PDA

View Full Version : Gitarist (18jr) zoekt band omgeving Enschede



Hitpoint
23 september 2001, 19:14
Ik kan overweg met alle muziekstijlen (Rock/Metal/Pop/Blues..etc). Ik dit is nu mijn 2e jaar dat ik elec. gitaar speel (iig zeeeer intensief) Dus ik kan wel meer dan alleen akkoordjes spelen. Ik richt mij vooral op solo's. Ik ben veelzijdig want naast gitaar ben ik al 10 jaar toetsenist. Schrijf af en toe eigen nummers. Kheb mijn eigen spullen. En binnenkort mijn rijbewijs dus vervoer van spullen is dan mogelijk.

Het liefst zoek ik een bandje die veelzijdig en gemotiveerd is. Ik heb al poduim ervaringen. Kheb in verscheidene bandjes gespeeld als toetsenist, maar het liep stuk doordat de bandleden niet zo gemotiveerd waren. Daarom ben ik er uit gestapt. Het gaat er mij om om muziek te maken.

Als je meer wilt weten mail dan ff naar : Cashman@home.nl

Ic3gl0vE
25 september 2001, 19:13
eej ik heb wel interesse maar geen band!
Ik woon in Hengelo, ben 14 (niet te jong hoop ik?) speel sinds juni 2000 ofzo (ook zeer intensief) en hou van rock/metal/alternative. Ik heb nu ook voor 't 8e jaar keyboardles en heb wel ervaring met samenspelen enzo.
-edit-

jip GIBSON MASTER
3 januari 2002, 20:13
HEY,
ik woon ook in Hengelo in de Hasseler Es.
ik speel al een tijdje electrisch gitaar het lijkt me leuk om eens samen met jullie wat op te richten(ik ben 14 jaar).

jip GIBSON MASTER
3 januari 2002, 20:14
mijn @mail is jipvbplays@hotmail.com ik zit op de montessorie

danielblikman
5 januari 2002, 00:34
De nieuwe Emmerson Lake & Palmer???
Hey Leroy, ik heb m'n rijbewijs nu al een tijdje, misschien dat we nu een keer wat af kunnen spreken om een keer te jammen??
Ik hoor het wel.....

Later,

Daniel

Elmer
1 februari 2002, 18:47
ik (16) woon in enschede en het lijkt mij wel super om een band op te richten ik speel electrisch gitaar iets meer dan 2 jaar
Ik ben ook vooral geitreseert in solos maar slag gitaar vindt ik apsoluut okej
Het lijkt me daarnaast gaaf eens een solo te
spelen met 2 gitaaren.
Ik hou van eige nummer schijfen en ik wil eens gewoon eens wat meer ervaring op doen in een band!

Elmer
1 februari 2002, 18:48
oh ja m'n e-mail is elmer_tenkink@hotmail.com