PDA

View Full Version : [JeeBee] Right Back



JorisBos
3 januari 2005, 01:26
k, Chitlens con carne is inmiddels offline gehaald..

volgende ;)

Nummer is een cover van Jonny Lang
Right Back : www.jorisbos.nl/songs/rightback.mp3


het is echt een pain in the @ss geweest, graag je eerlijke mening.

alvast bedankt!

Gert-Jan
3 januari 2005, 09:48
Joris,

Niet direct mijn smaak (lekker belangrijk :-? ), maar ik kan wel horen dat dit zeer professioneel is. Leuk stukkie 3.10

Respect!

schizo910
3 januari 2005, 10:04
Lekker bluesy, vanaf het begin nodigt het al uit te blijven luisteren. Niet mijn ding en toch helemaal beluisterd. Waarschijnlijk is het de Mp3 compressie die e.e.a. af en toe wat afvlakt, maar het nummer is okay!

JorisBos
3 januari 2005, 16:20
tnx! vooral de stem heb ik echt erg lang over gedaan, krijg em maar niet goed. bridge is nogsteeds slordig maar dat gaan we vanavond nog maar even proberen...

Axl Rose
3 januari 2005, 17:02
hey, ook dit is weer tof. Alleen krijg em niet helemaal gedownload. Heb eerste minuut alleen kunnen horen...

Jax
3 januari 2005, 18:15
Hee,

Klinkt goed man, ik vind het erg goed gemixt, alles klinkt in mijn oren goed op zijn plaats. Ik kan je stem ook waarderen!

m^rton
3 januari 2005, 18:33
Hey lekker man!

Ik sluit me volledig aan bij Jax

Bouke
4 januari 2005, 21:27
Ey JB,

Even naast die van JL gelegd en je brengt 't er goed vanaf moet ik zeggen. Tijdje geleden dat ik die cd gedraaid heb....

Bij 'hunnie' knalt de snare er op de 2 en de 4 wat harder uit en de kick zit er heftiger in, dat geeft het nummer iets meer leven. Die van jou lijkt iets minder dynamisch in de mix, maar ja ik vergelijk dan ook met een erg goed geproduceerd studioalbum. Maar ietsje meer punch in de drums mag wel.

Zang is weer op en top JB, erg gaaf dus. Je eigen geluid erg herkenbaar, met gevoel gezongen.

Gitaar ook erg mooi, ook een JB geluid, een scherp randje.

Ben benieuwd naar je 'verbeterde versie' van de brug etc.

In de mix kun je dit liedje nog harder laten knallen!!

Wordt top man!

Bouke