PDA

View Full Version : JMP probleem



ben79
6 januari 2005, 18:30
Ik kreeg onlangs een mailtje van iemand die hier regelmatig rondsnuffelt maar om èèn of andere niet kan inloggen het volgende mailtje:

Dag Benny,

Zag toevallig je reply op een vraag op de gitaarnet-website.
Ik heb gisteren een jmp1 gekocht, en kom vandaag wanneer ik hem voor het eerst fatsoenlijk uitprobeer tot de constatatie dat er een soort repititief digitaal piepsignaal in zit. Daarom had ik de versterker laten nakijken, maar dan door een degelijke technieker. Enig idee waar je in Vlaanderen zo iemand vindt?
Of gewoon bij een of andere muziekwinkel binnendoen? De bedoeling is dat gans m'n rack nagekeken wordt.

Thanks,

Tom


Hij leest dit forum wel maar kan niet antwoorden (wegens het niet kunnen inloggen)
Kunnen jullie even helpen?

doncker
6 januari 2005, 19:29
Misschien is bij henny huisman binnendoen,
Kzal je in de week zijn kaartje meegeven.
Van waar is die kerel ?

ben79
6 januari 2005, 22:33
hij heeft hem gekocht in Hamont Achel, dat is toch bij ullie in de buurt he?
Die Henny waar zit die ergens?

doncker
6 januari 2005, 23:37
Hamont is noord limburg,
Hennie zit in ham (naast Tessenderlo).
Sonicart is wel dichterbij met lommel maar kweet niet of geert ook dig. dingen doet of alleen buizen , yoeri weet jij dat mss?

tommy75
7 januari 2005, 19:02
Ha, ik ben eindelijk ingelogd....
Weet niet waaraan het lag, maar enfin...
Euh, ik ben van Diest, niet van Hamont Achel.
Dicht bij Tessenderlo dus!
Die Hennie, die maakt van m'n versterker toch geen soundmixer hé?
:D
Kan er iemand me zijn coördinaten bezorgen?
Als dit idd een goede technieker is, zou het erg handig uitkomen.

Nog een extra vraagje: Hoe denken jullie over de Rocktron xpression? Zijn die klikgeluiden waarover je in Amerikaanse besprekingen wel eens leest echt aanwezig? (bij het schakelen tussen de presets) Hoe is hij vergeleken met de intellifex?

Thanks,
T

ben79
7 januari 2005, 23:16
Henny heeft een onglooflijk goede reputatie dus daar zou ik me geen zorgen over maken.
Doncker heeft de coördinaten van beide dacht ik..

pol
12 januari 2005, 09:36
Hamont is noord limburg,
Hennie zit in ham (naast Tessenderlo).
Sonicart is wel dichterbij met lommel maar kweet niet of geert ook dig. dingen doet of alleen buizen , yoeri weet jij dat mss?

een jmp-1 is niet digitaal, wel midi programmeerbaar.

.ChiefRebelAngel.
12 januari 2005, 09:43
ik heb de replifex wat quasi een xpression is, ben er supercontent over. Heb de Xpression ook al getest en klonk even goed, ik heb geen opmerkingen over de sound kwaliteit...