PDA

View Full Version : Meeting maart 2005 midden nederland



ieme
3 januari 2005, 15:53
Ik wil in maart wederom een gearmeeting organiseren...
Ditmaal in het midden van het land op voorwaarde dat de ruimte gelijkwaardig is aan die van het viaduct groningen
meerdere ruimtes, zodat niet iedereen in 1 ruimte staat te raggen
bar, hapje drankje maakt t wel zo gezellig heh?
geen geluidsoverlast mogelijk, we moeten maar even kijken wat mogelijk is...

Het mooiste zou zijn een theather/kroeg/cultureelcentrum waar op zaterdag middag niets is...


Ik heb Leendert Haaksma (anouk, soulvation, Trijntje Oosterhuis enz.) benaderd en hij wil graag een demo van de Hook amp's komen geven (*mits zijn agenda het toelaat)

Interesse?

Ideeën?

Wensen?

Negative K3 fan
3 januari 2005, 15:55
goed initiatief ik kan alleen niet helpen ivm locatie...

robzilla
3 januari 2005, 16:01
Utrecht zou mooi zijn! Er is vast wel iemand die daar een zaaltje of whatever kan regelen!

Michael AE
3 januari 2005, 16:09
Ik zal eens aan een kennis in Utrecht vragen of ze iets weet. Ik zal er iig bij zijn.

ieme
3 januari 2005, 16:11
Ik zal eens aan een kennis in Utrecht vragen of ze iets weet. Ik zal er iig bij zijn.
single recto weer meenemen heh! die moet ik nog es goed testen

BramVersteeg
3 januari 2005, 16:22
Een erg goed idee! Ik weet zo geen zalen in Utrecht, ik kom er nooit.
Als je Leendert kunt strikken is dat wel een goed idee, lijkt me wel interessant om te horen hoe hij zijn amp in elkaar heeft gezet enzo.
Utrecht is wel een goede locatie en Maart ook wel een goed tijdstip. Kunnen we allemaal nog wat spullekes kopen :razz: :wink: .
Er zal alleen wel iemand moeten zijn die mijn hele meuk mee kan nemen want ik heb geen eigen vervoer, maar dat is van latere zorg.

ieme
3 januari 2005, 16:27
.
Er zal alleen wel iemand moeten zijn die mijn hele meuk mee kan nemen want ik heb geen eigen vervoer, maar dat is van latere zorg.

Nou bram, ga dat maar vast regelen dan want zonder gear kom je er niet in! :P

Michael AE
3 januari 2005, 16:31
Ik zou ook eens aan Arnold Van Dongen kunnen vragen of hij zin heeft ook te komen?

Michael AE
3 januari 2005, 16:32
Ieme: Single zal weer meekomen, en misschien verkoop ik hem nog wel aan je! :-D

ieme
3 januari 2005, 16:34
Ieme: Single zal weer meekomen, en misschien verkoop ik hem nog wel aan je! :-D
Prima, als je em weg doet heb ik zoals afgesproken de eerste koop toch?

Laten we even ontopic blijven... :lol:

Anders Destium
3 januari 2005, 16:38
Ik zal proberen er weer bij te zijn :)

Michael AE
3 januari 2005, 16:40
Ieme: Single zal weer meekomen, en misschien verkoop ik hem nog wel aan je! :-D
Prima, als je em weg doet heb ik zoals afgesproken de eerste koop toch?

Laten we even ontopic blijven... :lol:

Ja, als ik hem wegdoe laat ik het jou als eerste weten..

Ontopic: Leuk, zo'n meeting!

andy
3 januari 2005, 18:03
Ik zou me niet alleen op Utrecht focussen. Arnhem en Deventer is ook wel aardig centraal.

Maar zal ik toch maar voor alle zekerheid eens checken of er ruimte is in het Viadukt medio maart. :razz:

wietse
3 januari 2005, 18:47
han s heeft toch een hele mooie ruime studio in bovenkarspel?
ok niet echt centraal maar beter dan groningen , zeker voor de westerlingen ,voor de zuiderlingen en belgen is het ook beter nog steeds een aardige rit maar goed te doen.
en als je uit het noorden of oosten komt is het ook nog wel te doen over de afsluitdijk heen en je bent er zomaar.
mischien is han s voor zo iets te porren als hij plaats heeft voor zoiets ,maar als ik naar de foto's op z'n site kijk is ruimte geen probleem.
dat de boel vol zit dat is iets anders ,dan houdt het natuurlijk op.

ieme
3 januari 2005, 19:36
Zwolle/deventer/utrecht, die hoek moeten we t in zoeken, maar wel op voorwaarde dat t even goed of beter is dan dat het in t viaduct is...

ieme

NeeraDJ
3 januari 2005, 20:33
Sinis is gebanned maar is ook geïnteresseerd in de meeting, hij vroeg me dit ff te posten. Ik kom deze keer ook als ik vervoer kan vinden

josh.vandenberg
3 januari 2005, 20:47
ik weet nog een leuk plekkie in krimpen,haha

Bins
3 januari 2005, 20:51
Ik zou wel willen, maar ik zit de hele maand Maart in Nieuw Zeeland 8-)

BramVersteeg
3 januari 2005, 20:56
:o NICE! Naar welk deel ga je?

LordRiffenstein
3 januari 2005, 21:07
:o NICE! Naar welk deel ga je?

Ik denk Zeeland :-D

LordRiffenstein
3 januari 2005, 21:07
Als het midden van Nederland Utrecht of zuidelijker is, zal ik er zijn!

Wormaap
3 januari 2005, 21:08
Zoals bij elk van dit soort topics: Ik zou ook wel eens bij'n gearmeeting willen langskomen, maar ik heb alleen het eeuwige probleem met vervoer. M'n Model 6 (met ToneZone en Kahler 2700) en m'n ENGL Fireball kunnen wel meegesleurd worden :)

marc_o
3 januari 2005, 21:18
Ik ben er zeker!
Leendert woont toch in Rotterdam? is die ruimte van Roadkill geen goede optie? Is bekend en wellicht vrij.

Negative K3 fan
3 januari 2005, 21:22
die ruimte van roadkill is eigenlijk wat te klein

wietse
3 januari 2005, 22:27
en wat ver weg ik ben een vermogen aan benzine kwijt als ik daar heen rijd.

andy
3 januari 2005, 22:28
Zwolle/deventer/utrecht, die hoek moeten we t in zoeken, maar wel op voorwaarde dat t even goed of beter is dan dat het in t viaduct is...

ieme

Dat zal een groot probleem worden, veel van die ruimtes heb je niet in Nederland en zeker niet zo goedkoop.
Als het elders in het land niet lukt, zullen de liefhebbers maar wat langer moeten rijden. :wink:

Mitch
3 januari 2005, 22:29
Interessant mannen !
De eerste Pedalendag was in Nieuwegein, maar die oefenruimtes waren in een soort keten/containers, ik kan dat niet aanbevelen. Ik ben daar verder ook niet bekend eerlijk gezegd. Betaalbare lokatie met meerdere ruimtes en kantine.... ik ga er even over denken.

