PDA

View Full Version : Nieuwe versterker in huis !!!!!!!



alhambra
30 december 2004, 23:20
Tja ach wat zal ik zeggen, ik kon het niet laten.

Een tech21 trademark 60.

Had dit ding al is eerder op het oog en nu was er 1 vlak in de buurt te koop. ff bellen ff proberen en verkocht.
Eerst indruk WARMMMMMMMMMM en zeer veelzijdig.

2 kanaals en door de in te stellen en met de footswitch in te schakelen boost en reverb eigenlijk 3 kanaals verder is de effect loop met de footswitch aan uit te schakelen (errug handig).

Echt elke knop aan deze versterker doet iets, je heb wel is van die dingen waaraan vanalles zit maar waar je niks van merk.

Hij heb dus 2 kanalen boost/bite/reverb/weep (dit maakt solo's net ff wat sweeter) de boost en de reverb kan je linken waardoor je dus je solo nog ff wat meer karakter kan geven.

60 watt transistor maar echt veel dichter bij een buizenbak dan dat ik tot nu toe gehoort heb. (nee het is nog steeds geen buizen).

Morgen maar is kijken hoe de combinatie met de pod live xt is.

O ja en de godin met piëzo klinkt er ook nog is errug lekker op.

Daarbij vind ik hem ook nog is mooi met die voorkant.
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/48/480215.jpg

Firebird
30 december 2004, 23:33
idd....een kennis in het verre Noorden heeft er 1 en ik moet zeggen: te gekke bak!! Echt lekkere sound. Stond versteld!!

Izegrim
31 december 2004, 13:14
Gefeliciteerd hee! Ik ken dat Tech 21 spul niet zo. Zal eens wat uitproberen. Veel plezier ermee! 8-)

pint
31 december 2004, 13:23
gefeli en suc6 er mee
heb er al veel goeie dingen over gehooord zal er toch ook eens 1 moeten probeeren 8-)

pint
31 december 2004, 13:23
gefeli en suc6 er mee
heb er al veel goeie dingen over gehooord zal er toch ook eens 1 moeten probeeren 8-)

Diedo
31 december 2004, 13:27
ziet er kek uit man! net nog op de valreep :)

Anders Destium
31 december 2004, 13:41
Gefeliciteerd :)

iam
31 december 2004, 16:59
hoeveel heb je betaald?
:oops:

guitartub
2 januari 2005, 11:28
Van harte proficiat,

Deze TM60 heeft een hele tijd hoog op mijn lijstje gestaan voor ik uiteindelijk voor de veelzijdigheid en handelbaarheid van een andere heb gekozen.
Overigens is deze ook veelzijdig,
je hebt smaak man, daar ga je veel plezier aan beleven.

vinni
4 januari 2005, 21:57
idd....een kennis in het verre Noorden heeft er 1 en ik moet zeggen: te gekke bak!! Echt lekkere sound. Stond versteld!!

Don toevallig?
die heeft een PRS over dat ding.....vind het altijd erg goed klinken.


Groet,
vinni

marc_o
5 januari 2005, 10:20
Te gekke bakken, niet goedkoop, maar wel erg goed. Er staat of stond ook nog een 120 watt versie te koop op gitaarmarkt, echt een aanrader!

guvnor
5 januari 2005, 12:27
Ik heb zelf de Trademark 10. Is echt heel goed spul en ziet er nog leuk uit ook. Mocht ik ooit meer vermogen nodig hebben dan wil ik ook de 60...