PDA

View Full Version : Yes, foto's van pedalboard online!



Speeddemon
31 december 2004, 00:04
http://community.webshots.com/album/240268245gKyxuH

birt
31 december 2004, 00:14
hmm, met al dat pedalboardgedoe hier, nu krijg ik zin om er ook eentje te maken :D

Quink
31 december 2004, 00:14
Ziet er netjes uit. Alleen, board van een pedalenbouwer, en er zitten allemaal fabriekspedalen op! *Niet één* boutique pedaaltje! :o Hahaha. :razz:

Dacht trouwens dat ik de enige was die nog zo'n Boss TU-12 gebrukte. Zie hier allemaal TU-2's, Korg's etc langsvliegen.

Speeddemon
31 december 2004, 00:19
Ziet er netjes uit. Alleen, board van een pedalenbouwer, en er zitten allemaal fabriekspedalen op! *Niet één* boutique pedaaltje! :o Hahaha. :razz:
.
de Tubefactor is voor mij 'half-boutique'.

Maar mijn streven is (net zoals dat van Zakk Wylde) een mega-sound te krijgen met betaalbare gangbare zooi.

besides, afgezien van de Teese WOF heb ik ook NIKS boutique!
Wel een hoop vintage mojo-zooi! 8-)

Robbert
31 december 2004, 00:33
Mooi spul man, maar wel een beetje opruimen hoor!

Rewind
31 december 2004, 01:05
ziet er goed uit!
wat is die tubefactor eigenlijk groot als je dat zo ziet :D
wat is er eigenlijk gemod aan die TF? Zit er zelf ook aan te denken een te kopen, maar ben op zoek naar z'n minpuntjes, ben al wel deze site (http://www.stompbox.de/mods_e.shtml) tegen gekomen, dat leek me wel ideaal, ben benieuwd wat jij gemod hebt.

Speeddemon
31 december 2004, 01:14
de TF is ongemod hoor!

m'n DOD 250 is wel gemod (MiG*Boost LED specs), evenals m'n GE-7 (=silent mod) en TR-2 (volume boost mod).

Rewind
31 december 2004, 01:20
Nee ok, maar omdat je zei dat die TF voor jou haf-boutique is dacht ik.... tja, nu zie ik idd ook dat het bij dat laatste fout ging

BramVersteeg
31 december 2004, 12:51
Netjes. Ziet er goed uit Remco. Er komen de laatste tijd wel veel pedalenboards voorbij. Ik moet toch maar snel gaan beginnen :razz:

Lucky
31 december 2004, 14:14
mooi hoor. leuk!

je bent echt een projectmannetje, he?
zoals je praat over hoe je met zo min mogelijk cash (ahum) een zo goed mogelijke sound wilt krijgen.

he's on a mission from god!

http://www.martiniere.com/bluesbrothers.jpg

Mike McCready
31 december 2004, 14:21
de TF is ongemod hoor!

m'n DOD 250 is wel gemod (MiG*Boost LED specs), evenals m'n GE-7 (=silent mod) en TR-2 (volume boost mod).

Wat bedoel je precies met die silent mod en waar gebruik je de GE-7 voor?

Mitch
31 december 2004, 16:15
Ik had m'n felicitaties al eerder gepost, maar ja....trage kutserver.....
Veel plezier ermee Remco !

Speeddemon
31 december 2004, 17:55
de TF is ongemod hoor!

m'n DOD 250 is wel gemod (MiG*Boost LED specs), evenals m'n GE-7 (=silent mod) en TR-2 (volume boost mod).

Wat bedoel je precies met die silent mod en waar gebruik je de GE-7 voor?
silent mod= 4 opamps vervangen door TL-072's, een 270pF cap over R26 (uit m'n hoofd) en nog wat 10k weerstanden vervangen door 1% metaalfilm versies.

@ Lucky, idd! Ik heb verschillende missies:
-alle 10 3-flutehead knob Boss pedalen verzamelen (succeeded!)
-stuk of 6 MXR pedalen verzamelen voor de Ultra-Rhoads Rig. (4/6 gehaald)
-stel DOD 70's pedalen verzamelen (4/6 gehaald. moet nog 690 en 250)
-Ibanez 9 serie 6 vd. 8 gehaald (wil nog ST9/TS9 & PQ9)

Thom TK
31 december 2004, 18:04
Even een stomme vraag hoor, maar hoe los je de tonesuck op?
Ik bedoel...hoe heb je de zooi aangesloten zonder toneverlies?

Speeddemon
31 december 2004, 18:21
wah en Tubefactor zijn true bypass, voor de rest=goeie kabels en goeie adapters. Heb geen zin om de rest in TB boxjes te zetten, behalve misschien de Echo Park en de GE-7 samen.

Mike McCready
31 december 2004, 18:36
de TF is ongemod hoor!

m'n DOD 250 is wel gemod (MiG*Boost LED specs), evenals m'n GE-7 (=silent mod) en TR-2 (volume boost mod).

Wat bedoel je precies met die silent mod en waar gebruik je de GE-7 voor?
silent mod= 4 opamps vervangen door TL-072's, een 270pF cap over R26 (uit m'n hoofd) en nog wat 10k weerstanden vervangen door 1% metaalfilm versies.


