PDA

View Full Version : Marco Borsato in de kuip



Echoes
17 juni 2002, 10:48
ok muzikaal niet echt een hoogtepunt, en hij heeft de liedjes niet zelf geschreven. Maar het was wel een hele toffe show. Ik ben absoluut geen fan (we hadden kaartjes omdat we de website voor hem hebben gemaakt), maar het was absoluut tegek. De hele kuip ging uit z'n dak (50.000 mensen).
Blof was er ook nog even, en die waren ook erg goed! En natuurlijk Sita en Trijntje. Nu kun je van Sita ook wel zeggen dat het allemaal commercieel is enzo, maar ze staat wel in d'r uppie voor 50.000 man (live) te zingen. Vind ik wel knap op haar leeftijd..

kortom, was echt tegek..

PeArLjAm
17 juni 2002, 10:57
Mijn moeder was naar het concert geweest gisteravond. Ik heb r nog niet gesproken want ze ligt nog te slapen, maar het zal vast wel leuk geweest zijn. Die gitarist schijnt trouwens ook een leuk partijtje gitaar te kunnen spelen.

Kjiratsiekoedel
22 juni 2002, 23:29
Ik heb begrepen dat hij voor geen ene meter klonk. Hij scheen ook nog op zijn bek te zijn gegaan.

Hij scheen ook volledig te zijn overtroffen door Blof. Dat is best triest.

Dila
23 juni 2002, 01:03
kom op, er zijn zo veel leuke gitaristen waar je het over kan hebben, begin dan niet over MARCO BORSATO!!!

Yorrit
24 juni 2002, 00:57
tuurlijk is ie overtroffen door Blof. die gozer is al lang uitgerangeerd man :smile:

alhambra
24 juni 2002, 10:02
Op 2002-06-23 00:03, schreef Dila:
kom op, er zijn zo veel leuke gitaristen waar je het over kan hebben, begin dan niet over MARCO BORSATO!!!


Je kan zeggen wat je wil over Borsato maar hij heeft wel een dijk van een band achter zich staan (en dan bedoel ik niet De Dijk).

Echoes
24 juni 2002, 13:54
het klonk wel degelijk erg goed zijn zang. En Blof was erg goed maar heus niet beter of slechter.

Trouwens, hij krijgt vast niet de kuip 3 keer uitverkocht als ie zo slecht is...
Ik weet dat een hoop van jullie er niet van houden, en ik ben ook heus geen fan, maar het concert was wel degelijk erg goed...

Dila
24 juni 2002, 19:53
Op 2002-06-24 09:02, schreef alhambra:


Op 2002-06-23 00:03, schreef Dila:
kom op, er zijn zo veel leuke gitaristen waar je het over kan hebben, begin dan niet over MARCO BORSATO!!!


Je kan zeggen wat je wil over Borsato maar hij heeft wel een dijk van een band achter zich staan (en dan bedoel ik niet De Dijk).


dat is zeker waar, maar het is toch niet om aan te horen...

Echoes
25 juni 2002, 14:37
Op 2002-06-23 00:03, schreef Dila:
kom op, er zijn zo veel leuke gitaristen waar je het over kan hebben, begin dan niet over MARCO BORSATO!!!


sinds wanneer is Marco borsato een gitarist? hij kan wel beetje spelen geloof ik. Maar ik had het over het optreden...

Dila
25 juni 2002, 19:11
ja dat weet ik ook wel... laat maar

moretel
26 juni 2002, 02:35
Hij heeft zo'n goede band.
Hij is zo correct, de ideale schoonzoon.
Alleen muzikaal draait alles om Marco , nou dat lijkt me niks om met zo'n zanger gitarist te zijn (ik als fanatiek bestrijder van het koningshuis) hij gaat maar lekker over het water dansen.
Ik vind het muzikaal maar goedkoop volksvermaak.

suzanne
27 juni 2002, 22:32
achja die moeten er ook zijn...heeft dat 'volk' ook wat te doen he!

lars
27 juni 2002, 22:48
"et volk" zuigt

Dionyios
27 juni 2002, 22:59
D'r werd vandeweek op tmf (k*tzender geworden na de fusie, en mtv trouwens ook, want die sensureren tegenwoordig ook alles. T'is een en al piiiiiiiiiiiiieeeeeeeeep :mad: )

(Maar ik dwaal af...)

D'r werd dus een vraag gesteld van wat ie het belangrijkste instrument vond ik een band. Zei ie: "de stem".

Nee je zal daar gitarist, bassist of drummer van zijn, lekker ondergewaardeerd.

MetalliCat
27 juni 2002, 23:14
De stem....ben ik het niet mee eens, kijk eens naar instumental liedjes, kan ook heel mooi zijn

Drum-City
3 juli 2002, 13:46
Marco Borsato is muzikaal gezien niet echt 'top'. Blof ook niet. Maar Blof daarentegen heeft niet de neiging om alles 'vol te drukken' zoals de backing band van Borsato dat heeft.

Persoonlijk ben ik er niet van gecharmeerd.
Is de techniek van Eddy van Halen niet veel interessanter dan dit gekwebbel over Borsato?

:wink: