PDA

View Full Version : prognose 2005 wat wil jij aan je setup veranderen/toevoegen?



ieme
31 december 2004, 18:28
prognose 2005 wat wil jij aan je setup veranderen/toevoegen?

mijn verlanglijstje

Fender 52 ri telecaster
Fender Jazzmaster
Gretsch 6160
Gibson les paul custom
Gibson J200
Taylor 12string
Vox ac30
Bogner Shiva
Matchless DC-30

2 of 3 items minimaal haalbaar

robzilla
31 december 2004, 18:32
Eigenlijk wil ik iig in 2005 een nieuwe amp (of meerdere ;))
Ik speel nu nog met mn Gibson LP over een Crate oefenamp, en dat kan natuurlijk niet! :P

Ik zit te kijken naar een Nanohead met een Weber minimass. Verder zou ik nog wel een Silver Jubilee ofzo willen en iets van een Fender Champ ofzo!

Verder staat er nog een wah in de planning, wat od's en boosters en voor de rest moeten we maar zien! :)

Negative K3 fan
31 december 2004, 18:32
een strat of tele
champ ombouwen tot iets higher gains
treblebooster oid (tubetown heeft 30 euro kits!!!)

NeeraDJ
31 december 2004, 18:34
Een 4x12 of 2x12
Digitech WH-1/Boss OC-3
Steavens Poundcake
POD XT

En er komt al een ENGL Powerball aan (hopelijk volgende week al)

Wicked Willy
31 december 2004, 18:48
Nanohead
G-Major
Stratocaster
Banjo

Verder eigelijk best tevreden!

e_lukather
31 december 2004, 18:51
ik wil graag een nieuwe musicman. Maar ik zit ook zeer sterk te twijfelen om een échte amerikaanse strat te halen. Ik twijfel al heel lang hierover. Op een dag heb ik ze toch allebei.. maar welke eerst hmm[/quote]

prs
31 december 2004, 19:20
Ik wil nog graag:

- Mesa Boogie Single/Dual Rectifier top
- Mesa 2x12 Recto Vertical
- Nog een PRS
- G-Force
- POD XT PRO
- Sansamp PSA-1 (of PSA-2 als die dan al uit is)
- Pedalboard met wat leuke pedaaltjes en een midicontroller (Fulltone Clyde, EB vlumepedaal, Line 6 stompboxes 19 inch)


Genoeg wensen, niet? (Alle hoop is inderdaad vanavond op de staatsloterijshow gevestigd)

vinni
31 december 2004, 19:21
Ben al bezig :-D

Een tweede ENGL E530
2X ENGL 2X12 V30
ISP decimator G
Schockmount rack

Voor 2006 (tja....meerjaren planning)
Eventide Eclipse
Axess Electronics foorcontroller

Groet,
Vinni

R. Flagg
31 december 2004, 19:29
Aha een droom topic.
Mocht ik vanavond wat winnen

Een tom anderson droptop lijkt me wel wat ben de laatste tijd flink aan het gassen voor een superstrat wel 2e hands natuurlijk.

En een 2e amp, een leuke high gain top, misschien een mesa.

Dat was het wel denk ik, oh ja ik wil ook nog wat lessen nemen dat kan nooit veel kwaad in mijn geval :lol:

R. Flagg
31 december 2004, 19:30
Aha een droom topic.
Mocht ik vanavond wat winnen

Een tom anderson droptop lijkt me wel wat ben de laatste tijd flink aan het gassen voor een superstrat wel 2e hands natuurlijk.

En een 2e amp, een leuke high gain top, misschien een mesa.

Dat was het wel denk ik, oh ja ik wil ook nog wat lessen nemen dat kan nooit veel kwaad in mijn geval :lol:

BramVersteeg
31 december 2004, 19:32
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

robzilla
31 december 2004, 19:40
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

Wat doet die tape eigenlijk op jouw LP?

Ik wil trouwens ook nog wel een Zvex Wahprobe, SHO, en LoFi Loop Junky!

andoni
31 december 2004, 20:38
- een gitaar (ben er nog niet uit welke, iig iets met een mahogany body en 2 humbuckers en niet al te veel poespas en tremelos, misschien wel een 2e handse Les Paul, of misschien wel een SG, misschien wel een LTD EC-1000 nieuw...)
- een wah

en dat is het zowat :)

Mitch
31 december 2004, 20:44
Wat is nou de bedoeling ? Een prognose maken of gewoon de duurste amps opnoemen ? :roll:

Ik denk dat ik gewoon eerst eens wat ga verkopen, daarna zou er volgend jaar een simpele line driver en een lekkere distortion bij kunnen komen. Versterker zou kunnen, maar die kans is niet groot.

strattie
31 december 2004, 20:46
nieuwe amp. mss een champ ofzo bouwen :)

kben bescheidenA :roll:

StereoX
31 december 2004, 21:07
- een back-up gitaar voor op het podium. (maar die ga ik zondag dan ook halen :dance: )

- een line 6 echo park

- een goede acoustische gitaar

bluegate
31 december 2004, 22:18
2004 heeft aan het einde een paar behoorlijke gaten
in mijn financiën geslagen, maar dromen kan altijd...

