PDA

View Full Version : Ibanez V70



Vanessa
29 december 2004, 21:51
Hallo!
Na enige tijd rond neuzen op het forum toch maar eens een postje wagen...
Ik kan een nieuwe acoustische Ibanez V70 kopen voor 119 euro.
Is dit een goede gitaar om een aantal jaar mee vooruit te kunnen? Ik speel pas een paar maandjes op een geleende gitaar en wil een gitaar aanschaffen waar ik nog wat jaren mee vooruit kan aangezien ik volgend jaar aan de muziekschool ga starten. Wat is jullie mening over deze gitaar?
Tips voor andere goede start gitaren zijn welkom!

Vanessa.

elie
23 januari 2005, 11:44
ik heb een V50 gekocht om het gitaarspelen te leren en hij klinkt echt goed, natuurlijk zou ik dit niet durven vergelijken met wat de anderen spelen maar ieder zijn budget... maar om terug te komen op de V70 ik zou zeggen ga naar de winkel en test hem uit en kijk wat rond in de winkel(s) en vraag uitleg ik vind de V serie een goede starters gitaar

_pepijnvdven_
23 januari 2005, 21:11
Wat vinden we van de Ibanez V70 CE? Voor € 149 bij de Feedback, lijkt me wel een leuk dingetje maar ik moet hem nog proberen. Heeft iemand ervaring?

Vanessa, hoe kom jij aan een V70 voor 129 euro?

_pepijnvdven_

kris555
10 februari 2005, 12:50
Ik heb sinds een paar weken de Ibanez - V 70 CE NT, gekocht bij Feedback en ik vind het wel een fijne gitaar. Mooie heldere klank en ziet er mooi uit vind ik. Ben ook maar een beginner want ik speel pas 8 maanden maar ben er wel tevreden over. Zeker voor dat geld :)
Ook versterkt heeft hij een mooi klank. Maar idd probeer hem gewoon uit in de winkel dan hoor je zelf of je hem mooi vind klinken of niet.

Greetz,

Chris

kris555
10 februari 2005, 12:51
Ik heb sinds een paar weken de Ibanez - V 70 CE NT, gekocht bij Feedback en ik vind het wel een fijne gitaar. Mooie heldere klank en ziet er mooi uit vind ik. Ben ook maar een beginner want ik speel pas 8 maanden maar ben er wel tevreden over. Zeker voor dat geld :)
Ook versterkt heeft hij een mooi klank. Maar idd probeer hem gewoon uit in de winkel dan hoor je zelf of je hem mooi vind klinken of niet.

Greetz,

Chris

kris555
10 februari 2005, 12:54
Ik heb hem sinds een paar weken en ik vind hem mooi helder klinken. Zowel gewoon als versterkt. Hij speelt redelijk licht, maar er zijn lichter bespeelbare te vinden... Maar goed voor dat geld vind ik dat je een goede gitaar krijgt. Zeker voor de beginneling, net als ik dus ;) Ik speel nu 8 maanden en kan hier wel weer ff mee vooruit.
Succes.

Greetz,
Chris

kris555
10 februari 2005, 12:56
damn dat ging niet helemaal goed met posten... :???: kreeg foutmelding dus heb het een paar keer (teveel) geprobeerd haha. excuses..