PDA

View Full Version : versterker verhuur



newbreed
5 januari 2005, 20:22
voor een hi gain metal studioklus heb ik een boogie of engl voor 1-2 dagen nodig
weet iemand een adres waar zoiets te huur is..als het al te huur is.

Diedo
5 januari 2005, 20:25
misschien kun je iemand op het forum hier heel lief aankijken...

PA apparatuur wordt nogal eens verhuurd, maar instrumentversterking is toch veel minder gebruikelijk... misschien dat je bij grote verhuurbedrijven eens kan aankloppen...

SALE in utrecht bijvoorbeeld (Sound And Light Equipment).

bat
5 januari 2005, 20:40
Goede vraag, ik heb ook als eens gezocht voor studio-opnamen. Dan is het leuk 2 of 3 versterkertjes te kunnen gebruiken voor wat verschillende geluiden.

Enfin, het is mij toen dus helaas niet gelukt. Gelukkig heeft de studio waar we binnenkort wat takes opnieuw gaan opnemen gewoon voldoende leuk spul staan van zichzelf. (niet wat jij zoekt, helaas)

strattie
5 januari 2005, 22:56
je ziet otch ook vaak dat er een backline wordt gehuurd op grote fetsivals? mss. moet je eens bij zo'n bedrijf aankloppen

imlikeajungle
5 januari 2005, 23:26
native instruments guitar rig - software
als je alles opneemt met 1 amp en per lijn die je speelt dit gebruikt op de ge-DI-de gitaar klinkt het erg goed... misschien ook een optie voor je..

yanto
5 januari 2005, 23:49
Music Force in Rotterdam verhuurt complete backlines. Wij gebruiken ze altijd voor onze festivals. Ze hebben in ieder geval een hele serie marshalls en peavey's, weet eigenlijk niet precies wat voor andere versterkers ze nog hebben. Peavey's zitten in de standaard backline en die marshalls huren we altijd omdat dat toch een beetje de standaard is en de gemiddelde gitarist er dus wel mee uit de voeten kan.
er zijn trouwens nog meer bedrijven die backlines verhuren.

yanto
5 januari 2005, 23:49
Music Force in Rotterdam verhuurt complete backlines. Wij gebruiken ze altijd voor onze festivals. Ze hebben in ieder geval een hele serie marshalls en peavey's, weet eigenlijk niet precies wat voor andere versterkers ze nog hebben. Peavey's zitten in de standaard backline en die marshalls huren we altijd omdat dat toch een beetje de standaard is en de gemiddelde gitarist er dus wel mee uit de voeten kan.
er zijn trouwens nog meer bedrijven die backlines verhuren.

bert k
6 januari 2005, 00:10
Oei... was Music Force al weer niet over de kop? Dat is wat ik laatst hoorde.

yanto
6 januari 2005, 11:15
nee, de winkel is gesloten maar ze verhuren nog wel. Hakkert is wel failliet. Wel sneu voor hen, net na die verhuizing

Rewind
6 januari 2005, 11:15
Westamp in Delft verhuurt ook instrumenen en volgens mij ook backlines

Festivals worden vaak gewoon gesponsord door winkels toch? de backlines van de festivalletjes hier in de buurt komen iig allemaal van Rockpalace en Purpleguitars

BartL
6 januari 2005, 13:45
Of je gebruikt een PODje :-D

galguitarist
6 januari 2005, 14:14
Guitar Center Wierden

newbreed
6 januari 2005, 20:35
ok bedankt allemaal