PDA

View Full Version : Kort mp3tje



renYek
2 januari 2005, 20:05
Hoi,

Bij deze een kort mp3tje van een idee waar ik nog mee bezig ben:

http://www.gridlock.nu/Mixdown.mp3

Drumcomputer, POD en 2 x gitaar.

Groeten,

Ren

Azrael
2 januari 2005, 20:21
De gitaar klinkt echt vreselijk dof. Je kunt echt totaal niet horen wat je speelt en wat ik wel hoor klinkt om heel eerlijk te zijn nergens naar.
Ik zou proberen de gitaar wat hoorbaarder te maken en het dan nog eens te posten.

renYek
2 januari 2005, 20:27
De gitaar klinkt echt vreselijk dof. Je kunt echt totaal niet horen wat je speelt en wat ik wel hoor klinkt om heel eerlijk te zijn nergens naar.
Ik zou proberen de gitaar wat hoorbaarder te maken en het dan nog eens te posten.

Tips daarvoor? Overigens klinkt het hier niet bepaald dof, maar dat wil niks zeggen natuurlijk. Dank voor je reactie in ieder geval :)

gr,

Ren.

Azrael
2 januari 2005, 20:36
Tips.....

Even kijken naar je EQ setting. Wat minder distorsion wil vaak ook helpen om alles wat helderder en duidelijker hoorbaar te maken. Meest gemaakte fout is teveel distorsion (betrap mezelf er vaak ook op).

renYek
2 januari 2005, 20:40
Tips.....

Even kijken naar je EQ setting. Wat minder distorsion wil vaak ook helpen om alles wat helderder en duidelijker hoorbaar te maken. Meest gemaakte fout is teveel distorsion (betrap mezelf er vaak ook op).

Dankje, zal er eens mee stoeien :)

Azrael
2 januari 2005, 20:42
Wel een ding.......waarom kan ik bij save-target as het nummer niet downloaden? Ik wilde hem even op mijn computer hebben zodat ik kon kijken hoe het in Itunes met sound enhancher en equalizer klinkt.
Snap er niks van......

Nielsvdam
2 januari 2005, 20:42
in het begin is het vooral heel onduidelijk wat je doet.

JvD.
2 januari 2005, 23:23
vinnut wel vet hoor.. alleen inderdaat je moet je boxjes even trebbel heel hoog zetten om het duidelijk te horen

Roy K.
3 januari 2005, 00:16
Klinkt een beetje á la Slayer! :D Het rockt!

Geluid is inderdaad niet al te best, maar stoort me niet erg bij dit soort muziek... :cool: