PDA

View Full Version : BC Rich gitaar



Reel Big Fish
31 december 2004, 14:11
Ballen!

Reel Big Fish
31 december 2004, 14:11
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=4095313

^^ deze word aangeboden,....


is het wat ofniet?? Ik vind em er wel strakjes uitzien :-)

Greets!!

Reel Big Fish
31 december 2004, 14:12
sneeuwballen?

Jup, wat jij wilt :)

Rewind
31 december 2004, 14:15
Kijk hier eens:
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=44131
topic geopend over deze gitaar (door de aanbieder)

Reel Big Fish
31 december 2004, 14:16
Ja dat weet ik maar daar werd alleen ge-blah-ed over dat hij aan het spammen was dus ik vraag het hier :)

Wormaap
31 december 2004, 14:17
'T is een Platinum series gitaar, die zijn dus werkelijk ENORM kut, vanaf de NJ serie begint het misschien eens een keertje wat te worden, maar voor minder dan US-made zou ik persoonlijk nooit een BC Rich kopen.

Rewind
31 december 2004, 14:18
Natuurlijk doe je er geen goed aan. Hij is lelijk, kut geluid en speelt als een plank met snaren. :-D

SiNiSTRaL
31 december 2004, 14:19
platinum series zijn absolute klotegitaren, alle niet USA zijn kutgitaren tegenwoordig, oude NJ's schijnen wel ok te zijn, maar gewoon niet kopen, je kan nog beter een goedkope kuthumbucker in een squier gooien :)

Reel Big Fish
31 december 2004, 14:20
platinum series zijn absolute klotegitaren, alle niet USA zijn kutgitaren tegenwoordig, oude NJ's schijnen wel ok te zijn, maar gewoon niet kopen, je kan nog beter een goedkope kuthumbucker in een squier gooien :)

Lol, oké, thanks, ik weet genoeg, ik spaar wel verder voor ooit misschien een mooie Gibson of iets :D

Kevin-D
1 januari 2005, 15:25
Schijnt toch niet altijd waar te zijn (sorry, dit heb ik maar gelezen, geen persoonlijke ervaring, ik meld 't alleen even.):
In de total guitar staat dat nieuwe model van BC.Rich platinum, hoe heet dat ding ook weer :S , maar iig hij staat heel goed gereviewd.

Thom TK
1 januari 2005, 23:53
Schijnt toch niet altijd waar te zijn (sorry, dit heb ik maar gelezen, geen persoonlijke ervaring, ik meld 't alleen even.):
In de total guitar staat dat nieuwe model van BC.Rich platinum, hoe heet dat ding ook weer :S , maar iig hij staat heel goed gereviewd.

Platinum Pro?
Die Classic NJ's zien er ook vet uit.

Thom TK
1 januari 2005, 23:54
Schijnt toch niet altijd waar te zijn (sorry, dit heb ik maar gelezen, geen persoonlijke ervaring, ik meld 't alleen even.):
In de total guitar staat dat nieuwe model van BC.Rich platinum, hoe heet dat ding ook weer :S , maar iig hij staat heel goed gereviewd.

Platinum Pro?
Die Classic NJ's zien er ook vet uit.