PDA

View Full Version : Gitarist & Bassist GEZOCHT!



ddewilt
4 januari 2005, 13:30
Ej Mense

Wij, Kevin(Drummer/Zanger) en Daan(Zanger/gitarist/bassist/drummer).We zoeken een gitarist en bassist om mee te spelen en op te treden. Ik (daan) ben niet goed genoeg met bassen en gitaar spelen en kan beter zingen dan die 3 dingen bij elkaar! Ik zing ritmisch, dus ik zal niet aan 1 stuk door grunten (kan ik btw ook niet heel goed).

We hadden eerst 2 gitaristen maar die hebben geen tijd meer... :( Ik heb toen de rol als bassist op me genomen.Onze band heet "AGAINST THE SOUND"! (Wel beetje tegenstrijdig he?! :P) We zijn heel goed op elkaar ingespeeld, 3 jaar ervaring en een hoge motivatie om te spelen! We willen lompe muziek maken maar willen een groovy sound creeren met een lekkere drive! Muziek met een grote bek en een klein hardje dus :-D! Een aantal bands die wij goed vinden: Deftones, Incubus, Pleymo, The Motion, (HED)p.e., RHCP, Korn, Metallica, Spineshank.

Wij zoeken dus een goeie gitarist en bassist die het liefst eigen apparatuur heeft en goed kan improviseren om eigen nummers te maken!! Wij willen ook op ten duur gaan optreden!!
We hebben een repetitie ruimte ter beschikking in Uden (N-b) Zelf wonen wij in Uden

Spreekt et je aan?

Stuur een e-mail naar d_de_wilt@hotmail.com of bel naar: 0610235557 (Daan)

We hopen snel wat te horen!

Later!