PDA

View Full Version : Ben ik een sukkel?



grayfink
29 december 2004, 23:37
Op ebay deze veiling gewonnen

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3769196534&ssPageName=STRK:MEWN:IT

Omdat mijn vrouw een klein beetje boel boos was dat ik zoveel geld uitgaf aan mijn hobby, heb ik de deal in goed overleg met de verkoper afgeblazen. Hij verkoopt hem aan de nr2 bieder, en de €5 prijsverschil heeft hij ook nog van mij gekregen.
Toch knaagt het een beetje aan mij, volgens mij heb ik een beste deal laten lopen, die wel een een weekje een boos gezicht van mijn vrouw waard was. Wat vinden jullie? :???:

Mithrandir
29 december 2004, 23:43
IK vind je geen sukkel, je vind je relatie met je vrouw belangrijker dan een of andere gitaar. Gitaren zijn makkelijk te vinden, van je vrouw is er maar 1.

Of je bent gewoon heel bang voor je vrouw en laat over je heen lopen, dan ben je een sukkel.

By the way, welkom!

schizo910
29 december 2004, 23:45
Ach... tis maar een Fender :razz: Wel een leuke eerste post trouwens...

AART
29 december 2004, 23:46
je moet het gewoon anders aanpakken he, keer met je vrouw om de tafel gaan zitten en afspraken maken, rusatig dingen opsparen en als je iets nodig hebt ook soms dingen verkopen. niet altijd extra geld ein steken maar ook soms dingen verkopen. :)

allebei blij, goeie sex, klaar is kees :cool:

Stitch
29 december 2004, 23:53
Of je bent gewoon heel bang voor je vrouw en laat over je heen lopen, dan ben je een sukkel.


:-D

Of je een sukkel bent mag je zelf uitmaken, mij zou een fender niet zoveel doen. Vrouwen zijn ondoorgrondelijk, maar, wat ik wel weet (en dit is natuurlijk puur uit eigen ervaring, iedere spreke voor zich) is dat de vrouwtjes pas boos worden als er niet genoeg tegenover staat. Als ik af en toe eens met wat lieve woordjes/uiteten/harde euro's/vulzelfmaarin naar mn vriendin smijt, bouw ik wat credit op en krijg ik zelf ook makkelijker dingen voor elkaar!

We zitten alleen (nog) niet in een situatie dat we het geld met elkaar moeten delen, dus helemaal vergelijken kan ik het niet.

En ach, een mooie gitaar komt wel weer eens voorbij. Trouwens, bezit van de zaak.....

vinni
29 december 2004, 23:53
Sukkel ! :-D

Vinni

p.s. zelf ook drie keer een sukkel geweest.....
Gevolg.....drie x een andere vriendin.....
Leven is zo slecht nog niet :cool:

srv-man
29 december 2004, 23:57
Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet eens een superdeal, en zeker niet iets om je laatste centen aan uit te geven. Er zijn zoveel Fenders te koop!
En vergeet één ding nooit: na een zgn superdeal komen er altijd andere, nog veel betere deals! Dus laat je niet gek maken en houd je vrouw altijd tevreden.

Take care, Theo

Neals
30 december 2004, 00:17
Er zijn meer vrouwen dan kerken!

grayfink
30 december 2004, 00:27
Goh wat een reacties gelijk! Ik moet zeggen dat het niet helemaal aan mijn vrouw lag, echt boos was ze niet, maar haar gezicht sprak boekdelen. Achteraf vond ik zelf ook wel dat ik dat geld (kerstbonus) ook beter kon besteden. (Net kinderkamerbehang gekocht, €175 godverdegodver...). 10 jaar geleden heb ik ooit nog eens een echte Fender USA strat gehad, waar ik nog wel eens met weemoed aan terugdenk. Als SRV fan is dat toch een beetje de heilige graal voor mij, maar ik speel niet in een band, alleen af en toe met een kameraad en 's nachts als ik nog ff wat tijd over heb met mijn guitarportje en mijn goedkope Ibanezje (GSA60) en de Ib (voor €220 een geweldige prijs/kwaliteit verhouding) is daar goed genoeg voor.

Anders Destium
30 december 2004, 00:33
Een hobby mag geld kosten, moet je kijken wat mensen vrijdag weer allemaal de lucht in gaan schieten :wink: Als deze gitaar "betekent" dat je je de rest van de week koest houdt is hij zo binnen :) Het is duidelijk dat je graag een USA strat hebt, als je vrouw je dat niet gunt zou ik zélf chagrijnig worden!

bert k
30 december 2004, 00:34
Ach, ik weet uit ervaring hoe een nieuwe gitaar het spelen kan bevorderen, dus dat zou al een goeie reden zijn... Maar volgens mij zie je wel meer USA Fenders voor die prijs. Was anders wel een mooie...