Wensen:
Soldano SLO100
Gibson Les Paul

Deze zijn dan niet ter vervanging, maar voor erbij.

Paultje-k
1 januari 2005, 01:13
Een nieuwe gitaar... (Epiphone of Dean dat moet ik nog uitzoeken)
en iig een nieuw wah-pedaal (Dime Crybaby zou wel vet wezen)
en een overdrive pedaaltje om extra 'power' te geven mijn toon.

Monty
1 januari 2005, 01:24
Mijn verlanglijstje alvast voor de Sint in 2005 is als volgt:

- Mesa triple recto wil ik terug, of een anders een Stiletto
- Diezel VH4 of de Einstein combo
- Bogner Shiva/Ecstacy
- Een faillesement voor Line6
- Nog een Brian Moore MC/1
- GMP Roxie
- Nik Huber Dolphin
- McNaught Phoenix
- en een leuke vriendin :lol:

Nouja, met 1 van bovenstaand ben ik al tevreden :razz:

Lord Abortion
1 januari 2005, 09:54
Wat ik heel zeker koop:
DiMarzio X2N & Super 2
Original of Schaller Floyd Rose
Een halfstack
Kwaliteitskabels

Wat ik misschien koop:
Een Moser Custom Shop Spawn import
Een basgitaar (als ik ergens iets leuk tweedehands zie staan)

Toffe gozer
1 januari 2005, 12:43
Nog een Musicman gitaar , namelijk een orginele Van Halen en een Amerikaanse Strat .Die Strat zal er wel komen alleen die Musicman zal wel erg moeilijk worden want die dingen zijn fucking duur .

ijff
1 januari 2005, 12:52
- Wireless (Sennheiser of Shure .. iemand al ervaring met de nieuwe Shure?).
- nieuwe Fuzz (Zvex / Everman)
- Fender Champ of een andere klein buizencombo voor clean

PeArLjAm
1 januari 2005, 13:02
-een gibson LP historic.. die komt er in een maand of wat
-misschien een kleine fender champ zoals zovelen hier, of in ieder geval een gave kleine buizencombo die ik flink over zn nek kan gooien
-shure sm57 oid en een mixertje, om op te nemen
-als ik dan nog geld over heb misschien aan het eind van het jaar een gibson sg junior ( een oudje he) :)

Monty
1 januari 2005, 13:06
Nog een Musicman gitaar , namelijk een orginele Van Halen en een Amerikaanse Strat .Die Strat zal er wel komen alleen die Musicman zal wel erg moeilijk worden want die dingen zijn fucking duur .

Er stond er 3 weken terug 1 op ebay duitsland, uiteindelijk is die voor 1270,- euro verkocht (verkoper had geen minimale verkoopprijs ingesteld en er was uiteindelijk maar 3 keer op geboden).

Zie http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3767548915&ssPageName=STRK:MEDW:IT

Negative K3 fan
1 januari 2005, 13:07
haha denk trouwens maar niet dat je zon fender op (rijtjes)huis volumes over zn nek krijgt! ook is de klank als hij over zn nek gaat misschien niet helemaal wat je zoekt zoals een marshall op tien. het klinkt iig wel lekker hoor!

Toffe gozer
1 januari 2005, 13:20
Nog een Musicman gitaar , namelijk een orginele Van Halen en een Amerikaanse Strat .Die Strat zal er wel komen alleen die Musicman zal wel erg moeilijk worden want die dingen zijn fucking duur .

Er stond er 3 weken terug 1 op ebay duitsland, uiteindelijk is die voor 1270,- euro verkocht (verkoper had geen minimale verkoopprijs ingesteld en er was uiteindelijk maar 3 keer op geboden).

Zie http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3767548915&ssPageName=STRK:MEDW:IT


Damn , hoe kan ik die nou over het hoofd gezien hebben, ik kijk regelmatig op e-bay maar deze heb ik gemist :evil:

PeArLjAm
1 januari 2005, 13:22
haha denk trouwens maar niet dat je zon fender op (rijtjes)huis volumes over zn nek krijgt! ook is de klank als hij over zn nek gaat misschien niet helemaal wat je zoekt zoals een marshall op tien. het klinkt iig wel lekker hoor!

ik snap dat het niet als een marshall klinkt.. maar luister eens naar zz top, die hebben veel dingen opgenomen met een gecrankte tweed champ als ik het niet mis heb.

