PDA

View Full Version : Welke muziek vind je nou echt irritant?



Pagina's : 1 [2]

the joshua tree
10 april 2006, 20:45
Haha, een single? Was 't maar waar. We zijn enigzins vertraagd door het vertrek van onze drum/beat-kerel, eerst zelf dus weer even drummachines zoeken en kopen en dan kunnen we weer.
We nemen alles gewoon zelf op, geen platendeals en singles dus. Iets wat ook bijna onmogelijk is in NL helaas.

Eigen beheer kan toch, of is dat financieel niet te doen. Laat het me weten als er singels uitkomen, ik koop er 1.

Joey Handsome
10 april 2006, 20:50
Eigen beheer kan toch, of is dat financieel niet te doen. Laat het me weten als er singels uitkomen, ik koop er 1.

Om het eerlijk te zeggen heb ik er geen idee van hoeveel dat gaat kosten, wel weet ik dat ik zelf liever eerst wat geld aan wat gear uitgeef. Zal dus nog wel even duren. Ook zal ik nog even moeten sparen voor m'n studie op het SAE, dat lijkt me wel wat namelijk. Maarre, dat van die single, daar houd ik je aan! :soul:

Jaha
10 april 2006, 20:53
Ik vind die jam van G3 geen zak aan en ik krijg er ook niet echt een bluesy gevoel bij, nee. Alleen een blues hoeft zich niet strikt aan de bluestoonladder in de toonsoort van het nummer te houden, daar ging het me om.
Gelukkig zijn we het daarover een; maar geef toe wat hun spelen is geen bluestoonladder meer?

the joshua tree
10 april 2006, 21:16
Om het eerlijk te zeggen heb ik er geen idee van hoeveel dat gaat kosten, wel weet ik dat ik zelf liever eerst wat geld aan wat gear uitgeef. Zal dus nog wel even duren. Ook zal ik nog even moeten sparen voor m'n studie op het SAE, dat lijkt me wel wat namelijk. Maarre, dat van die single, daar houd ik je aan! :soul:

Ik zit redelijk veilig, als ik het zo lees ;)