Als je vrouw nou weer eens boos dreigt te worden moet je vragen waar zij dan al die schoenen voor nodig heeft. (en dan snel bukken :-D )

John P
30 december 2004, 00:55
'Ja maar schat, ik leef maar een keer en wassen kunnen we ons nu ook. Die nieuwe badkamer kan toch ook wel volgend jaar?!' Daarmee kwam ik weg!
Trouwens: een spannende relatie levert de lekkerste sex op!!!! En ik heb er ervaring mee!

Ritch
30 december 2004, 01:01
Als je vrouw nou weer eens boos dreigt te worden moet je vragen waar zij dan al die schoenen voor nodig heeft. (en dan snel bukken :-D )

hahahahaha, leip... :-D :-D :-D

imlikeajungle
30 december 2004, 02:04
'Ja maar schat, ik leef maar een keer en wassen kunnen we ons nu ook. Die nieuwe badkamer kan toch ook wel volgend jaar?!' Daarmee kwam ik weg!
Trouwens: een spannende relatie levert de lekkerste sex op!!!! En ik heb er ervaring mee!

wtf is dat nu weer? goeie sex heeft geen reet te maken met een 'spannende relatie' dude, goeie sex draait in de eerste plaats om liefde, dan wordt alles beter (ja, ik ben ouderwets).

vulvasonic
30 december 2004, 02:34
'Ja maar schat, ik leef maar een keer en wassen kunnen we ons nu ook. Die nieuwe badkamer kan toch ook wel volgend jaar?!' Daarmee kwam ik weg!
Trouwens: een spannende relatie levert de lekkerste sex op!!!! En ik heb er ervaring mee!

wtf is dat nu weer? goeie sex heeft geen reet te maken met een 'spannende relatie' dude, goeie sex draait in de eerste plaats om liefde, dan wordt alles beter (ja, ik ben ouderwets).

HAHAHAHA, sinds wanneer heeft sex iets met LIEFDE te maken???
Er gaat niks boven een partijtje platte, vulgaire sex! :seriousf:

Maar ik ken het 'probleem'. Je leeft met elkaar, je deelt met elkaar. Ik geef nergens een flikker om, behalve om gitaren. En dat zijn doorgaans dure krengen. Maar mijn vrouw weet dat ook. En eens in de zoveel tijd geeft ze groen licht en dan kan ik mijn plank gaan halen.
Als mijn vrouw er niet was, dan leefde ik in een heel kale, zwaar vervuilde en verwaarloosde betonnen ruimte met slechts een vloer vol gitaren, versterkers en effecten....

Dat lijkt eigenlijk helemaal niet zo erg als je het zo leest. Maarrrrrrr, de sex en toch ook de liefde vergoeden veel.

Misschien moet je een beetje werken aan je trouwe, maar zielige hond-achtige oogopslag :D

grayfink
30 december 2004, 08:20
Sex? Wat is dat ook alweer? Mijn vrouw is 6 maand zwanger, toen zal er nog wel een keer iets gebeurd zijn, maar ik kan het me niet echt herinneren :???: :-D

michielv
30 december 2004, 08:42
In dat geval ben je een sukkel en heb je teveel op e-bay gelet :D. Mijn vrouw is hoogzwanger (binnen een maand hopen we dat die kleine er wel uit is) maar aan sex geen gebrek ;)

In ieder geval, ik zou me er niet teveel zorgen over maken als ik jou was. Je vrouw weet nu dat je uiteindelijk graag een USA strat wilt dus een volgende keer gewoon vantevoren aangeven dat je iets verschrikkelijk moois gezien hebt en samen kijken of je er de centen voor hebt. Misschien moet je haar eens het verschil tussen je huidige gitaar en een USA strat laten horen.

Overigens doet een goede Japanner of Mexicaan niet onder voor een USA strat, zeker niet wanneer je er goede elementen in zet.

