PDA

View Full Version : Roy K.: eveneens de rockbacking volgekwakt



Roy K.
6 januari 2005, 12:53
Na de fraaie creatie van Gert-Jan heb ik de backing ook ff geplukt bij gitaar.net.

En ik heb hem net even volgekwakt. :D

Het resultaat is te horen via onderstaande link. Let niet te veel op de kwaliteit van het gitaargeluid, dat zuigt nl. behoorlijk... :-?

Doel opslaan als:

https://homedrive.home.nl/r.klappe/publiek/Roy's volgekwakte rockbacking.mp3

Roy K.
6 januari 2005, 12:54
Nogmaals de link opslaan als:

homedrive.home.nl/r.klappe/publiek/Roy's volgekwakte rockbacking.mp3

Hempo
6 januari 2005, 12:55
Inloggen mislukt
Op deze server moet u inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Het wachtwoord kunt u indien nodig wijzigen bij accountbeheer.


Dit systeem is alleen toegankelijk voor klanten van @Home. Bij herhaaldelijk verkeerd inloggen wordt de toegang enige minuten geblokkeerd.


This system is for use by @Home customers only. Abuse will be blocked and prosecuted.


--------------------------------------------------------------------------------

This network device is private property of @Home.NL Network. Unauthorized access is strictly prohibited and subject to prosecution under international, state, federal and local statutes. If you are unauthorized disconnect NOW.
--------------------------------------------------------------------------------

Roy K.
6 januari 2005, 14:04
hmm... ik dacht dit voor iedereen bereikbaar was...niet dus...

ik probeerde het net op digitalsoundplanet neer te zetten, maar inloggen lukt daar nu niet.

Weet iemand een andere plek voor mp3tjes??

Negative K3 fan
6 januari 2005, 18:46
bij @home heb je ook gewone webspace

members.home.nl/r.klappe moet dat zijn geloof ik

JvD.
6 januari 2005, 19:02
ik kan um ook wel op me webspace zetten tis gewoon mijn ip adres/ je file
je kunt um naar me mailen joelvandam@gmail.com of naar me msn-en trazar@zonnet.nl

enige nadeel: als ik slaap gaat soms me pc uit =] dus dan is ie tijdelijk offline.

ik hoor wel of dat nog nodig is.

Roy K.
6 januari 2005, 19:48
Hey thanx for the replies! :) Er is een post verwijderd zie ik, waarin Gert-Jan webspace beschikbaar stelde, ik heb hem het nummer toegemaild, maar hij wordt maar niet gepost (en zijn aanbieding is dus verwijderd)...

@ Negative K3 fan:
Dit zal ik vanavond ff proberen!

@ JvD:
Ik probeer het eerst zelf, mocht het niet werken ga ik graag op je aanbieding in!

Gert-Jan
6 januari 2005, 20:06
Hey Roy,

Sorry, dacht dat het niet mee nodig was.

Hier is 'ie


http://www.gjvanwijk.nl/roy.mp3

Roy K.
6 januari 2005, 23:16
Ja dat deed mijn mailtje idd wel suggereren ja als ik hem zo terug lees...Maar goed hij is nu dus te luisteren.

@ Negative K3 fan:

Je hebt gelijk dit werkt! Weet ik dat ook weer, bedankt voor de tip!

@JvD:

Niet meer nodig dus.

Hempo
7 januari 2005, 11:19
ik herken 't nummer neit zo goed meer :)

jaywalker
7 januari 2005, 16:46
is het het zelfde nummer dan?

Axl Rose
7 januari 2005, 17:15
Ik herken em ook nauwelijks eigenlijk.. Wel mooi gedaan btw

Gert-Jan
7 januari 2005, 17:33
Dit gaat om een andere rockbacking dan de contest. Deze komt van www.gitaar.net

Vandaar de verwarring

Roy K.
7 januari 2005, 17:41
Bedankt voor de reacties! :P

Het is niet de backing van de door Gert-Jan georganiseerde contest. Het is idd een backing van gitaar.net. Er zijn daar 2 backings voor een wedstrijd (waar ik niet aan meedeed) en de eerste heb ik volgeragd.

Misschien dat ik dat met die andere ook nog doe.