PDA

View Full Version : Akoestische gitaarsound Di-rect?



Bruce
6 januari 2005, 13:38
Wie weet hoe Tim zo'n mooie Akoestische gitaarsound
uit zijn telecaster krijgt? b.v bij Inside my head (live)
(komt wel iets meer bij kijken als een boss pedaaltje zeker he)

marc_o
6 januari 2005, 13:44
Het zou kunnen dat hij piezo's in zijn brug heeft laten zetten, die klinken live prima.

galguitarist
6 januari 2005, 14:10
Weet wel dat Tim live veel Line6 spul gebruikt dus misschien dat hij daarmee dat geluid weet te simuleren?

Squier4ever
6 januari 2005, 14:21
die gast gebruikt idd Line6 HD147's zit daar geen acoustic simulator op?

Diedo
6 januari 2005, 14:23
die gast gebruikt idd Line6 HD147's zit daar geen acoustic simulator op?
Ik zag toevallig een clip van die dudes, en daar stond het podium vol met bogners... :???: :???:
naja ik vond het in ieder geval overkill...

piezo zou heel goed kunnen inderdaad-

Squier4ever
6 januari 2005, 14:26
Ik zag toevallig een clip van die dudes, en daar stond het podium vol met bogners...

spike gebruikt iig bogner speakerkasten ja, maar van de zomer had íe daar een Hd 147 top bij

Bruce
6 januari 2005, 14:33
Ik dacht dat ze een deal met randall hadden?
anyway, ik denk dat het eerder piezo is dan line6
want het klinkt wel erg goed vind ik.
jammer dat ze geen gear pagina hebben op hun site.
nu is het gissen

Rewind
6 januari 2005, 15:07
De deal met randall is over, ze hebben nu een deal met Line6. Spike speelt nogwel op bogner kasten (had ie van het voorjaar nieuw) en die andere gast op randall kasten en dan bij allerbei zo'n line6 top.

Firebird
9 januari 2005, 02:04
Ik zou toch zweren dat Tim voor zn acoustische sound (op zn tele) zo'n Boss Acoustic nogwat pedaaltje gebruikt!! Volgens mij heb ik dat ergens gezien/gelezen, dus helemaal zeker weet ik het niet.

Kheb ze donderdagavond nog op de Dam gezien, Tim speelt over een Line6 (Vetta II, een zilveren als ik me niet vergis) met een rack met allemaal spul erin via 4 Randal 4x12 kasten en Spike over een Bogner (volgens mij een Uberschall, anders een XTC), ook met een rackje met zooi over 4 Bogner 4x12 kasten. En een klote geluid dat ze hadden.......en helaas niet de eerste keer...

Bins
9 januari 2005, 03:38
Alees klonk kut op de Dam. Ik heb eerst op tv gekeken, en toen zijn we nog ff bij Tiesto wezen kijken in het echt (toch de beste dj van de wereld heh ;) ), maar het geluid was nergens echt super imo..
(jaja offtopic, ikweethet)

Orpheo
9 januari 2005, 08:30
ik vraag t tim nog wel ff als ik m binnenkort zie....okay??

Rubenios
9 januari 2005, 11:20
vragen over die-rect horen hier niet thuis hoor :D

Michael AE
9 januari 2005, 12:10
Volgens mij hadden ze op de Dam een tape meelopen met de akoestische partijen erop.

Swan
9 januari 2005, 12:13
Alees klonk kut op de Dam. Ik heb eerst op tv gekeken, en toen zijn we nog ff bij Tiesto wezen kijken in het echt (toch de beste dj van de wereld heh ;) ), maar het geluid was nergens echt super imo..
(jaja offtopic, ikweethet)


damn, watvoor amp gebruikt Tiesto dan?

Bins
9 januari 2005, 12:29
Iets boutique. Kon het niet zo goed zien, de amp had iig lekker veel laag.
En zijn drummer gekken!! Die is zo fakking strak!

Diedo
9 januari 2005, 17:00
niet fokken met tiesto! ik heb een hele dag met em meegelopen! (daarna had ik het eigenlijk ook wel gehad met die muziek,... :lol: )

strattie
9 januari 2005, 17:12
volgens mij speelde tim op 4 randall kasrten met een hd147 erop en een rackje met onderandere een pod pro. en spike over 4 bogner kasten met ik dacht een uberschall en nog een rackje met wat shit

ieme
5 maart 2005, 14:58
Die tele van Tim is een Peer Dellen custom tele met piëzo in de brug
Amps zijn een een Line 6 HD147 en een rack met inderdaad een Pod Pro
4 Randal 412 cabs

Spike gebruikt geen Bogner Uberschall maar een XTC met classic mod
De cabs zijn 4 Bogner 412's met v30 speakers.