PDA

View Full Version : Guess what i scored! Dean TC V



Josdevos
3 januari 2005, 23:54
Blaauuuww...

Josdevos
3 januari 2005, 23:55
Na op Baco zijn Deans gespeeld te hebben was ik knettergek van de Time Capsule Vs... ondertussen eentje gekocht, is er normaal midden volgende week.

Foto's van de meeting met de V...

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/MM%2004-12-30%2014.JPG

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/MM%2004-12-30%2019.JPG

Verdere meeting pics:

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/meeting%20005.JPG

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/MM%2004-12-30%2031.JPG

Josdevos
3 januari 2005, 23:56
Hier mijn toekomstige! :cool:

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/18_3.jpg

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/6d_3.jpg

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/V.jpg

Orpheo
4 januari 2005, 00:01
MOOIEE dean!!

wat ik voel is geen GAS, maar alleen DIKKE JALOEZIE!!!! MOOI!!!!!

Alain
4 januari 2005, 00:02
Ik had het al gezien op ebay :lol:

Proficiat met de aankoop, en met de verkoop van je Les Paul Studio!

Next meeting dus nog een dean erbij... Moet ik dringend nog wat ESP's kopen om dat recht te trekken zeker

Wormaap
4 januari 2005, 00:06
Niiiiiiiiice :o
Feli!

NeeraDJ
4 januari 2005, 00:47
Damn, die amps vind ik vooral vet: SE, Savage SE en Powerball WOW! :o

Mooie top man, alleen moet ik wel toegeven dat ik die van Baco mooier vind (komt vooral door de block inlays, sorry :-( )

Josdevos
4 januari 2005, 00:49
Ja block inlays zijn inderdaad wel kikke... maar ja zit enkel op die bluebursts en zijn quasi onvindbaar... (12 stuks per model)
Het blauw van de bluebursts is ook enorm knap irl...

Oh ja op een water V en op enkele andere zit hij ook hoor, maar die zal je niet gauw voor een mooie prijs kunnen kopen...

Negative K3 fan
4 januari 2005, 01:13
wat voor een lijpe meeting wqas dat?

Swan
4 januari 2005, 01:16
als je ooit die ESP les paul model wegdoet moet je me PMen :cool:

schwalbe
4 januari 2005, 01:31
erg fraai ! :)

Baco
4 januari 2005, 06:25
Gefeliciteerd man, ben erg benieuwd om die eens live te zien!

Erg knap! Het begin van een mooie collectie :wink:

:-D

gerrekat
4 januari 2005, 07:22
Gefeliciteerd man, da's nou echt een vette axe! ik heb er zelf ook een en het is een van mijn favoriete DEANs!


die urban camo viper en de EClipses blijft ook vet! mooie amps ook HAHAHHA lijkt erg op mijn eigen rig nu....

Ja de bluebursts zijn erg zeldzaam, ik wil ook graag een V hebben...maar helaas, nou ja ik heb een ML....

heb je deze V van ebay Duitsland?

Josdevos
4 januari 2005, 09:37
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy. (Toch in vergelijking met de Eclipse en zeker met de Horizon.
Past ook niet in de picture op't moment met m'n bandgebeuren.
De V was ook mijn favoriet uit Bart zjin collectie...

Ze komt van Ebay.com

yootje
4 januari 2005, 10:16
Ganz geil :P

ToTaL FaKe
4 januari 2005, 12:07
zo dies mooi. Veel suc6 ermee 8-)

Jaloers........................................... ....................... 8-)

jorrit
4 januari 2005, 15:11
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy.

elementen vervangen???




ik blijf maar naar die foto kijken met die 3 halfstacks / gitaren. ben er nog niet uit wiens collectie ik het vetst vind....

Baco
4 januari 2005, 17:06
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy.

elementen vervangen???




ik blijf maar naar die foto kijken met die 3 halfstacks / gitaren. ben er nog niet uit wiens collectie ik het vetst vind....

Meer foto's te vinden op mijn site (sectie Gear -> Mini Meeting) :wink:

ieme
4 januari 2005, 17:55
MOOIE SPULLEN!!!!!!!!!!!! :-D

Sicky61
4 januari 2005, 18:24
Vette V ....gefeliciteerd

gerrekat
4 januari 2005, 19:01
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy.

elementen vervangen???




ik blijf maar naar die foto kijken met die 3 halfstacks / gitaren. ben er nog niet uit wiens collectie ik het vetst vind....


Zitten EMG's zijn toch niet de meest modderige elementen, ben er niet echt gek op maar hou ze toch in mijn Viper, het is de enige gitaar met aktieve elementen die ik heb en ze dienen sommige doelen best goed met name als ik opnames double track zorgen ze voor afwisseling.

