PDA

View Full Version : jason becker?



lupoloco
15 juni 2002, 13:46
kent iemand jason becker, en weet iemand wat er met hem gebeurd is?

Watti
15 juni 2002, 22:03
Jason Becker speelde in 1983 met Marty Friedman (die later met Dave Mustaine bij Megadeth speelde).
Samen hadden ze een project (Cacophony) waarin ze instrumentale metal maakten.
Samen waren ze verantwoordelijk voor gitaarriffs en gitaarlijnen die " out of space" waren (echt te gek!)
Jason Becker kreeg midden jaren ' 90 een zeldzame spierziekte waardoor hij m.b.v. computers nog een instrumentale plaat maakte.
Daarvoor speelde ij met Daimond Dave (David Lee Roth); hij nam de plaats in van Steve Vai.
Hij was echt een van de beste gitaristen.
Of hij nog leeft weet ik niet...

Jopie
16 juni 2002, 18:50
Hij leeft nog wel gewoon even op z'n website kijken , http://www.jasonbecker.com

lupoloco
27 juni 2002, 15:31
ik heb juist de video pagini 5th caprice van jason becker afgehaald. Die kerel is zo fuckin' good. spijtig van zijn spierziekte, maar een paar maanden geleden heb ik op de megadeth forum goed nieuws gelezen: jason kon terug een paar vingers bewegen...misschien is er nog hoop?

Braindead
28 juni 2002, 16:38
Hey Lupoloco, waar heb je die (dubbel)video bestelt en wat kost ie?

lupoloco
30 juni 2002, 20:07
Ik heb die video niet gekocht, op kazaa staan er een stuk of 5 clipkes...

Braindead
19 juli 2002, 02:14
Ik heb die video niet gekocht, op kazaa staan er een stuk of 5 clipkes...

Tja leg dat maar eens aan die arme Jason uit.
Eigenlijk wel triest, dat we wel bereid zijn veel te dure telefoontikken of andere kosten te maken (provider) maar niet meer de muzikant zelf willen steunen.
Als je Jason echt goed vind dan ga je alsnog die video gewoon ergens bestellen!
Dan ben je een echte kerel.

Kazaa SUCKS BIG TIME !!!!!!!!!!!!!!!!

Jopie
19 juli 2002, 16:32
Ohhhhh , moeten we weer medelijden hebben met de arme muzikant, als je een echte kerel bent dan koop je een brander en brand je cdees waarvan je de inhoud van KAZAA haalt ja. Waarom tsja waarom moet een cd in de winkel f40 = 20 euro kosten (want door de euro zijn de prijzen natuurlijk weer gestegen) Denk je dat het geld me op de rug groeit?

Braindead
3 augustus 2002, 13:56
"Waarom tsja waarom moet een cd in de winkel f40 = 20 euro kosten "
Misschien zodat muzikanten er ook nog een bestaan op na houden. Of misshien omdat er anders helemaal geen muzikanten meer zijn in de toekomst.
Toegegeven alles is onwijs duur, maar ik wil toch wel af en toe de moraal onder de aandacht brengen.
:smile: