PDA

View Full Version : Ik wil een pink paisley telecaster



gjlp
4 januari 2005, 19:57
Weet iemand waar deze nog verkocht worden, of waar er een 2ehands te koop staat? Ik heb het over de japanse reissue.

http://www.jam.se/images/paisleytelesm.jpg

ben79
4 januari 2005, 20:06
ik heb een jap zien hangen in beyers , ik dacht iets van een 600€ (ben ik niet meer heel zeker van).
Was hooguit een maandje geleden dus ik denk dat ze nog steeds gemaakt worden..


ooit in de verre toekomst wil ik zowel de roze als de blauwe..

gjlp
4 januari 2005, 20:07
En wat/waar is beyers?

ben79
4 januari 2005, 20:09
http://www.beyersmusic.de/newpage/index.php

Het ligt tussen Essen en Bochum in Duitsland

Ritch
4 januari 2005, 20:11
www.feedback.nl, daar kun je hun telefoonnummer wel vinden, of je kunt hen ook gewoon een mail sturen. suc6!

gjlp
4 januari 2005, 22:22
Ik zie hem op de site er niet bij staan. Ik ga feedback wel eens bellen. Kijken of zij er aan kunnen komen.

Mark S
5 januari 2005, 00:34
Bij Feedback hebben ze wel de 'Blue Flower' Tele staan dus die Pink Paisley zal geen probleem zijn...

Ik heb me ooit laten vertellen dat je die Paisley's het beste rechtstreeks bij een Japanse online-shop kan bestellen, dat zou het voordeligst zijn maar de naam van die toko is me ontschoten...

misschien iemand anders?

prs
5 januari 2005, 00:37
Bij Feedback hebben ze wel de 'Blue Flower' Tele staan dus die Pink Paisley zal geen probleem zijn...

Ik heb me ooit laten vertellen dat je die Paisley's het beste rechtstreeks bij een Japanse online-shop kan bestellen, dat zou het voordeligst zijn maar de naam van die toko is me ontschoten...

misschien iemand anders?

Maar met shipping kosten, TAX en andere kosten kan het toch haast niet goedkoper zijn dan een kopen in Nederland?

Javaca
5 januari 2005, 01:29
Standby in utrecht heeft er een staan.

Verder staat er een Blue Flower bij Feedback

jorrit
5 januari 2005, 12:04
zucht dubbel

jorrit
5 januari 2005, 12:04
geile gitaar he!! ik wil hm ook al een tijd alleen hij past totaal niet in mijn muziek stijl...

Squier4ever
5 januari 2005, 13:30
Zoon gast bij Sticks 'n Strings heeft 'm ook :-D :-D
bes vet dingetje alleen beetje fout

Bluesbreaker
5 januari 2005, 13:32
bij musik produktiv hadden ze een mexicaanse strat in deze uitvoering, wel leuke dingen

gjlp
5 januari 2005, 18:08
Ik heb stand-by gebeld en daar zeiden ze dat ze niet meer te bestellen zij. Hij gaf wel een tip dat ze bij feedback in de aanbieding zijn. Ik heb feedback ook maar even gebeld en daar waren ze ok uitverkocht. Ze hebben daar alleen nog de blue flower, die ga ik morgen uitproberen.

Diedo
5 januari 2005, 20:20
Ik heb stand-by gebeld en daar zeiden ze dat ze niet meer te bestellen zij. Hij gaf wel een tip dat ze bij feedback in de aanbieding zijn. Ik heb feedback ook maar even gebeld en daar waren ze ok uitverkocht. Ze hebben daar alleen nog de blue flower, die ga ik morgen uitproberen.

Ik dacht toch echt dat er daar laatst nog een tweedehands in tip top conditie werd binnengebracht... maarja... misschien is ie ook al wel weer weg...

evilpompie
5 januari 2005, 22:08
Das een paisley strat, geen tele. Ik was vandaag nog bij stand-by. Goede zaak overigens.

vulvasonic
5 januari 2005, 22:42
Ik weet natuurlijk niet of ze 'm nog hebben, maar een leerling van me heeft laatst bij Schreeven (Nijmegen) de blue flower tele gekocht en volgens mij hadden ze toen ook de paisley hangen.

Wel een vette gitaar trouwens, als vond ik de elementen aan de magere kant. De afwerking was echter perfect.

Mark S
5 januari 2005, 22:53
Die Pink Paisley Tele vind ik geweldig maar bij de Strats vind ik het gelijk een stuk minder....

Ik had er nog niet zolang geleden bijna 1 gekocht van een Belg voor €500 maar hij werd net voor m'n neus weggekaapt :-(

Diedo
5 januari 2005, 23:31
Das een paisley strat, geen tele. Ik was vandaag nog bij stand-by. Goede zaak overigens. :oops: overheen gelezen... paars is paars, strat of tele... boeiend...

ToTaL FaKe
6 januari 2005, 10:45
Das een paisley strat, geen tele. Ik was vandaag nog bij stand-by. Goede zaak overigens. :oops: overheen gelezen... paars is paars, strat of tele... boeiend...

Roep dat nou niet te hard :-D straks krijg je weer van die discusies dat een lada ook geen ferari is.. :-D


btw.. Ik vind die Blue Flower tele egt cool 8) Ik zag hem gister bij feedback staan(IK GA ER OOK NOOIT MEER HEEN :x , de klantvriendelijkheid was nu egt 0.0)

gjlp
8 januari 2005, 14:30
Die hele pink paisley tele is helemaal nergens meer te koop. Bestellen kunnen ze hem ook niet meer, want hij wordt niet meer gemaakt. Zodra fender japan genoeg verzoeken krijgen gaan ze hem weer maken :)

up-guitarman
10 januari 2005, 19:42
Of hij nog gemaakt wordt weet ik niet ma hij duikt toch nog regelmatig op in verschillende gitaarshops, Beatshop in Antwerpen zag ik hem eens hangen, wel een klootzak van een verkoper ma dat terzijde.
Volgens mij valt er wel aan te geraken, bestellen/2de hands/...

Persoonlijk vindt ik die pink paisley lelijk als de nacht, de blue flowers is wel heel mooi vind ik !!!

punkydude
10 januari 2005, 20:47
Hier in de lokale muziekwinkel in Oostende (Belgische kust) hangt er nog een Pink Paisley Telecaster (een nieuwe).

Van de prijs kan ik je niets zeggen... Moest je die gitaar echt willen hebben zou ik toch wel eens een roadtrip naar België overwegen!

Hier even de URL naar de winkel:
http://www.billybop.be/brunosguitars/pages/default.asp

punkydude
10 januari 2005, 20:48
Hier in de lokale muziekwinkel in Oostende (Belgische kust) hangt er nog een Pink Paisley Telecaster (een nieuwe).

Van de prijs kan ik je niets zeggen... Moest je die gitaar echt willen hebben zou ik toch wel eens een roadtrip naar België overwegen!

Hier even de URL naar de winkel:
http://www.billybop.be/brunosguitars/pages/default.asp

hurrum
10 januari 2005, 21:02
ik heb ruim twee jaar geleden eentje laten importeren uit USA, en ik ben er nog steeds verliefd op :liefde:

heel goed dat ie niet meer gemaakt wordt, dan blijft ie tenminste exclusief!