PDA

View Full Version : holy fuck, hoe krijg je dat voor elkaar!



avenue
4 januari 2005, 15:22
What the fuck, hoe kun je nou zoiets laten gebeuren!! :o :o :o :o :o :o :o :o

http://www.hoffmanguitars.com/gallery%20888.gif
*au* *au* *au* *au*

pimmetje
4 januari 2005, 15:34
Gebeurt wel vaker hoor...
Natuurlijk niet van "gebeurt me regelmatig" :D... gelukkig is 't bij mij nog nooit gebeurd.
Maar één keer goed flikkeren is genoeg. Dat moet je fender-achtige halzen dan toch nageven. Die kunnen net iets beter tegen een stootje.

avenue
4 januari 2005, 15:38
haha ja okee :razz: maar ik bedoel, hoe kan je hem zo laten flikkeren :o ik ga altijd goed met me spullen om, vooral met gitaren. Ik zou hem echt niet zo kunnen laten vallen :-? :razz: gitaren zijn nou niet de meest goedkope dingen in het leven 8-) dus dan lijkt het me logisch als je relax dermee omgaat. Okeee ongelukjes kunnen gebeuren. ergens tegen aanstoten, tuurlijk heb ik ook wel is last van. Maar zo :o neeeee !

bert k
4 januari 2005, 15:48
Een klein tikje kan genoeg zijn. Meestal schiet de kop naar voren vanwege de snaarspanning. Bij deze zitten er geen snaren meer op, en de zwaartekracht doet de rest.

Vriend van me had een SG die uit de standaard was gevallen (de kat waarschijnlijk :evil: ) en idd kop eraf. Dat is dus weer perfect gemaakt! Je kan een naadje ziel lopen, maar je voelt er nix van. Dus deze gitaar is ook nog wel te redden.

Stratman70
4 januari 2005, 16:26
What the fuck, hoe kun je nou zoiets laten gebeuren!! :o :o :o :o :o :o :o :o

http://www.hoffmanguitars.com/gallery%20888.gif
*au* *au* *au* *au*

Wordt telkens extremer dat relic-gedoe. Ik hou er niet van.

Brianmayrulezzz
4 januari 2005, 17:04
gebeurt ook vooral bij de oudere gibson les paul modellen. |Die staan er bekend om

Reel Big Fish
4 januari 2005, 17:10
What the fuck, hoe kun je nou zoiets laten gebeuren!! :o :o :o :o :o :o :o :o

http://www.hoffmanguitars.com/gallery%20888.gif
*au* *au* *au* *au*

Wordt telkens extremer dat relic-gedoe. Ik hou er niet van.

^_^ haha!!

Javaca
4 januari 2005, 17:42
Hij is nog best te redden. :)
Het kost wat maar is altijd goedkoper dan een nieuwe gitaar.

wietse
4 januari 2005, 18:35
What the fuck, hoe kun je nou zoiets laten gebeuren!! :o :o :o :o :o :o :o :o

http://www.hoffmanguitars.com/gallery%20888.gif
*au* *au* *au* *au*

Wordt telkens extremer dat relic-gedoe. Ik hou er niet van.
wat relic?
is gewoon het eerste stadium om een gitaar headless te maken net als steinbergers. :-D

bert k
5 januari 2005, 00:13
Wat is er mis me? Ik zie het probleem niet... :-D

http://www.digischool.nl/mu/leerlingen/mt/instrumenten/plaatjes/luit.gif

prs
5 januari 2005, 00:26
haahahhaa :-D

t0n3h^
5 januari 2005, 00:40
Alleen 1 probleem altijd, als zoiets gebeurd. Ok, ze worden wel sterker dan voorheen, als je ze lijmt, maar voor mij heeft het geen emotionele waarde meer... Een gitaar is heel of niet...:-P...dus jaah, ieder zijn keus.