Dirk_Hendrik
4 januari 2005, 09:50
en wat ver weg ik ben een vermogen aan benzine kwijt als ik daar heen rijd.

Vraag jezelf dan ook eens af hoe bijvoorbeeld Lord Riffenstein over Deventer denkt.....

ieme
4 januari 2005, 14:40
Ik hou een meeting in een loods in grou, Wietse zn hometown... en t wordt een besloten meeting en Sinis, Sash, A. Destium en Alhambra zijn verplicht te komen!!

Verder:
Wietse
Robzilla
Lord riff
Bram versteeg
Pikasso
Andy
Lennart
Skabouter
Michael AE

Als je niet in t lijstje staat moet je maar ff een donatie op giro 666 maken tav sponsor ieme zn nieuwe amp, en wellicht ontvang je een uitnodiging voor 2006

FREE BEER FOR EVERYONE!!!

FNaRK
4 januari 2005, 16:34
:???:

mis ik iets hier ?


anyway...is Total Music in Schiedam geen optie,
is een oefenruimte centrum, erg mooi, groot podium, genoeg losse ruimten.

Ik dacht dat vriend Dude er oefent met zijn band

en `mijn` locatie in Rotterdam is ook beschikbaar, max. 25 deelnemers

robzilla
4 januari 2005, 16:48
:???:

mis ik iets hier ?


anyway...is Total Music in Schiedam geen optie,
is een oefenruimte centrum, erg mooi, groot podium, genoeg losse ruimten.

Ik dacht dat vriend Dude er oefent met zijn band

en `mijn` locatie in Rotterdam is ook beschikbaar, max. 25 deelnemers

Dat klinkt beter dan Grou ;)

ieme
4 januari 2005, 17:19
:???:

Ik dacht dat vriend Dude er oefent met zijn band



hmm, ik heb t ff gehad met meneer dude...

andy
4 januari 2005, 17:45
Ik hou een meeting in een loods in grou, Wietse zn hometown... en t wordt een besloten meeting en Sinis, Sash, A. Destium en Alhambra zijn verplicht te komen!!

Verder:
Wietse
Robzilla
Lord riff
Bram versteeg
Pikasso
Andy
Lennart
Skabouter
Michael AE

Als je niet in t lijstje staat moet je maar ff een donatie op giro 666 maken tav sponsor ieme zn nieuwe amp, en wellicht ontvang je een uitnodiging voor 2006

FREE BEER FOR EVERYONE!!!

Ghehehehe, is dit een poging een nieuwe amp bij elkaar te sparen?? Loods in Grou?? Klinkt aantrekkelijk. :razz:

wietse
4 januari 2005, 18:41
Ik hou een meeting in een loods in grou, Wietse zn hometown... en t wordt een besloten meeting en Sinis, Sash, A. Destium en Alhambra zijn verplicht te komen!!

Verder:
Wietse
Robzilla
Lord riff
Bram versteeg
Pikasso
Andy
Lennart
Skabouter
Michael AE

Als je niet in t lijstje staat moet je maar ff een donatie op giro 666 maken tav sponsor ieme zn nieuwe amp, en wellicht ontvang je een uitnodiging voor 2006

FREE BEER FOR EVERYONE!!!

waar , wanneer???
lekker dichtbij in ieder geval , zo dicht bij dan kan ik wel een mesa dual rectifier regelen , komt de eigenaar daarvan ook natuurlijk.

(vertrouw het toch niet helemaal , ook al omdat je lennart erbij wil hebben :D )

Mitch
4 januari 2005, 19:49
Total Music in het altijd lommerrijke Schiedam is zeker een goede optie, maar ik weet niet hoe hij nu zit qua geluidsdichtheid. Na de verbouwing waren er wat problemen....
Hoe dan ook: de locatie is perfect, geweldige en betaalbare bar erbij en er is vast iets te regelen met 'm voor een paar oefenruimtes op zondag.

Meer geïnteresseerden voor dat idee ?

robzilla
4 januari 2005, 20:12
Total Music in het altijd lommerrijke Schiedam is zeker een goede optie, maar ik weet niet hoe hij nu zit qua geluidsdichtheid. Na de verbouwing waren er wat problemen....
Hoe dan ook: de locatie is perfect, geweldige en betaalbare bar erbij en er is vast iets te regelen met 'm voor een paar oefenruimtes op zondag.

Meer geïnteresseerden voor dat idee ?

atijd :)

marc_o
5 januari 2005, 10:21
Kan hier een Sticky van worden gemaakt?

jaywalker
5 januari 2005, 11:12
lijkt me leuk!, als het niet weer al te ver is ben ik zeker van de partij.

Ik zal wel even rondkijken in zwolle of daar wat te vinden is.

AART
5 januari 2005, 18:13
als het in arnhem of utrecht is ben ik er vrijwel zeker bij met een ibanez rg en een sl-x, en als de talman nog niet verkocht is kan ie dan ook nog mee. :)

Anders Destium
5 januari 2005, 18:53
Wie weet vind je dan een koper :razz:

Ik vind Schiedam best goed klinken, ik herinner me nu dat ik ook binnenkort maar weer eens langs Sander de Gier moet :lol:

AART
5 januari 2005, 19:29
Wie weet vind je dan een koper :razz:



zou mooi zijn, eens iets anders dan een prs :razz:

Anders Destium
5 januari 2005, 21:05
Ik heb al een tiental Ibanezen versleten en daar wil ik het graag bij laten :razz:

BramVersteeg
5 januari 2005, 23:09
Hmm, ik stem toch op iets in Arnhem/Utrecht/Zwolle. Is wat dichterbij voor mij. En volgens mij kan Yoeri naar zuid-frankrijk rijden in de tijd die hij kwijt is om naar groningen te rijden :razz: .

andy
6 januari 2005, 00:44
Hmm, ik stem toch op iets in Arnhem/Utrecht/Zwolle. Is wat dichterbij voor mij. En volgens mij kan Yoeri naar zuid-frankrijk rijden in de tijd die hij kwijt is om naar groningen te rijden :razz: .

Regel jij anders iets in Oss. Daar heb ik ook nog een paar jaartjes van mijn leven gesleten. :wink: Ga ik gelijk wat verleden opsnuiven.
Is de Lievekamp geen optie??? :-D

BramVersteeg
6 januari 2005, 15:43
Hmm, ik stem toch op iets in Arnhem/Utrecht/Zwolle. Is wat dichterbij voor mij. En volgens mij kan Yoeri naar zuid-frankrijk rijden in de tijd die hij kwijt is om naar groningen te rijden :razz: .

Regel jij anders iets in Oss. Daar heb ik ook nog een paar jaartjes van mijn leven gesleten. :wink: Ga ik gelijk wat verleden opsnuiven.
Is de Lievekamp geen optie??? :-D

Haha, de Lievekamp :razz: . Ik denk niet dat dat gaat lukken, maak ik kan kijken of ik een locatie kan vinden....... (ik weet zo niks :-? )

sjaakies
6 januari 2005, 19:30
ik ben benieuwd. leuk idee als ik in de gelegenheid ben zal ik zeker komen.



http://www.dekelder.org/
is in amersfoort leuke tent

bert k
6 januari 2005, 22:48
Randstad is lekker makkelijk, hihi. En als tegen die tijd alles werkt neem ik mijn zelfbouw buizentop mee!

ijff
6 januari 2005, 23:15
Haha, de Lievekamp :razz: . Ik denk niet dat dat gaat lukken, maak ik kan kijken of ik een locatie kan vinden....... (ik weet zo niks :-? )

... anders huur je toch gewoon de Groene Engel af (kost gelukkig niets...)!

marc_o
9 januari 2005, 18:46
Randstad is lekker makkelijk, hihi. En als tegen die tijd alles werkt neem ik mijn zelfbouw buizentop mee!

Hey Bert, wat ben je aan het bouwen dan?

AART
9 januari 2005, 19:00
is er nou al een locatie bekend?

als dat zo is, laat er ff een sticky van maken.

moet namelijk wel wat van komen.

pint
9 januari 2005, 19:09
mark weet jij geen locatie ?
of is Axel te ver weg voor de mannen uit Groningen :-D

AART
9 januari 2005, 19:17
is arnhem geen optie, de jacobiberg is wel ruim, en je hebt er de willemeen en nog veel meer, misschien de cultuurkapel(foute naam yeah 8-) )

wietse
9 januari 2005, 19:41
mark weet jij geen locatie ?
of is Axel te ver weg voor de mannen uit Groningen :-D
er staat het midden van het land niet bijna belgie !

vulvasonic
9 januari 2005, 21:32
is arnhem geen optie, de jacobiberg is wel ruim, en je hebt er de willemeen en nog veel meer, misschien de cultuurkapel(foute naam yeah 8-) )

Twee goede opties.

Iets verder richting zuiden mag ook :D


Bij de weg; hou me op de hoogte wanneer er iets vast staat?
Dank.

marc_o
10 januari 2005, 09:22
Ik wil het best organiseren hier in Axel hoor, maarja, gaat iedereen direct huilen dat het ver is natuurlijk. We een theater met extra zalen voor weinig. Axel is niet zo ver hoor, ligt er een beetje aan waar je woont.
Vanaf Groningen is het 375 kilometer schoon aan de haak. (weet je ook waarom ik niet op de meeting in Groningen was :) )

BramVersteeg
10 januari 2005, 15:29
Ik vind het allemaal best :D . Kunnen onze vrienden uit het buurlandje ook nog komen zonder er een een complete reisvakantie van te maken :razz: .

LordRiffenstein
10 januari 2005, 16:03
Ik wil het best organiseren hier in Axel hoor, maarja, gaat iedereen direct huilen dat het ver is natuurlijk. We een theater met extra zalen voor weinig. Axel is niet zo ver hoor, ligt er een beetje aan waar je woont.
Vanaf Groningen is het 375 kilometer schoon aan de haak. (weet je ook waarom ik niet op de meeting in Groningen was :) )

Driewerf hoera voor Axel!!! Moet dat trouwens niet Axl zijn? :razz:

marc_o
10 januari 2005, 16:11
Eigenlijk wel, dit is uiteindelijk toch de ROCK-CITY bij uitstek.!!

hehehe











die Axl, dat was toch die vent met Roos?

LordRiffenstein
10 januari 2005, 16:28
die Axl, dat was toch die vent met Roos?

Ja, met zijn gitaristen Head en Shoulders

marc_o
11 januari 2005, 10:01
haha de ene had vroeger een hoge hat op en die andere had zoveel roos dat ie maar een vuilnisemmer op zijn kop zette.



Axel rocks!

Lacrymosa
11 januari 2005, 10:30
Eindelijk weer een meeting, ik ben zeker van de partij!!!

moet alleen ff kijken of ik dan niet op vakantie ben, en Neer, je kan meerijden, mits de bezine kosten gesplitst worden

Josdevos
11 januari 2005, 10:31
Als het in Zeeland is ben ik ook van de partij!

LordRiffenstein
11 januari 2005, 10:50
Als het in Zeeland is ben ik ook van de partij!

Ik stel voor om dan vanuit Belgie een klein Engl-offensief in te zetten :-D

.ChiefRebelAngel.
11 januari 2005, 11:19
dzie Zermans ahre cohmmin'!

OT: is de belgische editie nog in the works eigenlijk?

bert k
11 januari 2005, 11:34
[
Hey Bert, wat ben je aan het bouwen dan?
Hi Marc, beetje late reply... ik bouw een 18Watt Marshall! zie http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=44511

Josdevos
11 januari 2005, 11:59
Tja, Yoeri heeft het nogal druk in Februari en haakt af, maar als de interesse nog groot genoeg is wil ik het nog wel verder organiseren. Maar dan moeten we wel snel een lokatie hebben...
Moest het in Axel doorgaan denk ik wel dat het overgrote deel van de Meeting-lustige Belgen daarheen wil bollen... trouwens, Zeelanders zijn halve Belgen... :razz:

.ChiefRebelAngel.
11 januari 2005, 12:09
Axel is bij Terneuzen, niet?? Da's inderdaad niet zo heel ver...

pol
11 januari 2005, 13:10
als het wat meer aan de kant van Limburg was zou ik ook afkomen met een paar Steavens Poundcakes
Volgende keer misschien :-D

Josdevos
12 januari 2005, 00:15
Ik heb ooit eens op Def (v. Prejudice) zijn Steavens gespeeld toen ik een gitaar ging testen bij hem maar kan me uberhaupt niet meer herrineren hoe dat klonk... ben wel eens terug curieus...

pol
12 januari 2005, 16:17
moet ge zeker es doen als ge de kans hebt. Ze klinken wel allemaal wat verschillend. De circuits zijn niet allemaal gelijk, ik heb die van mij eerst wat laten aanpassen door Steavens omdat het meat en heat kanaal niet strak genoeg klonken (wel enorm dik). Voor een rockversterker zal dit wel goed zijn, maar dit was wat overdreven. Het crunch kanaal heb ik maar zo gelaten, dat was goed dat dat zo dik klonk.
Die van Rik van RRShop in Tongeren klinkt ook enorm goed, superstrak.
Die van mij is wat voller van geluid denk ik, niet zo mechanisch. Waarschijnlijk is die ook nog wel zo te krijgen, maar ik ga der niks meer aan laten doen, ik vind em goed zo, te strak is ook niet mooi meer.
De ouwere versies (blauwe en paarse voorkant) zijn iets agressiever denk ik. Onze andere gitarist heeft ook een blauwe en die heeft ook dat superstrakke.
Een steavens blijft ook heel goed doorgaan op van die lage stemmingen, het scheelt ook heel veel in klank welke gitaar je neemt. Hij speelt alleen wat moeilijk omdat het geluid zo enorm zuiver en gedetailleerd is.
Het geluid van Def vind ik meestal wat tegenvallen spijtig genoeg, maar die heeft er ook vanalles tussenhangen (rocktron pro Q, sonic maximer, etc, rotzooi die ge niet moet gebruiken met een goeie amp dus)

marc_o
12 januari 2005, 16:30
Ho even, issie nou in zeeland dan? nee toch?
Wil ik best doen hoor, maar eerst terug on-topic voor midden Nederland en Maart.
Die in Zeeland komt wel later op het jaar.

