PDA

View Full Version : ibanez rg320



koentjaa
3 januari 2005, 13:42
wat vinden jullie van een ibanez rg 320 :gitarist: :???:

john.3001
3 januari 2005, 13:49
pff, wat een vraag...

wat vind jij ervan?

Thom TK
3 januari 2005, 13:52
leuke gitaar...volgens mij dezelfde als de RG420...

ToTaL FaKe
3 januari 2005, 14:31
Als ik jou was zou ik gewoon naar de lokale gitaarwinkel gaan en hem testen... :cool:

Thom TK
3 januari 2005, 16:02
ALS ze hem hebben hangen...volgens mij zijn deze uit de productie als ik het niet verkeerd heb.

Wormaap
3 januari 2005, 16:25
Persoonlijk vind ik het een hele leuke gitaar :)

koentjaa
1 februari 2005, 14:33
en de sa 160 dan is dat een een beetje goeie gitaar :???:

Raffel
1 februari 2005, 14:48
ja. die ook....

Davidian
1 februari 2005, 15:08
ALS ze hem hebben hangen...volgens mij zijn deze uit de productie als ik het niet verkeerd heb. de rg321 was uit productie als het goed is daar is een nieuwe versie van de MH

idno
1 februari 2005, 16:28
T is een goede gitaar. Gewoon een beginners gitaar, maar dan stukken beter, je kan er zo een paar jaar meer mee doen dan een goedkopere beginnersgitaar.

Archie
2 februari 2005, 14:11
Leuke gitaar! Is mijn eerste en voorlopig enige gitaar!

Pro's:
- speelt lekker
- 5 standen schakelaar voor verschillende sounds
- Zowel lekker voor clean als overstuurt spelen

Con's
- fijnafstelmechanieken kunnen dol worden (ik gebruik ze niet meer)
- Lager tunen of dikkere snaren monteren is een ramp vanwege het afstellen van de tremelo

Bottomline: Ik ben er blij mee!

Rizzle
2 februari 2005, 17:07
- Lager tunen of dikkere snaren monteren is een ramp vanwege het afstellen van de tremelo

Dat is per definitie geen con bij deze gitaar, dat is altijd zo bij elke gitaar met trem...

Orpheo
2 februari 2005, 18:23
http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RGT320Q

we hebben t toch over deze plank? of niet soms?

bij mijn weten is dit een van hun topmodellen hoor.....

Digitech
2 februari 2005, 18:51
Volgens mij hebben we het over deze.....
http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RG320FM

:wink:

BassAgent
2 februari 2005, 20:27
Volgens mij hebben we het over deze.....
http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=RG320FM

:wink:
Mooi plankie.

Neals
2 februari 2005, 21:25
Leuke gitaren op zich, maar als je geen tremelo gaat gebruiken raad ik em erg af. Heb zelf een RG270, en aangezien ik in een punkband speel in de stijl van Ramones/Misfits etc. kan je op je vingers natellen waarom ik geswitch ben naar een SZ320 ;)

Nrrrk
3 februari 2005, 11:41
Ik heb 'm. Zeker fijne gitaar, Wizard II neck, dus lekker snel.

Ik weet niet hoe die INF3 en INF4 elementen klinken die er nu inzitten, aangezien ik een 2004 model heb, en daar zaten nog die Powersounds in. Kep de brug inmiddels vervangen door 'n seymour duncan, en dat heeft m wel goed gedaan. Lekkere raggitaar, gebruik m wekelijks voor optredens/oefenen. Dus je kan er zeker een hele tijd meer vooruit.

Btw geile black-chrome hardware heeft deze gitaar, erg mooi om te zien =)

Nrrrk
3 februari 2005, 11:42
Ik heb 'm. Zeker fijne gitaar, Wizard II neck, dus lekker snel.

Ik weet niet hoe die INF3 en INF4 elementen klinken die er nu inzitten, aangezien ik een 2004 model heb, en daar zaten nog die Powersounds in. Kep de brug inmiddels vervangen door 'n seymour duncan, en dat heeft m wel goed gedaan. Lekkere raggitaar, gebruik m wekelijks voor optredens/oefenen. Dus je kan er zeker een hele tijd meer vooruit.

Btw geile black-chrome hardware heeft deze gitaar, erg mooi om te zien =)

Nrrrk
3 februari 2005, 11:42
Ik heb 'm. Zeker fijne gitaar, Wizard II neck, dus lekker snel.

Ik weet niet hoe die INF3 en INF4 elementen klinken die er nu inzitten, aangezien ik een 2004 model heb, en daar zaten nog die Powersounds in. Kep de brug inmiddels vervangen door 'n seymour duncan, en dat heeft m wel goed gedaan. Lekkere raggitaar, gebruik m wekelijks voor optredens/oefenen. Dus je kan er zeker een hele tijd meer vooruit.

Btw geile black-chrome hardware heeft deze gitaar, erg mooi om te zien =)

Nrrrk
3 februari 2005, 11:43
Ik heb 'm. Zeker fijne gitaar, Wizard II neck, dus lekker snel.

Ik weet niet hoe die INF3 en INF4 elementen klinken die er nu inzitten, aangezien ik een 2004 model heb, en daar zaten nog die Powersounds in. Kep de brug inmiddels vervangen door 'n seymour duncan, en dat heeft m wel goed gedaan. Lekkere raggitaar, gebruik m wekelijks voor optredens/oefenen. Dus je kan er zeker een hele tijd meer vooruit.

Btw geile black-chrome hardware heeft deze gitaar, erg mooi om te zien =)

Nrrrk
3 februari 2005, 11:44
Ik heb 'm. Zeker fijne gitaar, Wizard II neck, dus lekker snel.

Ik weet niet hoe die INF3 en INF4 elementen klinken die er nu inzitten, aangezien ik een 2004 model heb, en daar zaten nog die Powersounds in. Kep de brug inmiddels vervangen door 'n seymour duncan, en dat heeft m wel goed gedaan. Lekkere raggitaar, gebruik m wekelijks voor optredens/oefenen. Dus je kan er zeker een hele tijd meer vooruit.

Btw geile black-chrome hardware heeft deze gitaar, erg mooi om te zien =)

Fotos:

http://www.excessum.nl/2.jpg
http://www.excessum.nl/3.jpg

Nrrrk
3 februari 2005, 11:45
GVD KLOTE FORUM!!!

Thom TK
3 februari 2005, 13:57
LOL :-D