(off topic: 175 euro voor kinderkamer behang is nog niets, wacht maar tot je de rest moet gaan betalen ;) )

guvnor
30 december 2004, 09:28
maar zo'n Roadhouse Strat is wel errug mooi...en zeker SRV liefhebbers kunnen de klank van deze Strat waarderen. Een ruzie duurt meestal maar een paar dagen, maar van die gitaar had je veel langer plezier kunnen hebben.

marc_o
30 december 2004, 10:35
Gewoon kopen en niks zeggen. Daarna, wanneer ze merkt dat je een snarending in een andere kleur hebt, zeg je gewoon dat ze beter had moeten opletten omdat je die immers al jááááren hebt.



Het lamste excuus wat ik ooit gebruikt heb bij mijn ex-ex-ex-vriendin is: "Als ik er ooit geld mee verdien, wil je er ook van meegenieten, dus nu niet zeiken" (mede hierdoor is het nu de 4e keer dat ik samenwoon hoor, ik weet dat heus wel :) )

Robbert
30 december 2004, 12:19
Gewoon kopen en niks zeggen. Daarna, wanneer ze merkt dat je een snarending in een andere kleur hebt, zeg je gewoon dat ze beter had moeten opletten omdat je die immers al jááááren hebt.



Het lamste excuus wat ik ooit gebruikt heb bij mijn ex-ex-ex-vriendin is: "Als ik er ooit geld mee verdien, wil je er ook van meegenieten, dus nu niet zeiken" (mede hierdoor is het nu de 4e keer dat ik samenwoon hoor, ik weet dat heus wel :) )

:D

frekie
30 december 2004, 13:40
Heel lang geleden in een vorig leven heb ik een tijdje bruiloften/partijen gespeeld in Duitsland. Muzikaal niet interessant natuurlijk maar financieel wel. Een bandlid vertelde eens dat zijn vrouw na een nachtje doorhalen op een bruiloft tegen hem aan begon te zeuren dat hij altijd weg was en zijn gezin verwaarloosde enz. enz. enz. enz. :D
Haalde hij de flappen uit de beurs die hij die nacht verdiend had en telde ze voor haar neus uit op tafel. Probleem opgelost! :-D :-D

vulvasonic
30 december 2004, 14:13
Heel lang geleden in een vorig leven heb ik een tijdje bruiloften/partijen gespeeld in Duitsland. Muzikaal niet interessant natuurlijk maar financieel wel. Een bandlid vertelde eens dat zijn vrouw na een nachtje doorhalen op een bruiloft tegen hem aan begon te zeuren dat hij altijd weg was en zijn gezin verwaarloosde enz. enz. enz. enz. :D
Haalde hij de flappen uit de beurs die hij die nacht verdiend had en telde ze voor haar neus uit op tafel. Probleem opgelost! :-D :-D

Het wordt natuurlijk wel iets lastiger als je ipv een stapeltje flappen, een druiper op tafel legt... :D

Reel Big Fish
30 december 2004, 15:25
Ik vind dat je goed gehandeld hebt!! Knap van je!! :-D

butters
30 december 2004, 20:00
:evil: 175 euro voor kinderbehang aaargh. koop het goedkoopste wit behang en geef je dreumes een paar dikke viltstiften om erop te tekenen. plezier gegarandeerd. geloof me kinderen hebben niets liever.

:razz:

enkele tips om je vrouw op andere gedachten te brengen.

1. veins impotentie (pas op, krachtig wapen)
2. sta erop dat je, je volgende kind (of het kind op komst) Fender wil noemen.
3. probeer op "slaapwandelsgewijze" manier, s'nachts een setje snaren tussen haar tenen en haar oren (stemmechanieken) aan te brengen.

enzovoort, niet opgeven man!

Ome Henk
30 december 2004, 21:51
Goh wat een reacties gelijk! Ik moet zeggen dat het niet helemaal aan mijn vrouw lag, echt boos was ze niet, maar haar gezicht sprak boekdelen. Achteraf vond ik zelf ook wel dat ik dat geld (kerstbonus) ook beter kon besteden. (Net kinderkamerbehang gekocht, €175 godverdegodver...). 10 jaar geleden heb ik ooit nog eens een echte Fender USA strat gehad, waar ik nog wel eens met weemoed aan terugdenk. Als SRV fan is dat toch een beetje de heilige graal voor mij, maar ik speel niet in een band, alleen af en toe met een kameraad en 's nachts als ik nog ff wat tijd over heb met mijn guitarportje en mijn goedkope Ibanezje (GSA60) en de Ib (voor €220 een geweldige prijs/kwaliteit verhouding) is daar goed genoeg voor.
En dan zeg je dat je veel geld aan je hobby uitgeeft :o Welke hobby's heb je dan nog meer :roll:

Ome Henk
30 december 2004, 21:53
In dat geval ben je een sukkel en heb je teveel op e-bay gelet :D. Mijn vrouw is hoogzwanger (binnen een maand hopen we dat die kleine er wel uit is) maar aan sex geen gebrek ;)
Zo hoort het 8-)

Reel Big Fish
30 december 2004, 22:02
enkele tips om je vrouw op andere gedachten te brengen.