Josdevos
12 januari 2005, 16:34
moet ge zeker es doen als ge de kans hebt. Ze klinken wel allemaal wat verschillend. De circuits zijn niet allemaal gelijk, ik heb die van mij eerst wat laten aanpassen door Steavens omdat het meat en heat kanaal niet strak genoeg klonken (wel enorm dik). Voor een rockversterker zal dit wel goed zijn, maar dit was wat overdreven. Het crunch kanaal heb ik maar zo gelaten, dat was goed dat dat zo dik klonk.
Die van Rik van RRShop in Tongeren klinkt ook enorm goed, superstrak.
Die van mij is wat voller van geluid denk ik, niet zo mechanisch. Waarschijnlijk is die ook nog wel zo te krijgen, maar ik ga der niks meer aan laten doen, ik vind em goed zo, te strak is ook niet mooi meer.
De ouwere versies (blauwe en paarse voorkant) zijn iets agressiever denk ik. Onze andere gitarist heeft ook een blauwe en die heeft ook dat superstrakke.
Een steavens blijft ook heel goed doorgaan op van die lage stemmingen, het scheelt ook heel veel in klank welke gitaar je neemt. Hij speelt alleen wat moeilijk omdat het geluid zo enorm zuiver en gedetailleerd is.
Het geluid van Def vind ik meestal wat tegenvallen spijtig genoeg, maar die heeft er ook vanalles tussenhangen (rocktron pro Q, sonic maximer, etc, rotzooi die ge niet moet gebruiken met een goeie amp dus)

Ja het Prejudice live geluid trekt op niet veel vind ik. Beetje zonde.
Hij zou beter los in de steavens spelen en een actieve emg in z'n ltd steken ipv die HZ's en het zal al veel meer punch hebben...

AART
13 januari 2005, 22:32
Ho even, issie nou in zeeland dan? nee toch?
Wil ik best doen hoor, maar eerst terug on-topic voor midden Nederland en Maart.
Die in Zeeland komt wel later op het jaar.

Gewoon in Utrecht of arnhem, offe, nijmegen?

Cubensis
13 januari 2005, 22:39
ik kom ook wel langshobbelen...

marc_o
13 januari 2005, 22:43
Wel langs he jongen, niet binnen... :)

andy
14 januari 2005, 14:02
Gewoon in Utrecht of arnhem, offe, nijmegen?

Jacobiberg in Arnhem leek me wel een aardige optie. Daar hebben ze meerdere ruimtes.
Maar die valt af, want in het weekeinde zijn alle ruimtes in principe verhuurd. Doordeweeks overdag lukt wel, maar dat lijkt me geen optie.

Maar mensen, als jullie zo graag willen, zoek dan een zaal bij jullie in de buurt. Ik lijk wel een beetje maf om als Groninger iets in Arnhem te proberen. Ik staak dus verdere pogingen en wacht net als jullie af.
Dus doe iets.

AART
14 januari 2005, 15:07
in didam hebben we geen zaaltje, ik kan kijken in arnhem en doetinchem, maar verder niet.

FNaRK
14 januari 2005, 23:00
:o
hoe moeilijk is het om een meeting te organiseren ?


Toch maar Rotterdam, kan in princioe volgende maand plaats gaan vinden
backline aanwezig
ruimte voor 25 man


*zucht*

AART
14 januari 2005, 23:02
in nijmegen is al geen hol te vinden, en utrecht is allemaal te groot...

Cubensis
15 januari 2005, 10:02
:o
hoe moeilijk is het om een meeting te organiseren ?


Toch maar Rotterdam, kan in princioe volgende maand plaats gaan vinden
backline aanwezig
ruimte voor 25 man


*zucht*

ja ik ben voor rotterdam :D

robzilla
15 januari 2005, 10:13
ik ook!

Anders Destium
15 januari 2005, 19:50
Toch niet weer dat stinkhok :D

Ik ben er bij 8-)

AART
15 januari 2005, 21:48
rijd er iemand vanuit omgeving arnhem?

strattie
15 januari 2005, 23:03
ik wil ook wel komen, rotterdam lijkt me goed. mss dat ik dan me nieuwe mesa heb(caliber50+).

AART
15 januari 2005, 23:24
ik wil ook wel komen, rotterdam lijkt me goed. mss dat ik dan me nieuwe mesa heb(caliber50+).

waar ligt hazerswoude?

heb je een auto met zitplaatsen?

strattie
15 januari 2005, 23:32
hehe hazerswoude ligt vlakbij leiden. En nee helaas heb ik nog geen rijbewijs... ben pas 15 :-D . ik moet nog even kijken met vervoer, misschien met de trein :???: .

AART
15 januari 2005, 23:36
sad...

voor anderen: IK ZOEK VERVOER VANUIT DIDAM(10 km ten oosten van arnhem) NAAR ROTTERDAM EN RUIMTE VOOR EEN TOP EN TWEE GITAREN!!!


ja, dit moest zo groot. :D

Bluesbreaker
15 januari 2005, 23:48
sad...

voor anderen: IK ZOEK VERVOER VANUIT DIDAM(10 km ten oosten van arnhem) NAAR ROTTERDAM EN RUIMTE VOOR EEN TOP EN TWEE GITAREN!!!


ja, dit moest zo groot. :D

ik heb nog wel wat ruimte in de trein denk ik hoor, maar is die locatie een beetje bij een station in de buurt?

AART
15 januari 2005, 23:50
sad...

voor anderen: IK ZOEK VERVOER VANUIT DIDAM(10 km ten oosten van arnhem) NAAR ROTTERDAM EN RUIMTE VOOR EEN TOP EN TWEE GITAREN!!!


ja, dit moest zo groot. :D

ik heb nog wel wat ruimte in de trein denk ik hoor, maar is die locatie een beetje bij een station in de buurt?

draag jij mijn top dan :P

dat ding weegt 21,6 kilogrammetjes, en daar wil je echt geen 100 meter mee lopen hoor :wink:

marc_o
16 januari 2005, 01:37
Rotterdam! Prima!

AART
16 januari 2005, 10:48
By the way, als ik kom, grote kans dat ik iets anders meeneem dan een SL-X, een Peavey 5150 Mark 2 is nu bijna zeker op komst 8-) :dance: :dance: :dance: :gitarist:

BramVersteeg
16 januari 2005, 14:21
Ik ben ook van de partij! Heeft er nog iemand plaats in de auto voor een top, 4x12, rack met FX en een gitaar, die langs Oss komt? :razz:

andy
16 januari 2005, 15:29
ik heb nog wel wat ruimte in de trein denk ik hoor, maar is die locatie een beetje bij een station in de buurt?

Nee, niet echt.
Maar misschien dat een aardig persoon wat mensen van de trein kan afhalen. :wink:
Maar wordt het nu definitief Rotterdam dan??

wietse
16 januari 2005, 15:39
rotterdam noem ik toch niet echt midden nederland , en dat was de bedoeling volgens mij.

AART
16 januari 2005, 15:44
ik vind het best als er maar iemand is die mij mee kan nemen vanaf didam...

FNaRK
16 januari 2005, 16:16
rotterdam noem ik toch niet echt midden nederland , en dat was de bedoeling volgens mij.

is helemaal waar

maar schijnbar is het erg moeilijk om iets in Midden Nederland te organiseren :-?

Anders Destium
16 januari 2005, 16:19
en Groningen was met alle respect toch ook niet echt centraal te noemen...

strattie
16 januari 2005, 16:33
en Groningen was met alle respect toch ook niet echt centraal te noemen...
niet echt nee...

andy
16 januari 2005, 17:20
en Groningen was met alle respect toch ook niet echt centraal te noemen...

Klopt, maar de bedoeling van dit topic was toch een centrale plek te vinden??

Maar als dat niet kan dan maar Rotterdam, gaan we de volgende keer weer naar Groningen. :wink:

Anders Destium
16 januari 2005, 17:26
niemand gelukkig!, leve de democratie :wink:

AART
16 januari 2005, 22:04
Wie komt?

__________________________________________________ ________
AART - Peavey 5150 Mark II & Ibanez RG 750 -(als hij vervoer heeft, wie komt langs didam)
__________________________________________________ ________

Michael AE
16 januari 2005, 22:37
Als er maar 25 man in die tent kunnen, dan lijkt dat me een beetje te klein. Groningen was groot, maar daar was al best wat tumult, hoor. Als bovendien een hoop mensen amps, of mensen een hoop amps, of een mensen amps hoop mee gaan nemen, dan zal het me een aardige drukke boel worden. Bovendien zat ik er aan te denken dit keer ook weer een flinke stapel amps mee te nemen. :D

Mitch
16 januari 2005, 23:19
Ik zit een beetje te denken over de organisatie van een amp meeting (met in mijn achterhoofd de meetings die we hebben gehad voor de effectpedalen-liefhebbers).
Zo maar effe een paar losse flodders hoor:

1.
Als je veel ruimtes tot je beschikking hebt, heb je geen probleem. Kunnen er meerdere amps ge-A/B'ed worden zonder problemen en kunnen er dus ook een hoop mensen komen en amps meenemen.

2.
Als je weinig ruimtes hebt zul je, als je geen chaos en een gehoorbeschadiging wil, vantevoren een planning moeten maken. Op de laatste pedalendag werkte dit vrij aardig. Je inventariseert van tevoren wie er komt, welke spullen er worden meegebracht en peilt welke amps leuk zijn om te A/B'en en welke amps juist 'los' gehoord willen worden.
Lijstje maken, printje draaien, ophangen en iedereen weet waar -ie aan toe is.
Je kunt dan in één of twee ruimtes de georganiseerde tests doen en een ruimte houden waar mensen gewoon kunnen doen wat ze willen.

3.
Als je een ruimte zoekt in centraal Nederland zullen er veel mensen komen, mogelijk meer nog dan op de vorige meeting in Groningen. Dan heb je dus waarschijnlijk nog meer ruimtes nodig dan toen.

4.
Als je één of meerdere meetings houdt in een uithoek van het land (Randstad, Groningen) zullen er verhoudingsgewijs iets minder deelnemers zijn en zal het makkelijker te organiseren zijn.

5.
Wel grappig om te zien dat ondanks al het enthousiasme alleen de 'oudere jongeren' opstaan om het ook daadwerkelijk te willen organiseren :D


Discussie !

Les Paul
17 januari 2005, 07:07
Wie komt?



Als er genoeg ruimte is :D , kom ik. Ik neem in ieder geval een Marshall mee. Ik twijfel nog of dat de Studio 15 of de Silver Jubilee wordt.

Overigens kunnen er mensen met mij meerijden.

Lacrymosa
17 januari 2005, 09:22
Rotterdam was altijd prima, relaxte gasten daar ook

mario: we moeten een keer babbelen over een gezamelijke gig

Baker
17 januari 2005, 11:36
Ik zit een beetje te denken over de organisatie van een amp meeting (met in mijn achterhoofd de meetings die we hebben gehad voor de effectpedalen-liefhebbers).
Zo maar effe een paar losse flodders hoor:

2.
Als je weinig ruimtes hebt zul je, als je geen chaos en een gehoorbeschadiging wil, vantevoren een planning moeten maken. Op de laatste pedalendag werkte dit vrij aardig. Je inventariseert van tevoren wie er komt, welke spullen er worden meegebracht en peilt welke amps leuk zijn om te A/B'en en welke amps juist 'los' gehoord willen worden.
Lijstje maken, printje draaien, ophangen en iedereen weet waar -ie aan toe is.
Je kunt dan in één of twee ruimtes de georganiseerde tests doen en een ruimte houden waar mensen gewoon kunnen doen wat ze willen.

Discussie !


dit lijkt me een zeer strak plan!
dit vond ik ook mis gaan op de meeting in zwolle. (puntje van kritiek moet kunnen :wink: )

iedereen beukte tegen elkaar in met die high gain amps waardoor het onmogelijk werd om een amp ECHT goed te testen.

Baker
17 januari 2005, 11:37
Ik zit een beetje te denken over de organisatie van een amp meeting (met in mijn achterhoofd de meetings die we hebben gehad voor de effectpedalen-liefhebbers).
Zo maar effe een paar losse flodders hoor:

2.
Als je weinig ruimtes hebt zul je, als je geen chaos en een gehoorbeschadiging wil, vantevoren een planning moeten maken. Op de laatste pedalendag werkte dit vrij aardig. Je inventariseert van tevoren wie er komt, welke spullen er worden meegebracht en peilt welke amps leuk zijn om te A/B'en en welke amps juist 'los' gehoord willen worden.
Lijstje maken, printje draaien, ophangen en iedereen weet waar -ie aan toe is.
Je kunt dan in één of twee ruimtes de georganiseerde tests doen en een ruimte houden waar mensen gewoon kunnen doen wat ze willen.

Discussie !


dit lijkt me een zeer strak plan!
dit vond ik ook mis gaan op de meeting in zwolle. (puntje van kritiek moet kunnen :wink: )

iedereen beukte tegen elkaar in met die high gain amps waardoor het onmogelijk werd om een amp ECHT goed te testen.

