PDA

View Full Version : Japanse Fender elementen



Jax
1 januari 2005, 11:40
Hallo,

Ik heb voor een leuk prijsje een oude Strat kopie kunnen kopen. Ik ben er erg tevreden mee, erg lekkere hals, en een solide body. Toch vind ik de elementen ronduit k*t. Dus ik wilde ze gaan vervangen, maar aangezien ik niet een groot budget heb, keek ik een beetje tweedehands. Toen vond ik iemand die drie single-coils verkocht, afkomstig uit een Japanse Fender uit de jaren '80. In hoeverre zullen deze elementen een vooruitgang zijn? Zal ik er een mooie bluesy scheur uit kunnen krijgen? :???:

Negative K3 fan
1 januari 2005, 13:05
je ha toch elementen van mij gekregen :)

Jax
1 januari 2005, 13:13
je ha toch elementen van mij gekregen

Dat is zeker zo, maar die humbuckers worden nu in mijn andere project gebruikt! Ze zitten namelijk nu in een les paul body, maar moeten nog goed aangesloten worden. Ook moet er nog een hals op, maar als die klaar is zal ik je zeker het resultaat laten zien!

De squier single-coil wordt op het moment niet gebruikt aangezien ik die in een tele-kopie wilde zetten, maar op het moment dat ik wilde beginnen, zag ik een grote scheur in het hout van de body. Dus dat project komt nog wel!

Nu zoek ik dus alleen nog drie goede single-coils voor in de strat-kopie, en zag een advertentie op marktplaats voor drie Fender single-coils voor 50 euro. Is dit een nette prijs?

AART
1 januari 2005, 14:03
bied eens 40, voor de rest is het een prima prijs.

Jax
1 januari 2005, 15:31
bied eens 40, voor de rest is het een prima prijs.


Ok, perfect, dan ga ik erachteraan!