AART
1 januari 2005, 13:22
Wanted:

5150(of een 6505, boeit me niet)
dunlop wah
4*12 met greenbacks of v30's
backup gitaar(ibanez rg met vaste brug ofzo)
fender mex strat voor erbij
boss tu 2 of rack tuner
Leuke mic en Mengpaneel.

maar veel hiervan zal ook wel weer op het wnted lijstje voor 2006 staan :wink:

Wat moet weg:

Ibanez Talman(te koop)

Toffe gozer
1 januari 2005, 13:25
hahahhah die Aart steeds maar leuren met zijn onverkoopbare gitaartje hahahahahaha

Negative K3 fan
1 januari 2005, 13:26
haha denk trouwens maar niet dat je zon fender op (rijtjes)huis volumes over zn nek krijgt! ook is de klank als hij over zn nek gaat misschien niet helemaal wat je zoekt zoals een marshall op tien. het klinkt iig wel lekker hoor!

ik snap dat het niet als een marshall klinkt.. maar luister eens naar zz top, die hebben veel dingen opgenomen met een gecrankte tweed champ als ik het niet mis heb.

mja,maar tweed champs zie je ook vrijwel niet meer, je ziet nu alleen van die silverfaces etc...

bij tube town kun je trouwens champ kits krijgen

AART
1 januari 2005, 13:33
hahahhah die Aart steeds maar leuren met zijn onverkoopbare gitaartje hahahahahaha

:-D

dank u :roll:

robzilla
1 januari 2005, 13:45
hahahhah die Aart steeds maar leuren met zijn onverkoopbare gitaartje hahahahahaha

:lol:

AART
1 januari 2005, 13:51
ooit raak ik em nog wel kwijt, kheb het geld iig niet meer nodig voor de rg, want die heb ik al. dus heb ik alle tijd :)

Soulflyhigh
1 januari 2005, 14:35
Ik heb voor 2005 een paar dingen die ik graag wil hebben:
Pod XT
Dime Wah pedaal
Ch 1
GE 7
Back up gitaar via e-bay 7 snarige ESP scoren of een gewone ESP Ltd SC 607b
Peavey 5150 combo of top beetje afhankelijk van hoe m'n bandje loopt

Nou als ik aan 2 dingen kan voldoen ben ik een tevreden man :-D [/img]

jaywalker
1 januari 2005, 15:16
Ik zou nog wel eens een usa telecaster (maple of esdoorn ben ik nog niet helemaal uit) maar ik denk niet dat het hem dit jaar wordt.

Ergens volgend jaar koop ik nog wel een Line6 Fm-4
Wellicht ook nog wel een goeie wah, geen crybaby meer :x , waarschijnlijk een vox wah

Verder weet ik het eigenlijk nog niet.

jaywalker
1 januari 2005, 15:18
Ik zou nog wel eens een usa telecaster (maple of esdoorn ben ik nog niet helemaal uit) maar ik denk niet dat het hem dit jaar wordt.

Ergens volgend jaar koop ik nog wel een Line6 Fm-4
Wellicht ook nog wel een goeie wah, geen crybaby meer :x , waarschijnlijk een vox wah

Verder weet ik het eigenlijk nog niet.

Negative K3 fan
1 januari 2005, 15:24
maple en esdoorn zijn hetzelfde

ieme
1 januari 2005, 15:37
prognose 2005 wat wil jij aan je setup veranderen/toevoegen?

mijn verlanglijstje

Fender 52 ri telecaster
Fender Jazzmaster
Gretsch 6160
Gibson les paul custom
Gibson J200
Taylor 12string
Vox ac30
Bogner Shiva
Matchless DC-30

2 of 3 items minimaal haalbaar

Ritch
1 januari 2005, 15:51
Koch Multitone 50W
MusicMan Luke I
Ernie Ball Volumepedaal 6167 (of de mono versie)

1 Item haalbaar

( :cry: :cry: :cry: )

Bins
1 januari 2005, 16:28
Haalbaar:

-Mn el-cheapo hohner strat weer bespeelbaar maken. Dus nieuwe hals, graphtech topkam en zadels, setje emg 81/60.
Kan die mee als back-up ipv mn piece of shit epiphone.

-Van die coole "automatisch snaren afknip" tuners voor mn Olp.

-Nieuwe buizen (zijn al onderweg.)

