PDA

View Full Version : The Breeders



Grandma_Placenta
15 juni 2002, 23:07
HEEL GAAF!
Ik heb iets met vrouwenbands, kweet niet hoe t komt...
Was laatst een documentaire over hun op tv, echt gaaf...EN, ze komen op Lowlands :smile:
Wat vinden jullie van deze band? (als jullie ze tenminste kennen..)

moretel
16 juni 2002, 12:59
The Breeders is een leuk bandje, zijn voortgekomen uit de Pixies en Throwing Muses.
Vooral het eerste album van de throwing Muses is erg goed. Het best te omschrijvenals manische folkrock, veel wisselende tempo's. Als je de breeders leuk vind moet je het eerste gelijknamige album (van de Throwing Muses) maar eens beluisteren.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-06-17 11:39 ]</font>

sleep_to_saturate
19 juni 2002, 13:23
Ja ze waren wel zeer goed. Ik heb alleen niks meer van ze gehoord sinds een concert samen met Nirvana, das dus al een tijdje terug. Ik vraag me af of ze nog een beetje rocken.

Grandma_Placenta
19 juni 2002, 14:42
Ze zijn zeker nog goed, er kwam laatst een docu bij Lola da musica en ze kunnen nog steeds spelen. Ze speelden nog een paar nieuwe nummers, die klonken zeer goed vond ik zelf en ook nog Cannonball natuurlijk.
Ja, ik kijk uit naar het optreden op Lowlands..

Jerrroen
14 juli 2002, 14:23
Ja, de Breeders zijn weer terug. Ik ben pas nog naar het concert in de melkweg geweest. Het was toch afwachten hoe ze na tien jaar stilte zouden zijn, maar het was fantastisch. Ze speelden diverse nummers, oude /nieuwe en nummers van hobby-projecten. De zusters Deal waren, al kettingrokend, zeer in hun hum en de nieuwe band speelde retestrak. Dus ga je naar lowlands, mis ze niet!

Grandma_Placenta
6 augustus 2002, 11:30
ah cool! Speelde ze deze keer ook met dr semi-akoestische door de marshall??
Ik heb nu echt zin in dat concert op Lowlands..