En nu voor leken (ik lees silent mod= 4 blah-blah vervangen door blah-blah , een blah-blah over blah-blah (uit m'n hoofd) en nog wat blah-blah vervangen door blah-blah)? :-D

Mitch
31 december 2004, 19:25
De silent-mod: die klinkt zó goed, daar wordt je stil van.
Net als met de brown mod op een TS9: daar loopt bij luisteren de diarree je broekspijpen uit.
Dan heeft Dirk_Hendrik ook nog eens de swallow mod uitgevonden, maar die leg ik nog wel eens uit.

Speeddemon
31 december 2004, 19:43
En nu voor leken (ik lees silent mod= 4 blah-blah vervangen door blah-blah , een blah-blah over blah-blah (uit m'n hoofd) en nog wat blah-blah vervangen door blah-blah)? :-D
in dat geval, don't bother. EN als je 'm niet storend vind ruisen, gewoon zo laten. :wink:

marc_o
1 januari 2005, 23:28
Ziet er allemaal goed uit hoor!
Maareh....waar is de MIG*Boost?

Speeddemon
2 januari 2005, 00:05
Ziet er allemaal goed uit hoor!
Maareh....waar is de MIG*Boost?
wat dacht je van onder 'Hot Wire Audio pedals'? :roll:

http://community.webshots.com/album/201131688SKEmrO/2

marc_o
3 januari 2005, 14:38
Ja, dat snap ik.....maar op je board..

Dirk_Hendrik
3 januari 2005, 15:30
En nu voor leken (ik lees silent mod= 4 blah-blah vervangen door blah-blah , een blah-blah over blah-blah (uit m'n hoofd) en nog wat blah-blah vervangen door blah-blah)? :-D

:roll: :roll:
Mike,
Kun je misschien in 10 regels vertellen wat jij wel en niet weet???
Dan zullen wij (lees: alle forumgebruikers) ons aanpassen aan jou kennisniveau en veder niet meer zulke moeilijke dingen zeggen.

of:
Heel simpel: Blah is de term die wordt gebruikt voor onzin. Wat Speedemon schreef mag misschien voor jou onbehrijpelijk zijn maar dat betekent niet dat je het dus mag afdoen als onzin.

Ik zal em even schrijven voor hen die de taal niet snappen:
silent mod= 4 chingchangchong vervangen door chingchangchong , een chingchangchong over chingchangchong (uit m'n hoofd) en nog wat chingchangchong vervangen door chingchangchong.

skanky
3 januari 2005, 16:47
Ik zal em even schrijven voor hen die de taal niet snappen:
silent mod= 4 chingchangchong vervangen door chingchangchong , een chingchangchong over chingchangchong (uit m'n hoofd) en nog wat chingchangchong vervangen door chingchangchong.

Ooooooooooh, zeg dat dan meteen! :D

Speeddemon
3 januari 2005, 17:33
of:
Heel simpel: Blah is de term die wordt gebruikt voor onzin. Wat Speedemon schreef mag misschien voor jou onbehrijpelijk zijn maar dat betekent niet dat je het dus mag afdoen als onzin.
.[/i]
Word up! R3$PEct mah crew! 8-)

O.k. Mike, hier dan: als je de GE-7 opent (bodemplaat eraf schroeft) zie je een printplaat. Op 1 zijde (die groen is) lopen allemaal spoortjes. Op de andere zijde (lichtbruin) zitten allemaal electronica onderdeeltjes.
4 ervan zijn een soort kevertjes, met aan elke kant 4 pootjes. Hier staat op TL022 of 022D JRC. Als je deze los-soldeert, en ze vervangt met hetzelfde uitziende kevertjes waarop 'TL072' staat, dan heb je minder ruis en kun je alle frequentie-sliders maximaal zetten, zonder extra ruis.

Snappez vouz? Capisce? :roll:

Mike McCready
3 januari 2005, 17:40
En nu voor leken (ik lees silent mod= 4 blah-blah vervangen door blah-blah , een blah-blah over blah-blah (uit m'n hoofd) en nog wat blah-blah vervangen door blah-blah)? :-D

:roll: :roll:
Mike,
Kun je misschien in 10 regels vertellen wat jij wel en niet weet???
Dan zullen wij (lees: alle forumgebruikers) ons aanpassen aan jou kennisniveau en veder niet meer zulke moeilijke dingen zeggen.

of:
Heel simpel: Blah is de term die wordt gebruikt voor onzin. Wat Speedemon schreef mag misschien voor jou onbehrijpelijk zijn maar dat betekent niet dat je het dus mag afdoen als onzin.

Ik zal em even schrijven voor hen die de taal niet snappen:
silent mod= 4 chingchangchong vervangen door chingchangchong , een chingchangchong over chingchangchong (uit m'n hoofd) en nog wat chingchangchong vervangen door chingchangchong.

Nounou...
Ik zei helemaal niet dat speeddemon poep praatte ofzo, ik impliceerde alleen dat IK er geen snars van begreep (ik had geen technische uitleg verwacht).

Er staat trouwens ook nog een smilie achter mijn bericht. Staat er ook niet voor niks...