PDA

View Full Version : Wireless - Sennheiser of Shure?



ijff
6 januari 2005, 00:03
Ik wil deze maand een wireless setje aanschaffen. De Sennheiser EW172 G2 is erg goed begrijp ik.. maar heeft iemand toevallig al ervaring met de Shure PGX, of evt. de Shure SLX???

ijff
6 januari 2005, 00:35
.. en de AKG WMS400 ... iemand?

BTW .. heb al wel de search geprobeerd.. maar de SHURE en de AKG zijn zo nieuw dat hier nog geen berichten over zijn gepost...

groovyB3
6 januari 2005, 00:57
Sennheiser definitely! Kheb zelf de G1 gehad. Erg fijn apparaat, groot bereik, weinig storing en ruis. Kost wel wat, maar dan heb je ook zeker wel wat. Kheb em uiteindelijk weggedaan, omdat ik bang was dat ie verrot ging, omdat ik nogal eens m'n gitaar het podium over smijt.

LordRiffenstein
6 januari 2005, 07:37
Sennheiser! Gebruik hem ondertussen bijna 3jaar (G1 dus) en ben er erg tevreden over. Ik heb hem tone vergeleken met de Shure en AKG en de Sennheiser klonk gewoon beter.


Kheb em uiteindelijk weggedaan, omdat ik bang was dat ie verrot ging, omdat ik nogal eens m'n gitaar het podium over smijt.

Euhm, die Sennheiser is toch volledig van metaal? Die kan wel wat hebben. Dat kan je niet zeggen van de AKG of Shure zenders die van plastic zijn.

ijff
6 januari 2005, 11:05
Ook 'plastic' kastjes kunnen wel wat hebben hoor. Ik heb zelf en in-ear waarbij de ontvanger is gemaakt van carbon (ziet en voelt als plastic) .. die is toch al een paar keer behoorlijk gestuiterd.. en geen krasje te zien. Bovendien een stuk lichter.

LordRiffenstein
6 januari 2005, 11:49
Ook 'plastic' kastjes kunnen wel wat hebben hoor. Ik heb zelf en in-ear waarbij de ontvanger is gemaakt van carbon (ziet en voelt als plastic) .. die is toch al een paar keer behoorlijk gestuiterd.. en geen krasje te zien. Bovendien een stuk lichter.

Euh, ik had het over plastic, niet carbon dat er uit ziet als plastic! :)

groovyB3
6 januari 2005, 16:38
Euhm, die Sennheiser is toch volledig van metaal? Die kan wel wat hebben. Dat kan je niet zeggen van de AKG of Shure zenders die van plastic zijn.

Klopt, maar je weet toch dat ik alles sloop wat los en vast zit en zo'n Sennheiser vind ik een beetje te duur om te slopen. :D

ijff
8 januari 2005, 23:26
Nou, heb wat zoekwerk verricht.. en heb uiteindelijk gegokt op een AKG. Niet de guitarbug uiteraard.. maar het 'midden' model (WMS400). Ziet er veelbelovend uit, leuke opties .. en iets goedkoper dan de Shure en de Sennheiser.
Heb 'm besteld zonder uit te proberen.. dus benieuwd wat het is...

ijff
8 januari 2005, 23:27
Nou, heb wat zoekwerk verricht.. en heb uiteindelijk gegokt op een AKG. Niet de guitarbug uiteraard.. maar het 'midden' model (WMS400). Ziet er veelbelovend uit, leuke opties .. en iets goedkoper dan de Shure en de Sennheiser.
Heb 'm besteld zonder uit te proberen.. dus benieuwd wat het is...

BartL
9 januari 2005, 12:29
http://www.feedback.nl/nieuw/productwin.php?producttype=speciaal&id=591