-Custom oordoppen.

Niet waarschijnlijk:

-Goeie 4x12

Blijf dromen:

-Music man axis.
-Custom tele
-Nieuwe top (mk IV ofzo.. droool)

BramVersteeg
1 januari 2005, 17:05
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

Wat doet die tape eigenlijk op jouw LP?

Ik wil trouwens ook nog wel een Zvex Wahprobe, SHO, en LoFi Loop Junky!

Die tape is voor meer sustain :razz: .
Nee hoor, die stemknoppen zaten er al zo'n 12 jaar op en begonnen het te begeven. Om ze nog even te kunnen gebruiken had ik er strak tape over geplakt. Ze zijn nu vervangen door Schaller meganieken (en ik heb de topkam vervangen). Hoe is het eigenlijk met de Nano Head? Komt ie snel binnen?

RubenP
1 januari 2005, 17:13
Om de verzameling compleet te maken komt er hopelijk dit jaar nog een echte dikke jazzbak 8-)
en een oefenversterkertje (waarschijnlijk een cube 30 :amp: ).

En als het geluk het toestaat nog een strat of telecaster en een korg PX4 dingetje voor het oefenen midden in de nacht :soul:

Verder wik ik m'n Godin GLX door een gitaarbouwer onder handen laten nemen om de elementen anders te laten schakelen, en misschien andere elementen in m'n Epi dot.

Ruben

Anders Destium
1 januari 2005, 17:15
Ik hoop me wat meer in te kunnen inhouden dan in 2004 (weinig kans, maar ik ga het toch proberen :lol: ). Te beginnen met het verkopen van een paar gitaren voordat er weer wat nieuws aankomt!

Wat ik wél graag zou willen, een van deze:

PRS custom 24 rosewood neck
PRS McCarty Brazilian
PRS 513
PRS standard
PRS singlecut trem
Gibson Les Paul Limited Edition

Niet hopen:
Thorn
McNaught
Heatley
Driskill

Misschien nog een leuke amp, maar gezien mijn verhuisplannen gaat dat qua ruimte hoogstwaarschijnlijk niet passen (iemand een Twintone kopen :wink: )

jaywalker
1 januari 2005, 17:24
maple en esdoorn zijn hetzelfde

ik vertik me weer eens, rosewood of maple :razz:

imlikeajungle
1 januari 2005, 17:32
realistisch:

martin/taylor/takamine akoestische (instapmodelletje voor de eerste twee)

hopen:

sg supreme/lp custom

maar:

dan moeten 2 van mijn andere gitaren buiten..

robzilla
1 januari 2005, 18:07
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

Wat doet die tape eigenlijk op jouw LP?

Ik wil trouwens ook nog wel een Zvex Wahprobe, SHO, en LoFi Loop Junky!

Die tape is voor meer sustain :razz: .
Nee hoor, die stemknoppen zaten er al zo'n 12 jaar op en begonnen het te begeven. Om ze nog even te kunnen gebruiken had ik er strak tape over geplakt. Ze zijn nu vervangen door Schaller meganieken (en ik heb de topkam vervangen). Hoe is het eigenlijk met de Nano Head? Komt ie snel binnen?

Aha, wat voor topkam heb je nu erin? Wat verbeteringen aan je sound en tuning enzo?

Ik heb de nanohead nog niet gekocht, ik zit nog een beetje te twijfelen eerlijk gezegd..

robzilla
1 januari 2005, 18:08
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

Wat doet die tape eigenlijk op jouw LP?

Ik wil trouwens ook nog wel een Zvex Wahprobe, SHO, en LoFi Loop Junky!

Die tape is voor meer sustain :razz: .
Nee hoor, die stemknoppen zaten er al zo'n 12 jaar op en begonnen het te begeven. Om ze nog even te kunnen gebruiken had ik er strak tape over geplakt. Ze zijn nu vervangen door Schaller meganieken (en ik heb de topkam vervangen). Hoe is het eigenlijk met de Nano Head? Komt ie snel binnen?

Aha, wat voor topkam heb je nu erin? Wat verbeteringen aan je sound en tuning enzo?

Ik heb de nanohead nog niet gekocht, ik zit nog een beetje te twijfelen eerlijk gezegd..

robzilla
1 januari 2005, 18:09
grr, dubbelpost

stewartfan
1 januari 2005, 18:09
wat ik dit jaar GA kopen is


handgebouwde gretsch 6120 Chat Atkins Dubbel cut bij mijn lokale bouwer

2x12 vintage 30 + mooi zwart cabinet

fligth cases

Izegrim
1 januari 2005, 18:14
Er moet in 2005 komen:

-compressor
-graphic eq
-stagetuner

Heeft er iemand suggesties? Ik wil ze allemaal in pedaalvorm. Mocht ik nog wat kunnen kopen dan komt er een delaytje bij en dan heeft m'n multieffect geen nut meer. Behalve 's avonds laat oefenen dan...

