PDA

View Full Version : Vandaag mijn Randall compleet gemaakt



Nrrrk
6 januari 2005, 20:20
hehe :D

Khad een rh100 met ra412cx kast, kep vandaag de rs412cx kast erbij gekocht, dus nu een full-stack! :D

http://www.excessum.nl/randallst.JPG

BlackSun
6 januari 2005, 20:21
VET! :D

Dat moet toch wel bruut klinken dnk? Hoe duur is zo'n 4x12 van Randall?

Nrrrk
6 januari 2005, 20:28
Hehe, ja klinkt zeker, lekker bruut hard en ruw. Zo'n kast kost ongeveer 450 Euro.

AART
8 januari 2005, 00:13
meneer kan zo een randall endorser worden :D

Nocki
8 januari 2005, 09:00
ja. precies, het enige wat ie nog moet doen is de rekening opsturen naar randall en wachten tot de vergoeding binnen is... :-)

leuk zo'n full stack... zier er geweldig uit. nu doorsparen voor de 2e. :-)

NOcki

Bins
8 januari 2005, 09:40
Vette set up!
450 valt nog wel mee voor zo'n kast. Beschrijf de kwaliteit en de sound eens?

Nrrrk
9 januari 2005, 02:13
Uhm, omschrijven hoe het geluid is.

Nou zoals iedereen weet is Randall solid-state. ik heb vrij veel solid state amps gehoord (Fender, Peavey, Marshall) en ze klonken gewoon allemaal SOLID-STATE. ik kan het geluid van Randall omshrijven als dicht tegen buizen aan.

Ik heb ook een Randall buizen-combo getest, en deze klonk iets ruimer maar niet erg veel beter dan de solid-state versie.

Ik ben zeer tevreden over Randall. de Speakerkasten zijn ook gewoon goed. stevig gebouwd, goed speakerdoek en klinken vet (Celestion seventy80's).

go check them out ;)

Ronald
9 januari 2005, 17:48
:) lekker stack man , blaas je heel je kelder ( daar lijkt het tenminste op) mee onder je huis vandaan zeker.

randalls zijn zwaar cool , ben zelf ook trotse randall bezitter :)

Jim Marshall
9 januari 2005, 20:35
Als je hem in December 2004 had gekocht had je een gratis jaarabonnement op de musicmaker gekregen...

Ik zie trouwens steeds meer mensen van Marshall naar Randall overstappen. :wink:

Ronald
9 januari 2005, 22:39
en hoe komt da dan ?

skabouter
9 januari 2005, 23:05
omdat dime dood is zeker.......

maar wat is dat spul wat ernaast ligt ? 19"ding met veel knopjes?

owja, mooie fullstack hoor :) super tof !

Jim Marshall
10 januari 2005, 09:32
en hoe komt da dan ?

Waarschijnlijk speelt de betere prijs/kwaliteit verhouding een rol?

Nrrrk
10 januari 2005, 09:42
Misschien kopen meer mensen nu randall omdat Dime er niet meer is.
Ik speel zelf al bijna 2 jaar op randall, dus ja hehe. Ze klinken gewoon goed. en zijn absoluut niet duur, tenminste voor wat je ervoor terug krijgt.

Er ligt geen 19" langs, dat is een zang-versterker :D :P

skabouter
10 januari 2005, 14:11
ah, gewoon de PA ?

Nrrrk
10 januari 2005, 15:15
Jah, zoiets :) gewoon 2 zang erdoor heen, nie tgoed verdeeld door de ruimte, maar hij gaat hard zat dus :P

jorrit
11 januari 2005, 16:17
hmz heb het nut van fullstacks nooit gezien (het nut, dat het er niet geil uit ziet hoor je mij niet zeggen) had je van het geld van de hele stack niet een mooiere half stack kunnen halen of is dit jou geluid...?