Brianmayrulezzz
5 januari 2005, 11:06
Wat is er mis me? Ik zie het probleem niet... :-D

http://www.digischool.nl/mu/leerlingen/mt/instrumenten/plaatjes/luit.gif

:seriousf:

Voidhead
5 januari 2005, 13:05
Alleen 1 probleem altijd, als zoiets gebeurd. Ok, ze worden wel sterker dan voorheen, als je ze lijmt, maar voor mij heeft het geen emotionele waarde meer... Een gitaar is heel of niet...:-P...dus jaah, ieder zijn keus.

dus als jij je vinger verliest en hij kan er weer aangenaaid worden zodat je hem dan weer gewoon gebruiken kunt als voorheen, dan zou jij dat niet laten doen, want dan heeft het geen emotionele waarde meer? :roll:

ik zou het wel weten, met een gitaar trouwens ook, niemand die het ziet joh.

t0n3h^
5 januari 2005, 14:27
Dat is een ander verhaal, jij hebt het over de functie van het instrument, ik heb het over de waarde die je geeft aan een instrument. Als je een LP bijvoorbeeld goed laat lijmen bij de headstock waar die overgebroken is zoals te zijn bij de foto, dan gaat hij daar veel minder snel kapot dan voorheen. Ik heb niet voor niks een fender ;)....ik heb een klein broertje dat inmiddels al wat groter is en die LP komt later nog wel. Ik ben een arm studentje met gekke ouders ;).....en mijn komende "dure" gitaren krijg ik niet zomaar meer ;)....

Voidhead
5 januari 2005, 17:06
maar als ie gemaakt is is het toch nog steeds 'jouw' lp, ik zou hem daardoor niet minder waarderen. maar anyway ik ben ook een arm studentje en ik heb wel een gibson lp maar als je er gewoon voorzichtig mee omgaat is er toch niks aan de hand. die neck breekt niet zomaar uitzichzelf dus dat is geen reden volgens mij om geen gibson te kopen. :)

Ome Henk
5 januari 2005, 17:19
Dus deze gitaar is ook nog wel te redden.
Oh ja :dontgeti:


The worst broken neck I have ever seen. One of the few I have ever seen where the neck was unrepairable and we couldn't get a replacement from Guild. Ah well, can't win them all.

bert k
5 januari 2005, 17:53
Dus je hebt zeg maar een gitaar an 4000 euro, kop breekt, kan prima gemaakt worden, en jij hoeft hem niet meer???? Kom op, zeg, het zijn geen kunstwerken, het zijn muziekinstrumenten.
Evengoed zonde, maar shit happens.

Willson
10 januari 2005, 09:30
Ghehe, :D Mijn LP is ook al meerdere keren hard geflikkerd, maar gelukkig nietzo hard om dit als eind resultaat te hebben

pol
13 januari 2005, 16:28
mijn flying-V is laatst ook tegen de grond gegaan met als resultaat, body gebarsten waar de hals in de body gelijmt is.
Gitaar is om zeep nu, als ik een akkoord laat uitklinken is het precies of der ne hele vieze vibrato op zit. De hele hals beweegt mee.
zwaar klote, het enige wat de gitaar nu samenhoud is het fretboard.

Neals
13 januari 2005, 16:58
mijn flying-V is laatst ook tegen de grond gegaan met als resultaat, body gebarsten waar de hals in de body gelijmt is.
Gitaar is om zeep nu, als ik een akkoord laat uitklinken is het precies of der ne hele vieze vibrato op zit. De hele hals beweegt mee.
zwaar klote, het enige wat de gitaar nu samenhoud is het fretboard.

Goeie reclame voor je onderschrift :P!!!

pol
13 januari 2005, 17:15
idd :-D
iemand op zoek naar een gitaar waar je divebombs mee kan doen zonder tremolo ?

John P
16 januari 2005, 12:31
Die gitaar is echt niet gevallen, hoor! Daar is echt wel iets extreems mee gebeurd, anders ziet 't er niet zo uit! Tjeezus! Hij is zowat onthoofd!

Dick Wolkendeck
1 februari 2005, 12:43
Ik zou ervoor willen pleiten de gitaar altijd uit de buurt te houden van roadies :razz:

Hou 'em dus in de koffer bij het opbouwen in de oefenruimte en op het podium.

Je gitaar (evt. in koffer) niet tegen de achterkant van een auto zetten voorkomt ook een bult ellende. Het zal niet de eerste keer zijn dat een auto dan toch achteruit rijdt...