PDA

View Full Version : bogner shiva



jeroen rommens
6 januari 2005, 10:10
Zo te horen is dit een zeer goede versterker .
maar welke muziekstijlen kan die nu het beste aan?
Is 1550€ een goede 2dehands prijs ??

Anders Destium
6 januari 2005, 10:54
:o

Dat is een superprijs, ik zou bijna verwachten dat er dan iets mee aan de hand is! Als jij hem niet wilt, stuur me dan een privébericht waar je hem hebt gezien voor dat geld :wink:

Hij heeft een geluid waar je van moet houden, maar voor de rest is het zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen.

jeroen rommens
6 januari 2005, 10:55
Maar het is wel alleen de top he dat was ik vergeten te melden.

Anders Destium
6 januari 2005, 11:21
Probleem van dit soort versterkers is dat je ze maar zelden ziet verschijnen, waardoor je niet echt goed kunt bepalen wat "gangbaar" is.

Het lijkt me een mooie prijs ook voor de top alleen, al ging ik er vanuit dat het een combo was :)

ieme
6 januari 2005, 12:00
Die van marktplaats is van Dave van Van Dik Hout, die is een halfjaar geleden gekocht bij vd haar. ik geloof dat hij nu over gaat op Guytron :-D

maylingjv
6 januari 2005, 12:16
WTF !! :???: Kopen ! niet twijfelen... ik heb meer betaald en je gaat deze niet zo snel meer tegenkomen,geweldige amp hoor,van jazz tot hardrock (geen metal) dikke warme heldere toon, krijg nog altijd kippenvel als ik inplug :D

D3nnis
6 januari 2005, 17:54
Clean echt helemaal super!
Maar als je flink wilt hakken red je het niet alleen met deze versterker :)

Negative K3 fan
6 januari 2005, 18:29
ik weet niet, je moet er van houden en ik hield er toen ik hem uitprobeerde dus niet van, maar voor zon prijs...

Droffie
7 januari 2005, 12:17
1500 Euro is een no-brainer.
Doen die Shiva's klinken geweldig.

NB...Niet voor metal...Niet voor metal....niet voor metal...

Daar hebben ze niet genoeg gain voor. Pedaaltje een oplossing misschien maar daar koop je geen shiva voor.

Michael AE
7 januari 2005, 13:19
De shiva heeft ZEKER wel genoeg gain voor metal, alleen de voicing is er niet naar. Bovendien vind ik de boost niet geweldig klinken. Met de boost uit is het een te gekke bak voor blues/rock/etc.

ieme
9 januari 2005, 22:14
Die van marktplaats is slechts de head zonder reverb... denk dat 1500 een normale prijs is want ze zijn 2100 nieuw in die uitvoering

ieme

Antal
10 januari 2005, 01:33
ik weet niet, je moet er van houden en ik hield er toen ik hem uitprobeerde dus niet van, maar voor zon prijs...

Voor slechts 1500 euro wil je wel een versterker hebben waar je niet van houdt :razz:

Negative K3 fan
10 januari 2005, 08:48
zeker, gewoon verpatsen of omruilen

Punt
11 januari 2005, 00:06
Beste 2 kanalen amp op de planeet, zet er een Maxon OD808 oid voor als ik toch net iets meer gain wil hebben.

niels5150
11 januari 2005, 09:49
hele vette amp. ik heb hem ook en ben er nog steeds erg blij mee! dikke sound....

Punt
11 januari 2005, 11:23
Oja, het is geen makkelijke amp om op te spelen.
De gedetailleerdheid is zo groot dat je alles hoort :)
Wel goed voor de ontwikkeling van je spel.