PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band (keyword: Queen)



Great King Rat
16 juni 2002, 01:14
Ik woon in Arnhem, ben 21 en zoek een band. Geen Coverband, maar ik wil wel veel Queennummers gaan spelen (vooral de wat onbekendere). Voor de rest ook heerlijke standaard rock als Guns 'n roses, Metallica, Greenday etc. etc. etc. etc. en bluesmuziek en misschien als ik wat beter ben, ook nog wat Jazz proberen. Ik ben nog bepaald geen Brian May, maar dat komt vooral omdat ik nog niet met anderen samen speel en ik denk dat dat heel belangrijk is voor je ontwikkeling dus vandaar.

Oh, en ik wil ook rijk worden.

Lijkt je dat wat, mail dan ff naar mtenholte@hotmail.com (duurt een paar dagen voor je een reactie krijgt) of bel (na 5en) naar 06-12269256

Great King Rat
1 september 2002, 16:20
Is er al iemand aanwezig die dit wat lijkt??????? Al is t alleen maar een tweede gitarist om wat mee te jammen.

SoE
1 september 2002, 18:47
tja.. ik wil best, maar ik woon in Rosmalen... (dicht bij den bosch) dus als je dit probleem kan verhelpen, laat maar wa horen dan

Great King Rat
14 december 2002, 19:53
Dit kan ik helaas niet verhelpen. Rosmalen verplaatsen naar Arnhem zou een oplossing zijn, maar is vrij lastig uit te voeren.

Zijn er al meerdere geinteresseerden??

MADdie86
16 december 2002, 19:31
Op zich woon ik een eindje verder weg en als ik in de buurt woonde zou ik het zeker doen :smile: ik wens je veel succes :wink:
Vooral Great King rat is een goed nummer: "And what did I tell you, would you like to see? " solotjes zijn wel pittig.

Ik wil niet brutaal zijn maar hou me op de hoogte als Queen gek

Great King Rat
12 januari 2003, 16:47
Helaas nog steeds geen reacties gehad. Al iemand geinteresseerd?

magic
14 januari 2003, 21:36
volgens mij woont iedereen op de verkeerde plek he?? een band met veel queen e.d. wil ik ook. ben bezig eentje op te richten..maar wil nog niet echt. helaas woon ik iets te ver weg...

coal
16 januari 2003, 17:18
Je zoekt ook een zanger zoals Freddy? Lijkt me erg moeilijk Op zich heb ik wel interesse en ik woon in Deventer, dus die afstand is te overbruggen...

Great King Rat
19 januari 2003, 15:02
Deventer is toch wel een aardig eindje rijden. Je bent vast niet van plan om naar Arnhem te verhuizen he?

Ik ben trouwens niet op zoek naar een zanger als Freddie. Net zoals ik (helaas) geen Brian May ben. Ik ben op zoek naar mensen die iets willen doen met het muzikale erfstuk van Queen. En daarover hoef je echt niet precies als Queen te klinken. Zolang je het nummer maar in de juiste waarde laat.

Tim B
30 januari 2003, 16:56
Eyz wat een bagger. k woon bij nijmegen (als iemand daar nog dit soort ideeen heeft..)en heb geen mogelijkheid of tijd (school :S) om in Arnhem te komen. k kan wel een heel eind brain may nummers meejammen (na 1,5 jaar intensive training :razz:) maar ach queen heeft dan ook maar een gitarist. Greetz en Suc6
Tim