PDA

View Full Version : vrouwenbands...



Grandma_Placenta
16 juni 2002, 22:14
Wat vinden jullie nou van vrouwenbands?? Ik bedoel dus geen Spice Girls enzo maar echte bands zoals Hole, the Breeders, Babes in Toyland enzo.
Ik vind ze persoonlijk GEWELDIG, ik luister er de laatste tijd heel veel naar. Ik merk dat veel mensen vrouwenbands maar niks vinden, kword zelfs uitgelachen omdat ik naar zulke bands luister...dat vind ik dus echt dom. Wat is er nou zo kut aan een vrouwenband?

Kitaarhiero
16 juni 2002, 22:39
Ik vind sommige vrouwen bands ook wel kewl, zoals Hole, L7, de Donnas.

L4A
16 juni 2002, 22:48
Op 2002-06-16 22:14, schreef Grandma_Placenta:
...................
Wat is er nou zo kut aan een vrouwenband?
........


Haha, sorry hoor, hier moet ik ff heel erg hard om lachen :smile: :grin:

Grandma_Placenta
17 juni 2002, 08:16
:razz:

Echoes
17 juni 2002, 09:50
ik ken er geeneen..eigenlijk

pimmetje
17 juni 2002, 11:09
Ik luister eigenlijk nooit naar vrouwenbands. Om eerlijk te zijn, heb ik er nooit over nagedacht of ik vrouwenbands in z'n algemeenheid wat vind of niet.

Meestal als ik iets hoor wat ik wel leuk vind, ga ik direct op zoek naar wat meer materiaal van dat bandje. Het feit dat ik nooit naar vrouwenbands luister, wijst er dus wel op dat ik 't niets vind :smile:.

't Kan komen omdat ik niet zo dol ben op zangeressen... dat weet ik wel zeker. Van opera tot pop en van soul tot rock vind ik vrouwenstemmen al snel irritant. Misschien dat ik daardoor al niet meer zo naar de muziek luister... ik weet 't niet.

Kitaarhiero
17 juni 2002, 11:37
Op 2002-06-17 11:09, schreef pimmetje:
't Kan komen omdat ik niet zo dol ben op zangeressen... dat weet ik wel zeker. Van opera tot pop en van soul tot rock vind ik vrouwenstemmen al snel irritant. Misschien dat ik daardoor al niet meer zo naar de muziek luister... ik weet 't niet.

Ik luister eigenlijk maar al te graag naar vrouwenstemmen... mist deze stemmen mooi zijn :wink:

moretel
17 juni 2002, 11:44
Ik mag ook graag een goede vrouwenstem horen, maar dan wel Rock. Die R&B zangeressen bezorgen me een bbbbrrrr gevoel.
Van alle rockstemmen begint alleen Alanis Morisette me te vervelen. Ik kan die stem niet meer uitstaan, waarom weet ik niet.

pimmetje
17 juni 2002, 11:49
Op 2002-06-17 11:37, schreef Kitaarhiero:
Ik luister eigenlijk maar al te graag naar vrouwenstemmen... mist deze stemmen mooi zijn :wink:


Misschien zeurt m'n vriendin teveel aan m'n arme hoofd :grin:.

Rocks
17 juni 2002, 16:15
Ik wacht met SMART om de nieuwe meiden-band van Barry Hay.Ik ben benieuwd............!!!!!

Grandma_Placenta
17 juni 2002, 17:10
Ja daar heeft een vriendin van met toen ook auditie voor gedaan, liepen schijnbaar allemaal van die neptrutjes rond. Ben benieuwd ja..

Echoes
18 juni 2002, 12:12
wrom ken ik geen vrouwenbands? tis niet zo dat ik helemaal nix van muziek afweet..maar ik ken er echt geeneen, en ook geen hits.
Hooguit van 4 non blondes dat ene nummer..

ligt dit aan mij?!

Dila
18 juni 2002, 13:01
vrouwenbands hehe nee daar hou ik helemaaal niet van :wink:

alhambra
19 juni 2002, 09:56
Tis wel geen vrouwenband maar toch Sass Jordan(soort canadese Anouk) klinkt zeker niet verkeerd.

sleep_to_saturate
19 juni 2002, 13:20
Sleater/Kinney is wel erg tof.
Een soort Lesbo-indierock ofzo. hehe maar wel cool. :smile:

Yorrit
19 juni 2002, 20:32
Bratmobile is wel lache. en Japanse Meidenpunk (zoals Thug Murder) is ook wel tof.