PDA

View Full Version : Visual Sound One Spot



Grandma_Placenta
2 januari 2005, 14:58
Heeft iemand enig idee hoeveel pedalen ik hier maximaal mee kan voorzien van stroom?
Het ding heeft van zichzelf een daisychain van 5. Aangezien mijn collectie naarmate de tijd vordert uitbreidt heb ik hier niet genoeg aan.
Ik zag laatst op de site van Musik Produktiv dat ze ook een losse daisy chain van 5 verkopen. Zou ik deze gewoon aan kunnen sluiten op mijn OS of trekt hij dat niet?

Bij voorbaat dank.

Grandma_Placenta
2 januari 2005, 15:11
En kan iemand me vertellen welke zaken in NL deze produkten verkopen?

skanky
2 januari 2005, 15:31
Waveworld in Culemborg verkoopt Visual Sound pedalen, dus misschien ook wel de one spot.

Negative K3 fan
2 januari 2005, 15:32
hey eddie die one spots ruizen en storen als de neten!!! verder moet je naar de stroomsterkte kijken die de pedalen trekken en naar wat de maximale belastbaarheid van die one spot is.

stel de one spot kan max 1 A leveren en je hebt 4 pedaaltjes van 300mA dan trektie het niet! (4x300=1200=1,2A)

Simpele natuurkunde, handig als je school afmaakt he!

Grandma_Placenta
2 januari 2005, 15:46
Ik heb geen last van ruis / storing. Heb je ooit er ooit een geprobeerd of is het HC kennis?



Simpele natuurkunde, handig als je school afmaakt he!

Shut the hell up nigger

Negative K3 fan
2 januari 2005, 15:52
niks hc kennis, wat denk je waarom er nog stteds vab die greote zware dingen worden gemaakt terwijl het schijnbaar compromisloos veel kleiner/lichter/goedkoper kan

Grandma_Placenta
2 januari 2005, 15:56
nogmaals, ik heb er nog nooit last van gehad.

Ich scheiss auf die KApitalismus!!!!!1111

Negative K3 fan
2 januari 2005, 16:01
mwahaha en daarom koop je zeker zoveel pedalen vieze groen linkser!

Grandma_Placenta
2 januari 2005, 16:09
creatieve doeleinden enzo........ehh....

Robbert
2 januari 2005, 16:45
mwahaha en daarom koop je zeker zoveel pedalen vieze groen linkser!

Wat is er mis met Groen links? En veel pedalen?? :razz: