PDA

View Full Version : afstellen



Seagull
3 januari 2005, 14:24
Hallo allemaal en de beste wensen natuurlijk.

Een gitaar laten afstellen bij een muziekwinkel. Wat zal ik ongeveer kwijt zijn?

groeten

seagull

Aad-d-h-d
3 januari 2005, 14:31
ligt er aan wat je wilt af laten stellen ik was maar 25 Eurie kwijt om mijn brug af te laten stellen!

Ritch
3 januari 2005, 14:47
www.zwiergitaarbouw.nl/ see for yourself

ResNovae
3 januari 2005, 14:56
Ik laat al mijn gitaren afstellen bij Stegers Gitaarbouw in Tilburg. Dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.

Kost gemiddeld zo'n 35 euro voor een totale beurt (trem, truss-rod, topkam, actie, frets, elementen & intoneren) inclusief snaren, maar dan is hij ook een uurtje met je instrument bezig en kan je er op wachten.

Seagull
3 januari 2005, 15:09
Bij mijn willen de snaren wel is trillen. Ik ben nu bezig om het nummer "all along the watchtower" van Jimi Hendrix te leren en bij die solo's is het wel is jammer dat je er dan een lichte trilling in hoort. Dus dat geluidje moet eruit.

ToTaL FaKe
3 januari 2005, 15:11
daar heb je tog geen last van als je door een versterker speelt?

Seagull
3 januari 2005, 15:37
een beetje over de versterker ja

Ritch
3 januari 2005, 15:40
4x :-D

Stratman70
4 januari 2005, 11:08
Ik laat al mijn gitaren afstellen bij Stegers Gitaarbouw in Tilburg. Dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.

Kost gemiddeld zo'n 35 euro voor een totale beurt (trem, truss-rod, topkam, actie, frets, elementen & intoneren) inclusief snaren, maar dan is hij ook een uurtje met je instrument bezig en kan je er op wachten.

Je bedoelt Hans Stegers in Goirle denk ik?
Inderdaad weet je dan dat het goed gebeurt, hij is echt goed.

ResNovae
4 januari 2005, 11:14
Je bedoelt Hans Stegers in Goirle denk ik?
Inderdaad weet je dan dat het goed gebeurt, hij is echt goed.

Juistem! Maar (vrijwel) niemand op dit forum weet dat Goirle bij Tilburg ligt. Behalve jij dan. :lol:

Die enthousiasme die hij voor zijn werk had, ben ik bij veel gitaarzaken nog niet tegengekomen.