PDA

View Full Version : hoe zie je het verschil tussen een engl v30/standard en xl?



xxlarsxx
7 januari 2005, 21:22
Ik heb sinds gisteren een mooie engl 4x12 (standard dacht ik, maar bleek een vintage 30 versie) cab, hoe zie je aan de buitenkant welke versie je hebt?! er staat volgens mij geen serienummer of wat dan ook op.... iemand een idee?

NeeraDJ
7 januari 2005, 23:34
Ik zag je bod op marktplaats, heb die gozer ook nog gemaild, en hij vroeg me hetzelfde, Josdevos zei dat het op de achterkant bij de inputs hoort te staan en dat heb ik hem gemaild. Maarja niks meer ontvangen, hopelijk was hij wat beleefder tegen jou. Veel plezier ermee, je hebt dus de achterkant opengeschroefd neem ik aan?

Negative K3 fan
7 januari 2005, 23:38
xl zie je heel duidelijk

LordRiffenstein
8 januari 2005, 09:35
Staat inderdaad achterop aan de inputs. Verder kan je er geen verschil aan zien. Hoe weet je nou of het een V30 is? Opengeschroefd?

xxlarsxx
9 januari 2005, 12:28
Ik zag je bod op marktplaats, heb die gozer ook nog gemaild, en hij vroeg me hetzelfde, Josdevos zei dat het op de achterkant bij de inputs hoort te staan en dat heb ik hem gemaild. Maarja niks meer ontvangen, hopelijk was hij wat beleefder tegen jou. Veel plezier ermee, je hebt dus de achterkant opengeschroefd neem ik aan?


Was een goeie gozer volgens mij, maar ja, inderdaad ik wou voor ik em kocht even zeker weten dat er wel orginele speakers inzaten dus snel even opgengeschroeft, bleken er v30's in te zitten. Volgens mij baalde hij een beetje maar dat weet ik niet zeker. 400E voor een v30 cab is geen geld iig.
Het staat er bij deze in ieder geval nergens op.