Verder zou ik een backupgitaartje willen hebben met een vaste brug en misschien een dreadnought?

yanto
1 januari 2005, 18:25
ehm....
hopelijk dit jaar een nieuwe gitaar, weet alleen nog niet wat??
nieuwe fx: waarschijnlijk iets als g-major of misschien toch losse effecten ben er eigenlijk nog niet uit. Ach ja jaar is net begonnen dus het heeft geen haast.

Mithrandir
1 januari 2005, 20:01
Ik ben eigenlijk klaar met mijn setup aanpassen. Het is goed genoeg en ik wil me op andere dingen gaan richten, er is meer in het leven dan gitaren en versterkers....hoezee

Jeroenvanhulsteijn
1 januari 2005, 20:48
ik wil nog een subwoofer kopen en een crossover. Maar eerst moet ik nog een jackson gitaar in elkaar zetten. Ga ik gebruiken voor de wat zwaardere muziek. Mss ook nog een nieuw kleurtje (laten) geven. Verder even geen aankopen gepland.

Josdevos
1 januari 2005, 21:32
Een Dean TC V en voor de rest niets! :)

Wormaap
1 januari 2005, 22:03
Een beter cab voor onder m'n Fireball.
Een Amerikaanse metalgitaar (Jackson, oude Kramer enz.) (Ben verliefd op de feel van m'n Model 6, dus ik wil er nog een Amerikaanse superstrat bij :-D)
Meer skill :)

josh.vandenberg
1 januari 2005, 23:19
24 sporen tafel en recorder.betere studiospulletjes,mics,effectjes ed

Thom TK
1 januari 2005, 23:58
Op de planning dit jaar o.a.:

Engl Savage 120 (cab staat er al)
Carvin DC127 Walnut

Oh ja: en patch kabeltjes vervangen door duren...en Spectraflex kabel, maar das allemaal bijzaak (nog).

asesino
2 januari 2005, 00:37
Ik waarschijnlijk een nieuwe gitaar, een LTD of nog een jackson ofwel een charvel

En mss m'n fireball vervangen door een TSL, maar ben nog aan't twijfelen

ieme
2 januari 2005, 00:40
droomlijst indien ik de loterij gewonnen had...

Fender 50's telecaster
Fender 50's stratocaster
Fender 60´s Jazzmaster
Gretsch singlecut 60´s
Gretsch doublecut 60's
Gibson lp junior 1950's
Gibson lp standard 1950's goldtop
Gibson lp deluxe 70 goldtop
Gibson les paul custom 60´s black
Gibson SG trem 60´s
Gibson korina explorer
Gibson flying V korina
Gibson J200 60´s
Taylor 714ce
Taylor 512 12string
Vox ac30 greenback
Bogner Shiva combo
Matchless DC-30
Batcat combo
Hook
2 bogner 4X12's (1x v30 1x greenback)
1 bogner 4X10
1 bogner 2X12 v30
alle verschillende pedalen die bij haarguitars in t assortiment zitten

Josdevos
2 januari 2005, 00:51
Hmmz ieme man... :lol: een man mag dromen...

Voor mij als het dan echt moet...

http://www.deanguitars.com/images/large/HT_TAB_detail_2.jpg

Deze komt er heel binnekort mssch zelfs al aan...

http://www.deanguitars.com/usalib/dean_usa_may2003/00399TCVLEGENDS.jpg

Neals
2 januari 2005, 10:08
Wat brengt 2005 mij!

Prognose:

Versterking Top verwacht in januari/februari 2005:

Randall RH100, als het betaalbaar is dan neem ik een G2
2*12 Cab, lijkt me luid zat voor het oefenkrot/kleine kutzaal/kraakpand, en het past vast wel in een ford fiesta.

Effecten:

- Leuke wah
- Fijne overdrive/distortion of beide
- Tuner in pedaalvorm
- Delay

Gitaren:

Gibson SG Standaard
Fender Strat
Fender Tele


Strat is dit jaar haalbaar, Tele + SG is meer iets waar ik tegenaanhoop te lopen, net als de rest van mijn setup.

