PDA

View Full Version : boss me 50 +morley wah wah ?



Rock n' sad
3 januari 2005, 18:36
test

Rock n' sad
3 januari 2005, 18:36
hallo ,
ik heb een boss me 50 gekocht vanamiddag , goed spul ( de overdrive blijf ik wel van m'n versterker halen , maar de effecten zijn goed ) ,
maar omdat ik het nog wat lastig schakelen vind tussen volumepedaal en wah wah , zou ik mijn wah wah er willen tussensteken appart .

De verkoper raadde dit af , de elektronica zou beginnen flippen en dan is die voor een uur knock out , dan zei hij ook nog iets van de morley erachter te plaatsen maar da snap ik al helemaal niet
( bedoeld hij nu gitaar -> me 50 -> morley -> versterker ? )

mijn vraag is dus : kan ik mijn morley behouden zonder dat de me-50 er onder sterft

dank u wel

kokteejl
3 januari 2005, 18:56
Ey serieus ik zal echt wel onderhandelen over men witte strat hoojr :D

BartL
3 januari 2005, 18:56
Als één van kapot zou gaan, zou dat niet normaal zijn. Daarbij moet een WAHWAH ALTIJD ALS EERSTE in de signaal-lijn.

Correct me if...blabla :)

e_lukather
3 januari 2005, 18:57
ik dacht juist dat een wah altijd als eerst moet.

Edit.. bartL was me voor.

Rock n' sad
3 januari 2005, 18:57
Ey serieus ik zal echt wel onderhandelen over men witte strat hoojr :D
ok :razz:

Rock n' sad
3 januari 2005, 18:59
Als één van kapot zou gaan, zou dat niet normaal zijn. Daarbij moet een WAHWAH ALTIJD ALS EERSTE in de signaal-lijn.

Correct me if...blabla :)
Hij zei niet dat het kapot gaat maar dat de elektronica kan overbelast geraken en dus enkele uren rust nodig heeft

Rock n' sad
3 januari 2005, 18:59
Als één van kapot zou gaan, zou dat niet normaal zijn. Daarbij moet een WAHWAH ALTIJD ALS EERSTE in de signaal-lijn.

Correct me if...blabla :)
Hij zei niet dat het kapot gaat maar dat de elektronica kan overbelast geraken en dus enkele uren rust nodig heeft

BartL
3 januari 2005, 19:41
Maar jouw vraag was:

mijn vraag is dus : kan ik mijn morley behouden zonder dat de me-50 er onder sterft
:wink:

Maar goed, dat tweede lijkt me ook niet kunnen.

Dirk_Hendrik
3 januari 2005, 19:59
De verkoper raadde dit af , de elektronica zou beginnen flippen en dan is die voor een uur knock out .

Wederom een prachtig voorbeeld van waarom je niet naar verkopers moet luisteren.
Absolute, totale crap! :evil:

Je versterker gaat toch ook niet over de zeik omdat je wah ervoor zit? Waarom je ME dan ineens wel. bullshit bullshit bullshit.

Rock n' sad
4 januari 2005, 11:07
kan dus helemaal geen kwaad ?

Soul Grinder
4 januari 2005, 11:55
Kan geen kwaad volgens mij. Ik heb mijn Morley Wah ook regelmatig samen met m'n ME-33 gebruikt. Nooit problemen ondervonden.
Geen idee waarom die verkoper dat zei, maar hij zal er wel een voor hem voordelige reden voor hebben gehad...

duckman
4 januari 2005, 12:54
De verkoper raadde dit af , de elektronica zou beginnen flippen en dan is die voor een uur knock out .

Wederom een prachtig voorbeeld van waarom je niet naar verkopers moet luisteren.
Absolute, totale crap! :evil:

Je versterker gaat toch ook niet over de zeik omdat je wah ervoor zit? Waarom je ME dan ineens wel. bullshit bullshit bullshit.

+1.

Heb vaak fx's voor een multi gehad, nooit een probleem.Heb zelf ook de me50 icm met een dunlop 535q of boss pw10, ging goed.
Welke muziek zaak "verkoopt"zulke onzin?


mazzel,
Arjan

Rock n' sad
4 januari 2005, 14:38
leo caerts te leuven

K wou eigenlijk de vox tonelab , maar daar moet je dan nog een voetschakelaar voor kopen , dan begon hij over line 6 pod II die in promotie was enzo ( 300 € voor pod + fb4 ) maar ben dan toch voor boss gegaan