1. veins impotentie (pas op, krachtig wapen)
2. sta erop dat je, je volgende kind (of het kind op komst) Fender wil noemen.
3. probeer op "slaapwandelsgewijze" manier, s'nachts een setje snaren tussen haar tenen en haar oren (stemmechanieken) aan te brengen.

enzovoort, niet opgeven man!

WHAHAHAHAHA volop bruut!! :D

John P
30 december 2004, 23:38
Dit wordt een heeeel leuk topic!! Je ziet: gitaristen delen dezelfde problemen. En iedereen heeft z'n eigen creatieve oplossingen!

Orpheo
31 december 2004, 00:05
3. probeer op "slaapwandelsgewijze" manier, s'nachts een setje snaren tussen haar tenen en haar oren (stemmechanieken) aan te brengen.




:-D :D :-D :D :-D


G E W E L D I G !!!!!!!

grayfink
31 december 2004, 00:06
Hé bedankt voor alle leuke tips! Maar eh.. impotentie veinzen? Dat kost weinig moeite tegenwoordig, gaat allemaal vanzelf als je een peuter hebt van 13 maand met griep, een zwangere vrouw met griep en chronisch slaaptekort. Afgelopen nacht 3 uurtjes geslapen, na een uur of drie waren die andere 2 eindelijk in slaap, maar toen lag ik naar het plafond te staren :cry: Enniewee, ik leg af en toe wat geld opzij en haal dan gewoon een keer een Fendertje op. Als ik die plank heb en hij valt haar op, zeg ik inderdaad dat ik hem al jaren heb, zij ziet er toch geen verschil in :lol:
Welterusten allemaal :strat:

John P
31 december 2004, 01:11
Ach, troost je; het gaat allemaal over.....behalve dat gedoe met die gitaren..

vulvasonic
31 december 2004, 01:27
Koop er anders eentje in de kleur van je nieuwe behang. En zeg erbij dat het een decoratief element is.

episua
31 december 2004, 02:02
Wat hebben jullie het allemaal moeilijk met die vrouwen en vriendinnen, mijn vriendin vind het geweldig als ik weer "sneaky" een gitaar heb gekocht. Dan pakt ze de camera er bij en moet ik poseren met de gitaar. Kan aan mijn vriendin liggen maar misschien ook wel de manier waarop het moet aanpakken, ik bedoel wees eerlijk, we zijn hier allemaal verslaafd aan gitaren! Van elkaar weten we het, dus waarom de vriendin of vrouw niet?

marc_o
31 december 2004, 11:03
Die van mij zeurt ook niet hoor, ze vind het ook wel leuk allemaal en ze heeft geen recht van spreken aangezien ze een Platina Shopping Card heeft gekregen van Esprit voor alle aankopen die ze afgelopen jaar heeft gedaan. (zelden zo'n blij gezichtje gezien)

andy
31 december 2004, 11:41
Gewoon gaan voorrekenen wat je vrouw cq vriendin aan onzinnige dingen uitgeeft, wat ze aan kleren koopt etc. En dan je deel opeisen. :-D

Ik heb nu al een tijdje geen vaste relatie meer, man o man, ik heb ineens veel meer geld. Ik kom er nu pas achter dat die mokkels echt duur in onderhoud zijn.

O ja ik leef niet in een betonnen bunker met alleen gitaren en versterkers. :razz:

John P
31 december 2004, 11:47
Ja! Hallo!! Een Platina Shopping Card!! Dan blijft er niks meer over voor mij! Dan schiet ik m'n doel toch echt wel voorbij, hoor!

John P
31 december 2004, 11:52
Heb je niet zoiets in RVS?

marc_o
31 december 2004, 15:55
Ja! Hallo!! Een Platina Shopping Card!! Dan blijft er niks meer over voor mij! Dan schiet ik m'n doel toch echt wel voorbij, hoor!


Ligt aan je inkomen natuurlijk. Maar inderdaad, een platina Esprit Shopping Card, en geloof me, die heb je niet zomaar, daarvoor is de postbode al heeeeel vaak langsgeweest met weeeeer een doos vol Espritkleding.