PDA

View Full Version : Ruil



Cubensis
6 januari 2005, 01:32
bleh

Cubensis
6 januari 2005, 01:32
Helleuh,
ik kan morgen misschien mn Kitty hawk apache 50 waat buizentop (die ik had gekocht voor een H&K Tubeman Plus (die ik voor een V-amp2 had geruild)+50 euro, dus in totaal een waarde van 120 euro ofzo) ruilen voor een Line 6 Flextone II HD (de head dus) en een groot floorboard....lijkt me een hele nette deal...
wat u allen?
Patrick

groovyB3
6 januari 2005, 01:53
Zekers, vooral als je weet in wat voor staat die Kitty Hawk verkeert :razz:

Nee maar is zeker goeie deal, voornamelijk vanwege het board.

Cubensis
6 januari 2005, 11:53
1. dit heb je me gister al door de telefoon verteld
2. je hebt die kitty hawk nog nooit van dichtbij gezien, dus hoe zou je de staat kunnen weten?

ok, er is een klein mankementje met t kanaalswitchen, maar niet iets waar je veel last van hebt of wat een onderdeeltje van 50 cent niet op kan lossen...

AART
6 januari 2005, 13:13
die kitty hawk hebben we hier eerder gehad dacht ik :D

doncker
6 januari 2005, 14:34
Zou ik zeker doen.

Cubensis
6 januari 2005, 16:09
net dus gedaan, toch klonk die kitty ook wel heel bruut met t volume op 6 en de gain voluit (zeker meer gain dan jcm800 ofzo, veel meer) maarja, dat hoor je 2 dorpen verderop nog :D zoek wat hanteerbaarders voor thuis, en die flextone klinkt zeker lekker, andersom was die gast er ook heel tevreden mee, hij probeerde er nog geld bij te krijgen, ik dus ff gezegd dat dat mooi niet doorging :D
hij wilde m ff in zn bandsituatie proberen en we zouden over een week bellen of we allebei tevreden zijn...