PDA

View Full Version : Wat is uw voorkeur?



mhmblom
9 januari 2005, 11:27
Hoi,

Ik heb nu toch wel wat versterkers gehoord en gezien en nu wil ik graag jullie mening over een aantal versterkers.
Wat vinden jullie beter een roland cube 60, of een vox ad 50 vt?
Is de ene betrouwbaar, of heeft de ene een mooier geluid?

Verder nog het volgende:
Waarom is hughes&kettner zo onbekend in Nederland. Wat is er mis met het merk? Ik ken een aantal mensen die er wel op spelen en die zijn er helemaal gek op! En heeft iemand al hun nieuwe model the matrix 100 gehoord, met wel 4 (!) kanalen?

Nouja, khoor het!
Groet,
Martijn

pol
9 januari 2005, 11:42
niks mis met hughes & kettner, die duotone klinkt erg goed vind ik.

D3nnis
9 januari 2005, 12:04
Waarom is hughes&kettner zo onbekend in Nederland. Wat is er mis met het merk?

Helemaal niks, maar er staat geen Marshall op, en dan vinden sommige mensen het al niet goed meer.
Gewoon goed spul, niks mis mee, en als er wel iets mis mee is, een importeur die achter zijn product staat, en het ook oplost...dat is tenminste mijn ervaring, en dit is wel wat anders als bepaalde andere importeurs het spelen..

Het geluid is natuurlijk wel erg persoonlijk, het klinkt wat "strakker" en "netter" ofzo; ik speel inmiddels iets meer dan 2 jaar via een hughes & kettner amp, en bevalt nog steeds erg goed.

strattie
9 januari 2005, 17:21
waar haal jij vandaan dat hughes&kettner onbekend is in nederland :-?

D3nnis
9 januari 2005, 18:18
@ strattie,

Ik begrijp wel wat ie bedoelt hoor, er zijn zo veel winkels in nederland waar je binnen loopt, en eerst 30 (dezelfde) marshalltjes op een rij ziet staan, dan 20 fenders, en ergens ver weg in een hoekie staat nog een hughes & kettner en nog wat andere merken... :)

strattie
9 januari 2005, 19:01
ja, maar dat is wat anders dan onbekend m.i. het wordt alleen iets minder verkocht maar onbekend is anders.

mhmblom
10 januari 2005, 16:46
Okee, onbekend was misschien niet de juiste formulering, maar hughes&kettner wordt iig veel minder aangeboden en verkocht.

Verder heeft iemand nog wat de melden over de cube en de vox amps, zoals boven beschreven??

mhmblom
10 januari 2005, 16:47
Okee, onbekend was misschien niet de juiste formulering, maar hughes&kettner wordt iig veel minder aangeboden en verkocht.

Verder heeft iemand nog wat de melden over de cube en de vox amps, zoals boven beschreven??

up-guitarman
10 januari 2005, 19:56
De Cube is goed clean, enkel nogal een kille klank vind ik...
De Vox is wel OK, hoewel ik niet echt voor van die multiFX-modeling-...amps ben, ma jah, ieder zijn ding, met line 6 is ook niks mis alleen zou ik er nooit voor gaan...

Btw, H&K is echt goe, superfijne sound, heel gedefinieerd, zou ooit wel zo'n triAmp of Duotone wille !!!

mhmblom
11 januari 2005, 21:30
Okee bedankt voor de reacties!
En is er eigenlijk iemand die ervaring heeft met de matrix van hughes and kettner? Dat is die nieuwe combo met 4 kanalen!
Ziet er heel goed uit, maar hij is al voor zo'n 500 euro te koop, kan toch bijna niet???

Nouja, ik weet niet hoe jullie erover denken, ik hoor het wel! :P