P****Fred
2 januari 2005, 10:20
Nieuwe Volumepedaal (Ernie Ball JR)
Pedalboard



Droomlijst:

Gibson LP Custom of Supreme
Charvel EVH
een oud 1x12 combo'tje
Marshall JMP50

BramVersteeg
2 januari 2005, 11:54
Zit je weer lekker te gassen Ieme :razz: :wink: ?
Ik ben erg tevreden maar er moet nog wat bij:
Zvex FuzzProbe, Boss RC-20 en een tuner moet ik nog voor op m'n board (moet ik ook nog maken).
Verder ga ik mijn 4HE SKB vervangen voor een 8/10 HE shockmount waar ik dan nog wat bij moet kopen (lades en een extra GRX-4).
En natuurlijk nog wat extra pedalen:
- Zvex Seek/Ooh Wah
- Whammy
Verder nog wat pedalen als ik in een gasbui ben misschien.
Ik wil wat gitaarsynths uit gaan proberen en, oh ja, een VHT cab.
Over m'n gitaar (gibson LP std) en versterker (Diezel Herbert) ben ik meer dan tevreden en blijven ook zeker.
Een cab en wat losse pedalen dus.

Wat doet die tape eigenlijk op jouw LP?

Ik wil trouwens ook nog wel een Zvex Wahprobe, SHO, en LoFi Loop Junky!

Die tape is voor meer sustain :razz: .
Nee hoor, die stemknoppen zaten er al zo'n 12 jaar op en begonnen het te begeven. Om ze nog even te kunnen gebruiken had ik er strak tape over geplakt. Ze zijn nu vervangen door Schaller meganieken (en ik heb de topkam vervangen). Hoe is het eigenlijk met de Nano Head? Komt ie snel binnen?

Aha, wat voor topkam heb je nu erin? Wat verbeteringen aan je sound en tuning enzo?

Ik heb de nanohead nog niet gekocht, ik zit nog een beetje te twijfelen eerlijk gezegd..

Ik heb er een graph Tech topkam inzitten. De gitaar klinkt nog steeds vol en helder met veel punch. Het leek wel meer maar ik had er net een ander setje snaren op zitten dan normaal dus een goed oordeel zou ik nog niet kunnen geven.

Squier4ever
2 januari 2005, 11:57
Morge een LP kopie halen 8-) 8-) :-D :cool:

Bigfoot414
2 januari 2005, 14:50
IK WIL EEN MULTITONE!!!

En me rijbewijs, zodat ik em zelf kan komen halen :D

Alain
2 januari 2005, 14:59
Een Dean TC V en voor de rest niets! :)
yeah right...

George L bekabeling voor rack
penn sliding rack shelf
wieltjes voor onder rack

eventueel een nieuwe jackson of PRS
ESP Eclipse
Bogner of Engl 2x12 V30

Soul Grinder
2 januari 2005, 16:03
Gisteren een Peavey Triple XXX top gehaald, nog ff op zoek naar een fijne speakerkast.
Verder heb ik niets meer nodig.

ToTaL FaKe
2 januari 2005, 16:03
net gekocht: peavey wolfgang Qt special...

wat er cker dit jaar nog aankomt is een DSL 201 of een JCM 800 combo

Albert
2 januari 2005, 16:26
Wenslijstje voor komend jaar:
Roland GI-20
linemixer
Roland JV-1010
Furman pl8
Haar strat
PRS Custom 24

ieme
2 januari 2005, 16:30
realistisch:

Line 6 mod pro
Line 6 filter pro
Line 6 echo pro
CAE trem unit
Ernie Ball vol pedal

spanky_franky
2 januari 2005, 18:52
voor 2005:
nieuwe buizen :D
een fatsoenlijk boost/overdrive pedaal
een POD (XT)

misschien:
een Whammy
een Wah
een gitaar met zwevende trem. (kramer/jackson ofzo)

Josdevos
2 januari 2005, 18:56
Een Dean TC V en voor de rest niets! :)
yeah right...

George L bekabeling voor rack
penn sliding rack shelf
wieltjes voor onder rack

eventueel een nieuwe jackson of PRS
ESP Eclipse
Bogner of Engl 2x12 V30

Ok got me there, mssch ook een Hardtail en een 2x12...

