PDA

View Full Version : VOX CAMBRIDGE 30 AMP



hansies
16 juni 2002, 11:02
Hoi, als ik bij een beetje volume gitaar speel geeft mijn Vox Cambridge 30R een trillend geluid, waarschijnlijk door een te zwakke kastconstructie of het frontpaneel is te flexibel, kent iemand ook dit probleem, en wat is daar aan te verhelpen, ik dacht al aan het veRstevigen door intern een paar balkjes aan te brengen..........
alvast bedankt
Hansies

Dude
16 juni 2002, 17:09
mishien moet je alle schroeven effe natrekken. !!

hansies
16 juni 2002, 18:06
Hoi, de schroeven heb ik maximaal vastgeschroeft, maar zonder resultaat, het zijn rammelbakken denk ik, deze cambridge 30r, maar geven toch een goed geluid........zal maar een paar interne verstevigingen aanbrengen zeker.
bedankt voor de reactie
Hansies

hansies
20 juni 2002, 20:04
Probleem opgelost, verstevigingslatjes aangebracht, ratelen en rammelen van combo volledig verdwenen, steviger geluid, klinkt luider en zuiverder.............wat een goede constructie aan het geluid kan doen toch.
Hansies

Dude
21 juni 2002, 09:53
hoe heb je die latjes precies aangebrach,t kan je een fotootje of schemaatje posten ofzo

hansies
22 juni 2002, 16:59
iamyou, ik wil u een schemaatje sturen voor de vox cambridge aanpassing , maar uw e-mail adres is niet correct, laat u me het juiste adres weten indien u nog interesse heeft voor de aanpassing
Hansies

Dude
23 juni 2002, 10:05
Op 2002-06-22 16:59, schreef hansies:
iamyou, ik wil u een schemaatje sturen voor de vox cambridge aanpassing , maar uw e-mail adres is niet correct, laat u me het juiste adres weten indien u nog interesse heeft voor de aanpassing
Hansies





----censored----

ik zal meteen effe kijken waarom het niet klopt, bedankt nog