PDA

View Full Version : onderschat die speciale velcro niet!!!



Speeddemon
29 december 2004, 23:22
check 1,2

Speeddemon
29 december 2004, 23:25
Ik heb van die stroken van 50x2,5cm industrieël klitteband, waar er geen onderscheid is tussen gehaakte of pluizige kant. Die plastic mini-paddestoelletjes dus.

Op m'n Tubefactor 4 stukjes gedaan, van 1cm x 2,5cm (HEEL KLEIN dus!) , pedaal vastge'klikt' aan bodem van pedalboard...
Ik kon m'n pedaalboard gewoon optillen door de Tubefactor op te pakken! Zo stevig is die shit.

Als je een strook van 10x2,5 op een Boss pedaal zou doen,
OF je molt je pedaal omdat je ECHT grof gereedschap nodig hebt
OF hij blijft altijd vast.

Met 1 zo'n strook van 50cm kun je dus makkelijk 4 pedalen vastzetten.

P****Fred
29 december 2004, 23:42
ik heb ook zo klitteband...

3m dual lock.

kan je idd je pedalboard mee optillen door één pedaal vast te nemen... :D

Fuhgawz
30 december 2004, 02:36
Klinkt interessant. Waar koop je die zooi? Gewoon bij de Gamma of toch bij andere zaken?

P****Fred
30 december 2004, 09:09
ik heb het bij overtoom besteld...
komt wel in rollen van 5 meter of zo... :D

DREAMMACHINE
30 december 2004, 09:15
...bij conrad!....maar is wel prijzig, en je bestelt het enkelzijdig...maar idd....dmn wat een spul!

Speeddemon
30 december 2004, 11:54
...bij conrad!....maar is wel prijzig, en je bestelt het enkelzijdig...maar idd....dmn wat een spul!
bij Conrad idd of evt bij Muziekhandel Jukebox in Boekel.
Maar ik verwacht dat Paul Lenders of Erik vd Haar je er ook wel aan kan helpen.

Voordeel van Conrad=het goedkoopst (wat ENKEL dat spul betreft)
nadelen van Conrad=verzendkosten ALTIJD 6,95, en bij bestelling onder 20 euro komt er 8 euro bij.

ReinoutV
30 december 2004, 12:07
Kunnen we niet met wat meer mensen een iets grotere rol bestellen? Ik ben het ook zat dat al mijn pedalen naar beneden flikkeren als ik mijn kist rechtop zet. Die zooi van de Hema werkt alleen de eerste twee weken...

bat
30 december 2004, 21:53
Bij Conrad kan ik het niet vinden.

Voor de rest kost een rol van 5 m (breedte 25 mm) zo'n 56 euro.

Aan de andere kant kunnen daar makkelijk 10 mensen mee uit de voeten en dan kost het zo'n 6 euro pp...

P****Fred
30 december 2004, 23:05
ik heb deze (http://webshop.overtoom.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/OIN/nl_NL/-/EUR/DisplayProductInformation-Start;sid=Mxg9yrXAZoY9x_QUSEI3xbPUs77X-39Tphg=?ProductSKU=40560833&CategoryName=77056&Image=) gekocht.

Speeddemon
30 december 2004, 23:24
Bij Conrad kan ik het niet vinden.

Voor de rest kost een rol van 5 m (breedte 25 mm) zo'n 56 euro.

Aan de andere kant kunnen daar makkelijk 10 mensen mee uit de voeten en dan kost het zo'n 6 euro pp...
dan ben je bij Conrad STUKKEN goedkoper uit!
Zelfs incl. verzendkosten scheelt het 19 euro!

Soul Grinder
31 december 2004, 09:45
Ik heb mijn pedalen gewoon met dubbelzijdig plakband op mijn zelfgemaakte pedalboard geplakt. Ik kan mijn board ook gewoon rechtop zetten zonder dat mijn pedalen eraf donderen. Blijft prima zitten (je krijgt ze zelfs bijna niet meer los), vooropgesteld dat je ze op een gladde ondergrond plakt, zoals in mijn geval, een geverfde houten plank.

cosmos
31 december 2004, 11:09
Ik heb gewoon klittenband gehaald bij zo'n scheepvaart/katoen winkeltje op de Keizersgracht. Supersterk! :dance:

Lucky
31 december 2004, 14:04
Kunnen we niet met wat meer mensen een iets grotere rol bestellen? Ik ben het ook zat dat al mijn pedalen naar beneden flikkeren als ik mijn kist rechtop zet. Die zooi van de Hema werkt alleen de eerste twee weken...

daar zou ik best in mee kunnen gaan denk ik

het is inderdaad megaspul...

alleen de lijmlaag is niet helenaal mega. maar dat ministukje wat ik van speedy heb overgenomen doet het nog steeds wonderwel goed

vinni
3 januari 2005, 18:54
Tja...

Ben van het type "Het moet een nucleaire oorlog doorstaan"....

Dus ik in een gekke bui van die autotape gebruikt.
Nou....als je dan nog eens je pedalen wil loshalen :-?
T'is gelukt.....maar wel hier en daar een beschadiging.

Niet doen dus die autotape.

Groet,
Vinni

fullorder
29 juni 2005, 19:41
Bij Conrad kan ik het niet vinden.

Voor de rest kost een rol van 5 m (breedte 25 mm) zo'n 56 euro.

Aan de andere kant kunnen daar makkelijk 10 mensen mee uit de voeten en dan kost het zo'n 6 euro pp...
dan ben je bij Conrad STUKKEN goedkoper uit!
Zelfs incl. verzendkosten scheelt het 19 euro!

het is alleen op de site van conrad niet te vinden...

robzilla
29 juni 2005, 20:30
Ik wil waarschijnlijk wel meedoen met een gezamelijke inkoopactie :)

fullorder
29 juni 2005, 20:36
Ik wil waarschijnlijk wel meedoen met een gezamelijke inkoopactie :)

ik ook wel, alleen denk ik dat ik zelf alleen al een halve rol nodig heb :)

amon
29 juni 2005, 23:11
Ik wil waarschijnlijk wel meedoen met een gezamelijke inkoopactie :)


Ik ook!

amon
29 juni 2005, 23:12
Ik heb gewoon klittenband gehaald bij zo'n scheepvaart/katoen winkeltje op de Keizersgracht. Supersterk! :dance:


Hoe duur was die? En zit daar al een plakrand op? Heb je misschien een volledig adres?

Dweezman
30 juni 2005, 14:01
ook interesse, hier.

The Chief
1 juli 2005, 20:51
3m is zowat het best klevende spul dat er op de wereld te vinden is...
ik werk bijna dagelijks met die dual lock, werkt perfect! Ik hang een standaard (2.50*1.25m) houten paneel van 12mm dik met 6 stukjes dual lock tegen de muur, komt er niet af, gegarandeerd! Helaas zijn ze nogal nauwgezet op dat spul hier. Heb wel al genoeg voor persoonlijk gebruik kunnen achterover duwen :-D