Baker
17 januari 2005, 11:38
Ik zit een beetje te denken over de organisatie van een amp meeting (met in mijn achterhoofd de meetings die we hebben gehad voor de effectpedalen-liefhebbers).
Zo maar effe een paar losse flodders hoor:

2.
Als je weinig ruimtes hebt zul je, als je geen chaos en een gehoorbeschadiging wil, vantevoren een planning moeten maken. Op de laatste pedalendag werkte dit vrij aardig. Je inventariseert van tevoren wie er komt, welke spullen er worden meegebracht en peilt welke amps leuk zijn om te A/B'en en welke amps juist 'los' gehoord willen worden.
Lijstje maken, printje draaien, ophangen en iedereen weet waar -ie aan toe is.
Je kunt dan in één of twee ruimtes de georganiseerde tests doen en een ruimte houden waar mensen gewoon kunnen doen wat ze willen.

Discussie !


dit lijkt me een zeer strak plan!
dit vond ik ook mis gaan op de meeting in zwolle. (puntje van kritiek moet kunnen :wink: )

iedereen beukte tegen elkaar in met die high gain amps waardoor het onmogelijk werd om een amp ECHT goed te testen.

Baker
17 januari 2005, 11:41
Ik zit een beetje te denken over de organisatie van een amp meeting (met in mijn achterhoofd de meetings die we hebben gehad voor de effectpedalen-liefhebbers).
Zo maar effe een paar losse flodders hoor:

2.
Als je weinig ruimtes hebt zul je, als je geen chaos en een gehoorbeschadiging wil, vantevoren een planning moeten maken. Op de laatste pedalendag werkte dit vrij aardig. Je inventariseert van tevoren wie er komt, welke spullen er worden meegebracht en peilt welke amps leuk zijn om te A/B'en en welke amps juist 'los' gehoord willen worden.
Lijstje maken, printje draaien, ophangen en iedereen weet waar -ie aan toe is.
Je kunt dan in één of twee ruimtes de georganiseerde tests doen en een ruimte houden waar mensen gewoon kunnen doen wat ze willen.

Discussie !


dit lijkt me een zeer strak plan!
dit vond ik ook mis gaan op de meeting in zwolle. (puntje van kritiek moet kunnen :wink: )

iedereen beukte tegen elkaar in met die high gain amps waardoor het onmogelijk werd om een amp ECHT goed te testen.

AART
17 januari 2005, 14:16
Wie komt?



Als er genoeg ruimte is :D , kom ik. Ik neem in ieder geval een Marshall mee. Ik twijfel nog of dat de Studio 15 of de Silver Jubilee wordt.

Overigens kunnen er mensen met mij meerijden.

kan je langs didam rijden? :D

AART
17 januari 2005, 14:20
__________________________________________________ ________
1.AART - Peavey 5150 Mark II & Ibanez RG 750 -(als hij vervoer heeft, wie komt langs didam).

2.Les Paul - Marshall Silver Jubilee of Studio 15(doe de Silver Jubilee maar) Kan eventueel wat mensen meenemen.
__________________________________________________ ________

Baker
17 januari 2005, 14:47
shit ,
pokke gitaarnet


dubbel posts alom, en ik bedoel natuurlijk groningen

BramVersteeg
17 januari 2005, 15:17
Als iemand mij mee kan nemen kan ik een Diezel Herbert met VHT kast meenemen. Verder nog wat interessante FX en mijn Gibson LP.

AART
17 januari 2005, 15:44
mm, we hadden wel een bus kunnen huren :D

strattie
17 januari 2005, 17:38
ik wil ook wel komen, even kijken of dat mogelijk is met de trein. mesa caliber .50+

AART
17 januari 2005, 18:01
__________________________________________________ ________
1.AART - Peavey 5150 Mark II & Ibanez RG 750 -(als hij vervoer heeft, wie komt langs didam).

2.Les Paul - Marshall Silver Jubilee of Studio 15(doe de Silver Jubilee maar) Kan eventueel wat mensen meenemen.

3. Strattie - Mesa Caliber .50+
__________________________________________________ ________

Mitch
17 januari 2005, 18:55
Geen discussie meer :???:
Er worden nu al wel afspraken gemaakt over meerijden, maar wie heeft er al wat besloten dan ?

AART
17 januari 2005, 19:14
Geen discussie meer :???:
Er worden nu al wel afspraken gemaakt over meerijden, maar wie heeft er al wat besloten dan ?

slim.... :lol:

robzilla
17 januari 2005, 19:32
Geen discussie meer :???:
Er worden nu al wel afspraken gemaakt over meerijden, maar wie heeft er al wat besloten dan ?

ja idd.

eerst maar eens een plek definitief afspreken voordat je vervoer gaat regelen :P Hoe moet iemand weten of die langs didam komt als je niet eens weet waar het is :P

jaywalker
17 januari 2005, 19:35
Als jullie het over Rotterdam gaan hebben, doe mij dan maar 10x liever Groningen. Lekker veel ruimte kan je ook echt alles goed vergelijken.

Les Paul
17 januari 2005, 19:40
Geen discussie meer :???:
Er worden nu al wel afspraken gemaakt over meerijden, maar wie heeft er al wat besloten dan ?

Ik heb besloten dat ik kom :seriousf:

Mitch
17 januari 2005, 22:40
Buitengewoon komisch natuurlijk, maar zo gebeurt er niks. Is de mogelijkheid tot het openen van een poll nou al geïntegreerd in het forum ? Dat zou wel handig zijn om eerst te kijken waar het meeste animo voor is.
Kan er daarna gekeken worden wie en hoe er verder georgainseerd gaat worden.

AART
17 januari 2005, 22:47
Rotterdam lijkt me wel het meest haalbare, maar utrecht zal mooi zijn, maar daar weet ik niks, ik kan wel aan mijn broer vragen of hij daar iets weet(student).
Ik laat het jullie wel weten.
Utrecht is wel het mooiste.
Misschien helpt een ad op marktplaats(ruimte gezocht utrecht met veel ruimtes en genoeg ruimte voor 30 personen...)

AART
17 januari 2005, 22:55
OK, mijn broer zegt dat parnassos van de UU erg geschikt is in utrecht, maar alleen leden krijgen daar 60% korting...

DUSS... wie is lid?

BramVersteeg
17 januari 2005, 23:05
Ik sprak Ieme nog. Mede omdat hij ook contact heeft met Leendert Haaksma(komt langs voor een clinic over HOOK amps) wilde hij graag een locatie en tijd regelen. Ergens tussen Zwolle en Utrecht waarschijnlijk.

AART
17 januari 2005, 23:05
Ik sprak Ieme nog. Mede omdat hij ook contact heeft met Leendert Haaksma(komt langs voor een clinic over HOOK amps) wilde hij graag een locatie en tijd regelen. Ergens tussen Zwolle en Utrecht waarschijnlijk.