Die van mij is niet overig bassig trouwens....

sjaakies
4 januari 2005, 20:48
leuke collectie
maar die engl amps maken die niet gigantisch veel bijgeluiden? hoorde er laatst een en vond hem niet echt stil

Wormaap
4 januari 2005, 20:49
leuke collectie
maar die engl amps maken die niet gigantisch veel bijgeluiden? hoorde er laatst een en vond hem niet echt stil
Mijn Fireball ruist behoorlijk als'ie niks doet ja, maar alleen op het high-gain kanaal, en als je daar gaat spelen hoor je toch die ruis niet meer :)
Brom heeft'ie geen last van.

gerrekat
4 januari 2005, 21:12
leuke collectie
maar die engl amps maken die niet gigantisch veel bijgeluiden? hoorde er laatst een en vond hem niet echt stil


absoluut niet....

jorrit
5 januari 2005, 08:55
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy.

elementen vervangen???




ik blijf maar naar die foto kijken met die 3 halfstacks / gitaren. ben er nog niet uit wiens collectie ik het vetst vind....


Zitten EMG's zijn toch niet de meest modderige elementen, ben er niet echt gek op maar hou ze toch in mijn Viper, het is de enige gitaar met aktieve elementen die ik heb en ze dienen sommige doelen best goed met name als ik opnames double track zorgen ze voor afwisseling.

Die van mij is niet overig bassig trouwens....

t zou natuurlijk ook nog aan amp instellingen kunnen liggen. maar ik bedoelde eigenlijk dat als ie dr bijvoorbeeld SD distortions in zou zetten dat ie meer hoog zou hebben. tis een beetje zonde volgens mij als je zo'n dure gitaar gaat verkopen puur omdat de pups niet naar je smaak zijn..

jorrit
5 januari 2005, 08:56
Ja de Urban Camo Viper gaat toch weg... is iets te bas heavy voor mij, klinkt me iets te muddy.

elementen vervangen???




ik blijf maar naar die foto kijken met die 3 halfstacks / gitaren. ben er nog niet uit wiens collectie ik het vetst vind....


Zitten EMG's zijn toch niet de meest modderige elementen, ben er niet echt gek op maar hou ze toch in mijn Viper, het is de enige gitaar met aktieve elementen die ik heb en ze dienen sommige doelen best goed met name als ik opnames double track zorgen ze voor afwisseling.

Die van mij is niet overig bassig trouwens....

t zou natuurlijk ook nog aan amp instellingen kunnen liggen. maar ik bedoelde eigenlijk dat als ie dr bijvoorbeeld SD distortions in zou zetten dat ie meer hoog zou hebben. tis een beetje zonde volgens mij als je zo'n dure gitaar gaat verkopen puur omdat de pups niet naar je smaak zijn..

Josdevos
5 januari 2005, 10:21
Ik druk me verkeerd uit, in E of in D gestemd heb je er geen last van heeft ie lekker veel chugga chugga, maar heb hem in B gehad en daar is hij iets te muddy voor. Naar mijn mening voor snelle gotheburg rifjes.
Ja zelfs met EMG81. Wat wil je mahonie body met mahonie neck, zonder maple top....

Wil eigenlijk ook maar 1 EMG gitaar meer, en dat is n m'n Eclipse, die is echt nog 10x vetter als de UC Viper. (visueel en soundgewijs...)
Nuja ik had liever een Dean dan een Viper... can you blame me???

Josdevos
5 januari 2005, 10:34
Speel ook niet zo actief meer metal in een band op't moment, gaat heel goed met coverband, zie je mij daar al staan covers te spelen met een CAMO VIPER, Rooooooots bloaaadddy roots....

Hiero voor pics van de meeting dus: Pics! (http://users.pandora.be/baco/gitsite/pics/MM%2004-12-30/)

Bins
5 januari 2005, 10:43
Die Viper staat wel hoog op mijn "whoa, vet!" lijstje.
Je Dean is supermooi trouwens, die headstock gaat wel wennen, hoe meer ik ze zie.

pol
5 januari 2005, 11:03
mooie gitaar, eindelijk iets anders als die lelijke ESP's :-D

jorrit
5 januari 2005, 12:07
Nuja ik had liever een Dean dan een Viper... can you blame me???

nee :D

Josdevos
5 januari 2005, 12:08
mooie gitaar, eindelijk iets anders als die lelijke ESP's :-D

:razz:

Anders Destium
5 januari 2005, 12:10
Gefeliciteerd :)

gerrekat
5 januari 2005, 12:22
Nuja ik had liever een Dean dan een Viper... can you blame me???

nee :D


eeeh nee ik heb precies hetzelfde!

AART
5 januari 2005, 12:27
vette axe met mooie specs man :D

gefeliciflapstaart.

andoni
5 januari 2005, 14:30
Ik vind die Eclipse het vetste :)