Baker
2 januari 2005, 19:03
-2ehands stratocaster USA
-fijne 2 sporen externe geluidskaart voor recording
verder geen wensen. (echt niet)

Ibanez
2 januari 2005, 20:53
Verlanlijstje:

Hughes & Kettner Tube Factor
Digitech XP100
Line 6 Echo Park
Goeie chorus of flanger
Pedalboard
nieuwe buizen
misschien betere elek/akoestische gitaar

Bluesbreaker
2 januari 2005, 22:01
Wat zeker nog komt:
Fender 50's Classic Stratocaster (heb ik precies 3 maanden geleden al besteld en is nog steeds niet binnen :o )


Wat denk ik ook nog komt:
Red Snapper of Barber LTD
Dobro
Redelijk nette akkoestische
Andere versterker of een extra 2x12" cabinet

Phyrexian
3 januari 2005, 10:10
Upgrade live-rig:
• tweede Peavey 410TVX bascabinet (full 8x10 glory!)
• zelfbouw pedalboard
• aantal betere kabels
• deftige oplossing voor de voeding van m'n pedalboard

Eventueel nog verdere uitbouw van m'n bass overdrive collectie:
• ProCo RAT (Keeley Modded)
• Prescription Electronics Depth Charge
• Zvex Wooly Mammoth



Hopelijk geen last meer van GAS voor onnodige gear-aankopen. :)



GAS (niet echt nodig):
• Zvex Nano Head
• Rocktron Xpression
• 1x12 gitaarcab (Orange!)

jw009
3 januari 2005, 11:01
Ik ga een paar gitaren zelf maken...

waarschijnlijk met hout uit india of thailand, ik zag op de tv dat ze
daar genoeg hebben liggen... :oops:

BramVersteeg
3 januari 2005, 11:18
Grappig hoor jongen, ik lig helemaal in een deuk. Als je eens wist wat daar is gebeurd zou je het wel laten om zulke 'grappen' te maken.

Ritch
3 januari 2005, 11:22
Ik ga een paar gitaren zelf maken...

waarschijnlijk met hout uit india of thailand, ik zag op de tv dat ze
daar genoeg hebben liggen... :oops:

ZIEK

The Fallen
3 januari 2005, 12:39
- een geschikte cab voor mijn 5150, waar ik eventueel andere speakers in gooi
- een tuning pedaal
- misschien een of ander effectje; chorus of delay ofzo, daar ben ik nog niet uit.

amon
3 januari 2005, 12:41
Ik ga een paar gitaren zelf maken...

waarschijnlijk met hout uit india of thailand, ik zag op de tv dat ze
daar genoeg hebben liggen... :oops:

Dat moet nog veel te lang drogen, dus lijkt me sowieso al geen slimme optie. Daarbij komt dat ie ook niet eens grappig is...

Ik ben van plan om een begin te maken aan een pedalboard/rackuitbreiding. Maarja, dan moet het wel meezitten met het geld :wink:

doncker
3 januari 2005, 13:08
Alles mooi bekabelen in mijn rack en eventueel alles in 2 racks gooien. Voor de rest mijn behringer kaste,n inruilen voor 2 2x12" of mss zelfs 2 1x12" kastjes. Heel mss nog een klein buizencombootje en/ of een pod.

PeArLjAm
3 januari 2005, 15:31
als het goed is heb ik volgende week een gibson les paul historic Slash :)

http://i19.ebayimg.com/03/i/03/04/5d/4c_1.JPG

gave gitaar, long tenon nek, geen gaatjes in de body om het gewicht binnen de perken te houden zoals de huidige les paul standards en ga zo maar door. Lijkt me een cool gitaartje, vind tobacco burst heel vet en hij heeft ook nog een Fishman piezo brug. Ben niet eens zon slash fan, maargoed vond dit gewoon een gave gitaar. Ik wilde eerst voor een 57 reissue historic gaan maar vond de nek toch wel heel dik, opzich niet eens zo heel verkeerd, maar ik denk dat ik mezelf wel plezier doe met een iets dunnere hals.

ieme
3 januari 2005, 15:45
als het goed is heb ik volgende week een gibson les paul historic Slash :)

http://i19.ebayimg.com/03/i/03/04/5d/4c_1.JPG

gave gitaar, long tenon nek, geen gaatjes in de body om het gewicht binnen de perken te houden zoals de huidige les paul standards en ga zo maar door. Lijkt me een cool gitaartje, vind tobacco burst heel vet en hij heeft ook nog een Fishman piezo brug. Ben niet eens zon slash fan, maargoed vond dit gewoon een gave gitaar. Ik wilde eerst voor een 57 reissue historic gaan maar vond de nek toch wel heel dik, opzich niet eens zo heel verkeerd, maar ik denk dat ik mezelf wel plezier doe met een iets dunnere hals.

Ah, nu weet ik wie de loterij gewonnen heeft... :wink:

Michael AE
3 januari 2005, 15:56
Ik wil al een tijdje een tc 2290, wat meer pedalen, en al een godsganse eeuwigheid een beter midipedaal. Ik denk dat het de Axess FX-1 gaat worden. Waarschijnlijk komt er dan ook een tweede GRX of een RX-1 bij, zodat ik ook naar de dedicated efx kan ipv alleen de G-Force. Ik gebruik namelijk eigenlijk alleen delay in de loop en waarom zou ik dan een dure multiprocessor nemen, als ik ook een beter klinkende delay kan kopen? Misschien wel een eventide, omdat ik van een aantal betrouwbaren hoor dat de delay's daar waanzinnig uit zijn.