VET(arnhem ligt er qua spoor precies tussenin... :D )

Lacrymosa
18 januari 2005, 09:19
ik ben voor een ruimte of in midden nederland, of in rotterdam, heb niet veel zin om dat hele eind naar groningen te rijden, ik zou wel komen, maar wel onder protest :razz:

maar ik neem iig mee: Koch Multitone en een shitload gitaren, en misschien dat mn rack tegen die tijd klaar is
en ook zal ik Jay Cal meenemen, met zn rack en 10 gitaren

Anders Destium
18 januari 2005, 11:36
O god, toch niet weer de Haagse patsers met hun troep :razz:

Met een beetje geluk heb ik ten tijde van de meeting mijn verzameling redelijk uitgedund (min 3 of 4) en neem ik ummm 2 gitaren mee :lol:

Lacrymosa
18 januari 2005, 11:41
ja man, dat gaat nog een probleem worden, vorige keer zat heel de auto al vol met alleen alle gitaren, kan je nagaan als er ook nog 2 racks mee moeten en een combo

jaywalker
18 januari 2005, 16:36
dan neem je toch wat minder gitaren mee :wink:

Anders Destium
18 januari 2005, 16:44
Dat is geen optie bij die 2 :lol:

Mitch
18 januari 2005, 17:52
Ik sprak Ieme nog. Mede omdat hij ook contact heeft met Leendert Haaksma(komt langs voor een clinic over HOOK amps) wilde hij graag een locatie en tijd regelen. Ergens tussen Zwolle en Utrecht waarschijnlijk.

Strakke actie. Ik ga dit volgen en ben van plan te komen.

Cubensis
18 januari 2005, 20:40
nou, hup wie regelt die locatie in midden nederland dan?
ff nu serieus er werk van gaan maken, want anders zitten we hier over 3 weken nog 'ik ken wel iemand die een tent in harlingen kent, wie belt?'

andy
18 januari 2005, 22:37
Zo te zien wordt het weer of Groningen of Rotterdam. :-D
Heeft er iemand eigenlijk uberhaupt een telefoontje gepleegd naar waar dan ook?

BramVersteeg
18 januari 2005, 22:42
Zoals ik al zei is Ieme hier mee bezig. Laten we eerst afwachten wat zijn bevindingen zijn voor we Groningen of Rotterdam gaan roepen.

Cubensis
18 januari 2005, 22:54
andy: jij had toch al ergens heen gebeld in arnhem oid?

Mitch
18 januari 2005, 23:57
Ik sprak Ieme nog. Mede omdat hij ook contact heeft met Leendert Haaksma(komt langs voor een clinic over HOOK amps) wilde hij graag een locatie en tijd regelen. Ergens tussen Zwolle en Utrecht waarschijnlijk.

Het wordt dus niet Rotterdam of Groningen :P

andy
19 januari 2005, 00:39
andy: jij had toch al ergens heen gebeld in arnhem oid?

JA IK HEB CONTACT GEHAD IN ARNHEM OMDAT NIEMAND ANDERS BLIJKBAAR IETS REGELT IN MIDDEN NEDERLAND, maar dat wordt dus niks.

Ja ik kan ook schreeuwen. :wink:

pikasso
19 januari 2005, 11:20
andy: jij had toch al ergens heen gebeld in arnhem oid?

JA IK HEB CONTACT GEHAD IN ARNHEM OMDAT NIEMAND ANDERS BLIJKBAAR IETS REGELT IN MIDDEN NEDERLAND, maar dat wordt dus niks.

Ja ik kan ook schreeuwen. :wink:
Niet zo hard man, ik woon vlakbij weet je nog

andy
19 januari 2005, 11:22
Je had je hoofd wel eens mogen laten zien op de mini meeting van afgelopen vrijdag. :wink:

pikasso
19 januari 2005, 11:37
huh??
wie wat waar?

andy
19 januari 2005, 12:06
huh??
wie wat waar?

Afgelopen vrijdag zijn SoulGginder, Fenderfreak en ik ff met de Powerball en de JCM 800 aan het kloten geweest.
Maar jij had het natuurlijk te druk met die wel erg jonge zangeresjes. :wink:

pikasso
19 januari 2005, 12:18
jaloers, waarde vriend :-D

andy
19 januari 2005, 12:19
:oops: :P

maisy
20 januari 2005, 14:29
andy: jij had toch al ergens heen gebeld in arnhem oid?

iemand die zich geroepen voelt zou hier ook eens kunnen informeren:

http://www.kultuurhuisbosch.nl/ in Arnhem

AART
20 januari 2005, 18:54
andy: jij had toch al ergens heen gebeld in arnhem oid?

iemand die zich geroepen voelt zou hier ook eens kunnen informeren:

http://www.kultuurhuisbosch.nl/ in Arnhem

jep, alleen ik vind geen telefoonnummer(site doet het niet, ken het gebouw wel). maar ho zit dat met ieme?

kokeleko
20 januari 2005, 18:57
Kultuurhuis Bosch
Apeldoornsestraat 4
6828 AB Arnhem
T: 026 - 351 84 36
F: 026 - 351 23 87
E: info@kultuurhuisbosch.nl

AART
20 januari 2005, 18:59
Kultuurhuis Bosch
Apeldoornsestraat 4
6828 AB Arnhem
T: 026 - 351 84 36
F: 026 - 351 23 87
E: info@kultuurhuisbosch.nl

dank u, als ieme niet snel reageert bel ik ze op en misschien kunnen we dan wat regelen(grote kans trouwens dat ze volgeboekt zitten).

kokeleko
20 januari 2005, 19:02
Alstu :D

AART
20 januari 2005, 19:05
Alstu :D

en weer een post erbij :D

kokeleko
20 januari 2005, 19:06
Alstu :D

en weer een post erbij :D

Das waar........... :-?

maisy
20 januari 2005, 19:49
site deed het bij mij gewoon hoor...

mocht er in maart geen plek zijn reserveer je toch gewoon voor september oid? Blijkbaar is in midden Nederland moeilijk iets te vinden dan laat je het toch niet van een datum afhangen? In Groningen / Rotterdam kun je altijd wel terecht en wie dat te ver vindt moet wat langer wachten...

en mocht je tussendoor alsnog ergens ruimte in Arnhem of omstreken vinden dan hou je het 2 keer daar in de buurt.

AART
20 januari 2005, 20:53
ik ga zeker in september iets in arnhem organiseren als anderen willen helpen, want ik zelf heb niet zoveel connecties. :D

Bluesbreaker
20 januari 2005, 23:11
ik ga zeker in september iets in arnhem organiseren als anderen willen helpen, want ik zelf heb niet zoveel connecties. :D

Ik wil je wel helpen, maar ik heb verder ook geen connecties :)

andy
20 januari 2005, 23:29
maar ho zit dat met ieme?

:seriousf:

Die wacht tot iemand in midden Nederland iets organiseert. Zo niet laten we jullie allemaal weer naar Groningen komen. 8-)

BramVersteeg
21 januari 2005, 12:24
maar ho zit dat met ieme?

:seriousf:

Die wacht tot iemand in midden Nederland iets organiseert. Zo niet laten we jullie allemaal weer naar Groningen komen. 8-)

Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij al iets gepost zou hebben. Hij heeft iig contact met Leendert Haaksma en het is wel zo handig als hij dan ook een locatie regelt. Het staat een beetje raar tegenover Leendert als we opeens de datum en locatie gaan veranderen ofzo. Even rustig wachten tot Ieme weer iets post. :P

AART
23 januari 2005, 20:55
is er nog nieuws of komt er niks meer van?

