PDA

View Full Version : het is een gitaar, ja, OK, maar eeehhh



rosa
30 december 2004, 14:30
in deze prudencio saez staat helemaal geen info over het MODEL. Wie weet iets? Hij is waarschijnlijk ongeveer 25 jaar jong, ebbe toets, massief blad, zij/achter negra, het stemmechaniek is niet origineel.

http://www.ocdb.nl/nat.jpg

Joh, toen dat ding uit de fabriek kwam zat ik nog op de kleuterschool. Heb echt geen idee van de gitaren van toen. Wie heeft dat wel, of een URL waar ik verder kom? De website van de fabriek zelf is erg trendy en stijlvol, maar niet heel informeel. Als ik nog een foto van eoa. detail moet toevoegen, vraag het maar.

wie er ook de moeite gaat nemen om te reageren: dank je wel, en prettige jaarwisseling gewenst.

-Rosa

bert k
30 december 2004, 14:41
Wat wil je precies weten? Je noemt al een aantal eigenschappen van de gitaar, en dat klinkt niet verkeerd, al heb ik nog nooit an de houtsoort Negra gehoord.

rosa
30 december 2004, 14:49
nou ehmm ik zou graag willen weten welk model het is? In de serie die nu op internet staat (22, 24, 30, 38 etc) herken ik hem niet.
En met 'negra' bedoel ik dat de zij/achterkant een tropisch tintje heeft, en geen middeleuropeesboomgrensnaaldhout, zoals violen bijvoorbeeld allemaal wel hebben.