Ook wil ik al een tijdje een paar gitaren wegdoen voor een nieuwe versterker (Engl SE, Bogner XTC, CAE OD100) of een Suhr/Tyler/nog een Anderson, maar dan wat meer "vintage" ofzo.

Opsomming: Ik wil veel te veel, net als iedereen die hier, op HRI, op HC, enz regelmatig te vinden is. :wink:

bat
3 januari 2005, 18:51
Groter pedalboard met als het ff kan een delay erop;
Upgrade van m'n (back-up) Squier, maar mischien ook wel gewoon een nieuwe gitaar erbij;
Zeker is het nog niet, maar misschien een nieuwe amp (gewoon lekker ordi Marshall, ik bedoel, ik ga ook al in een VW rijden)

LordRiffenstein
3 januari 2005, 19:21
Als mijn spullen verkocht zijn:

FoxRox Captain coconut 2
THD of Engl 2x12
Haar Stratocaster

ben79
3 januari 2005, 19:48
zeker:

-een tweede shockmount case en een nette bekabeling erin zodat ik men 2 racks netjes kan aansluiten. (denk aan morris ongeveer een jaartje terug :P ).
-Een degelijke noisegate (hier ken ik eigenlijk niet zoveel van)
-Een furman o.i.d.

misschien:
Opnieuw een ultrafex
Heel misschien een of andere distortion

Dat zal het voorlopig zijn denk ik

srv-man
3 januari 2005, 20:49
Als mijn spullen verkocht zijn:

Haar Stratocaster

LOL, gaat het toch gebeuren....pu swap is van de baan?

srv-man
3 januari 2005, 20:50
Ik wil al een tijdje een tc 2290, wat meer pedalen, en al een godsganse eeuwigheid een beter midipedaal. Ik denk dat het de Axess FX-1 gaat worden. Waarschijnlijk komt er dan ook een tweede GRX of een RX-1 bij, zodat ik ook naar de dedicated efx kan ipv alleen de G-Force. Ik gebruik namelijk eigenlijk alleen delay in de loop en waarom zou ik dan een dure multiprocessor nemen, als ik ook een beter klinkende delay kan kopen? Misschien wel een eventide, omdat ik van een aantal betrouwbaren hoor dat de delay's daar waanzinnig uit zijn.

Ook wil ik al een tijdje een paar gitaren wegdoen voor een nieuwe versterker (Engl SE, Bogner XTC, CAE OD100) of een Suhr/Tyler/nog een Anderson, maar dan wat meer "vintage" ofzo.

Opsomming: Ik wil veel te veel, net als iedereen die hier, op HRI, op HC, enz regelmatig te vinden is. :wink:

Het is of ik mezelf hoor praten... :-D ......goeie keus!

LordRiffenstein
3 januari 2005, 21:06
Als mijn spullen verkocht zijn:

Haar Stratocaster

LOL, gaat het toch gebeuren....pu swap is van de baan?

LOL, ik vind het toch zonde van de gitaar en ik wil eigenlijk een andere kleur :razz:

robzilla
4 januari 2005, 00:47
Als mijn spullen verkocht zijn:

Haar Stratocaster

LOL, gaat het toch gebeuren....pu swap is van de baan?

LOL, ik vind het toch zonde van de gitaar en ik wil eigenlijk een andere kleur :razz:

uber GEEK!

:lol:

Firebird
4 januari 2005, 00:54
Mijn Fender Concert II verkopen en er een 15" Fender 75 ervoor terug. Verder 2 Flightcases voor die Fenders en 2 12" EV speakers (cab heb ik hier). Oh ja....en nog 2 Bill Lawrence L-500 elementjes!!

Daniël_san
4 januari 2005, 13:28
voor 2005:

me zelfbouw bouwen :roll:
een 5150 of 6505 combo kopen
geld krijgen :oops: :P

ieme
4 januari 2005, 16:09
hmm laat ik eens voor een Mesa Single Recto gaan.. (michaelAE... :wink: )

Grave Fillé
4 januari 2005, 16:13
Jackson Wr - 1 warrior
Prs Custom 22 10 top
Mesa Boogie Dual rectifier + 412 cabinet kast
TC Electronics effecten.

Allemaal vrij prijzig dus dat word even sparen.