Ik wil cabs testen :roll:

marc_o
23 januari 2005, 21:13
maar ho zit dat met ieme?

:seriousf:

Die wacht tot iemand in midden Nederland iets organiseert. Zo niet laten we jullie allemaal weer naar Groningen komen. 8-)

Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij al iets gepost zou hebben. Hij heeft iig contact met Leendert Haaksma en het is wel zo handig als hij dan ook een locatie regelt. Het staat een beetje raar tegenover Leendert als we opeens de datum en locatie gaan veranderen ofzo. Even rustig wachten tot Ieme weer iets post. :P


Aangezien Leendert in Rotterdam woont, lijkt het me meer voor Ieme z'n gemak dat het in midden Nederland plaats zou moeten vinden...pas maar op, anders laat ik jullie alsnog allemaal in Axel opdraven... :)

Cubensis
23 januari 2005, 21:25
ook goed :D

@Marc: kan jij pascal niet vragen een bløf clinic te geven? ;)

Primitive
24 januari 2005, 17:24
midden nederland!!! ben ik voor!!! :-D

pikasso
24 januari 2005, 17:53
maar ho zit dat met ieme?

:seriousf:

Die wacht tot iemand in midden Nederland iets organiseert. Zo niet laten we jullie allemaal weer naar Groningen komen. 8-)

+1
+2
+3

ieme
24 januari 2005, 23:03
Hallo,

Ik wacht even Leendert zn agenda af, indien we geen gaatje kunnen vinden kunnen we Rob Winter nog vragen, die heeft interesse. De reden dat ik midden in t land de voorkeur geef omdat Leendert in Rotterdam woont, het centraal voor iedereen is, Erik vd Haar interesse heeft ook spullen te komen laten zien!

Dit was de update voor nu, keep you posted en laat het weten zodra er meer nieuws is!

ieme

kokeleko
25 januari 2005, 08:26
We hebben hier in meppel wel een markthal, :D

Lacrymosa
25 januari 2005, 10:23
maar dan kan het toch ook gewoon in rotterdam??!!!!

kokeleko
25 januari 2005, 10:24
:-D

FNaRK
25 januari 2005, 10:45
ik zie het probleem ook niet .....

maar goed, we wachten wel geduldig af, ik organiseer over een tijdje wel een "gewone" meeting in de eerder aangeboden ruimte in Rotterdam,
geen ingewikkelde constructies, gewoon bij elkaar komen voor een bak koffie en een biertje, gitaartjes bekijken, spontane jam-sessies en wellicht een workshop door één van de forummers ......

marc_o
25 januari 2005, 11:31
ook goed :D

@Marc: kan jij pascal niet vragen een bløf clinic te geven? ;)


Kan ik doen, maar het antwoord kan ik zo al verzinnen hoor, Paskal is absoluut geen gearfreak. Speelt wel een gemeen potje gitaar uiteraard, maar heeft totaal geen interesse in spullen, daar heeft ie mij voor. Jaja, begin maart de studio in (ICP, voor de kenners, dit is het walhalla voor gear, let maar op de foto's) gitaargeluiden voor Paskal bij elkaar zoeken.

marc_o
25 januari 2005, 11:36
Ik kan wel eens vragen of Sjak Zwier het ziet zitten iets op zo'n dag te doen, maar dat zal dan zijn wanneer we het in Zeeland organiseren. Hij maakt op dit moment een klein voorraadje van de acoustische monsters die Paskal live gebruikt. Wie weet is het wat voor een demo. Wie weet wil Aart (Artnos) ook wel iets komen laten zien. (Aart werkt bij Sjak en bouwt zelf ook een berg leuke gitaren van iets meer ongebruikelijke materialen)

PeteRS
25 januari 2005, 13:03
ook goed :D

@Marc: kan jij pascal niet vragen een bløf clinic te geven? ;)


Kan ik doen, maar het antwoord kan ik zo al verzinnen hoor, Paskal is absoluut geen gearfreak. Speelt wel een gemeen potje gitaar uiteraard, maar heeft totaal geen interesse in spullen, daar heeft ie mij voor. Jaja, begin maart de studio in (ICP, voor de kenners, dit is het walhalla voor gear, let maar op de foto's) gitaargeluiden voor Paskal bij elkaar zoeken.

Een (behoorlijke) tijd geleden was er op TV een interview met hem in de studio. Hij was toen toch erg enthousiast aan het keuvelen over alle "facaliteiten". Kwam bij mij toch wel over als een gearhead. Hij doet trouwens ook ads voor Koch....

marc_o
25 januari 2005, 13:24
Voor een AD hoef je alleen maar op de foto en te zeggen dat het jouw geluid is. Geloof me, het is geen gearhead.

Mitch
25 januari 2005, 19:39
Kwam bij mij toch wel over als een gearhead. Hij doet trouwens ook ads voor Koch....

Kijk, hier nog een echte gearhead:

http://edroman.com/resources/images/ingdea01.jpg

Om van Jenna Jameson niet te spreken trouwens.....

PeteRS
26 januari 2005, 08:01
Dit is geen ad voor Dean :roll: :wink:

Toffe gozer
27 januari 2005, 12:45
Op zich wel leuk zo'n clinick met Rob de Winter natuurlijk , maar waarom vragen we niet een gitarist die aktief is op dit forum voor een "masterclass" zoals Boudewijn , Robbert v/d Hanenberg of Luc- O ofzo , dat lijkt mij erg gaaf :)

FNaRK
7 februari 2005, 12:14
hmmm
topic maar even van de vorige pagina opgedoken,


lijkt wel behoorlijk kansloos te worden op deze manier :-?

daarom:
wie heeft er interesse in een mini-meeting in april 2005
lokatie Rotterdam
14:00 - 19:00 uur
programma: nog in te vullen
max. aantal: 25
aanwezig: 4 (4x12) cabs, 2 combo's, drumstel, bassstack, mikes en een PA

andy
7 februari 2005, 13:22
Ghehehehehe, wat een toeval. :-D
De rest snapt hier natuurlijk geen reet van. :wink:

Maar open gewoon een nieuw topic ergens Mario met datum. Dan zien we wel wie kunnen. In principe ben ik van de partij.

marc_o
7 februari 2005, 13:32
Ik zal er zijn

robzilla
7 februari 2005, 18:13
prima :)

Anders Destium
7 februari 2005, 20:31
Als het over een paar maanden is kan ik nog geen uitspraken doen over de gitaar die ik ga meenemen :D :oops:

strattie
7 februari 2005, 21:25
lijkt me leuk.

Les Paul
9 februari 2005, 10:25
Ik ben ook van de partij

Lacrymosa
10 februari 2005, 12:17
Ik ben er bij!!!
jay cal denk ik ook