PDA

View Full Version : Epiphone flying V 7 snarig, is het wat?



falcovanhoorn
2 januari 2005, 10:25
ik zag op internet dat er een zevensnarige versie van de flying v bestaat, heeft iemand hier ervaring met deze gitaar? ik ben wel redelijk benieuwd namelijk omdat ik nog een goeie 7-snaar zoek met een tune o matic brug :wink:

gerrekat
2 januari 2005, 10:41
Hij ziet er iig een stuk cooler uit dan de standaard IBANEZ 7-snaartjes!

scholier
2 januari 2005, 10:45
heey ik heb die ook eens zien rondzwerven, ik dacht YESS IK HEB EEN FLYING V GEVONDEN!!! is het godverdomme een 7 snarige maar ik heb er toch geen geld voor maar dan had ik nog lekker iets om op te gassen :cry: :-D Maarja genoeg van mijn levensverhalen, ik vind hem er ook veel vetter uitzien dan die k7 enzo (van ibanez)

Kitaarhiero
2 januari 2005, 12:02
De flying-V heeft een tune-o-matic... maar ik geloof dat er ook Dean en DeArmond 7-string gitaren zijn met Tune-o's enzo.
Een Flying-V heeft natuurlijk wel de X-factor ( :razz: ) al kun je hem niet zo makkelijk zittend bespelen.

Fatal Fairytale
2 januari 2005, 14:03
ik heb hem een keer uitgeprobeert, en hoewel hij er leuk uitziet vind ik het helemaal niks, de humbuckers klinken ontzettend dof, en de hals vind ik persoonlijk ook niks, veel te lomp om soepel te kunnen spelen...

ToTaL FaKe
2 januari 2005, 15:34
Ik zag hem op internet staan, hij ziet er idd wel leuk uit, ik heb wat samples gedownload en klonk matig/redelijk. Maar ik weet niet meer waar ik ze gehoord had, maar ik zoek ze wel ff op. Ze zien er iig beter uit dan die Ibanez 7 strings.

falcovanhoorn
2 januari 2005, 20:32
ja hij ziet er wel ok uit, is volgens mij niet zo duur, en er zit zo'n rare streep van rubber onderaan zodat ie niet wegglijd als je zit :wink: , kheb tevens gehoord dat ie wel erg licht is, volgens mij van korina ofzo

Sicky61
2 januari 2005, 23:12
ik heb er 1 gehad maar was 'm snel zat...
de balans is helemaal klote,dus na een uurtje kreeg ik al kramp in m'n linkerhand.
De hals is dus zwaarder als de body.
Achteraf gezien had ik de body natuurlijk kunnen verzwaren maar de stemmechanieken en elementen was ook niet veel soeps dus weg d'r mee.
Wel de coolste 7-string natuurlijk en verder best lekker bespeelbaar.
Dus verzwaren,andere elementen en betere stemmechanieken....dan is het wel wat.
suck6

falcovanhoorn
3 januari 2005, 10:44
hmm al dat geld bij elkaar opgeteld zou ik beter nog even door kunnen sparen voor een ltd van die knaap van deftones, die heeft een supermooi string thru model. :cool:

falcovanhoorn
3 januari 2005, 10:45
hmm al dat geld bij elkaar opgeteld zou ik beter nog even door kunnen sparen voor een ltd van die knaap van deftones, die heeft een supermooi string thru model. :cool:

bazzieman
5 januari 2005, 11:17
hij stond bij big one zwolle!

(naast een mesa die te duur is :(

jorrit
5 januari 2005, 11:56
ik heb hem een keer uitgeprobeert, en hoewel hij er leuk uitziet vind ik het helemaal niks, de humbuckers klinken ontzettend dof, en de hals vind ik persoonlijk ook niks, veel te lomp om soepel te kunnen spelen...

k was ook niet echt onder de indruk van dat ding.

falcovanhoorn
5 januari 2005, 23:26
nou ik heb em nu inderdaad ook in zwolle zien staan naast een singel rectifier inderdaad, dat ding is inderdaad niet in balans, je moet helemaal naar rechts hangen om goed te kunnen spelen haha. mnou ja toch maar even verder kijken naar een andere gitaar