PDA

View Full Version : enter sandman



bloempot
29 december 2004, 20:56
ik heb een klein probleempje bij enter sandman eigenlijk 2 :razz: het eerste is dat ik bij de intro wanneer je moete sliden naar de 7de fret dat dit ik dit zonder probleem kan maar het klinkt gewoonweg nooit goed, eergisteren op de repititie heeft onze drummer het ook es proberen spelen maar het klonk ook niet echt goed ,wat doe ik verkeerd bij die slide en het 2de probleem is gewoon als iemand een juiste tab heeft bij de verandering in het riff op 00:32 in het nummer ,greetz joeri

Reel Big Fish
30 december 2004, 11:05
Ik heb dus het zelfde probleem :(

Megadeth
30 december 2004, 13:51
You're kidding right? :o
Nou niet bepaald een complex nummer. :-?
Anyway als het geen geintje is:
http://www.abysslord.com/metallica/black/01-Enter_Sandman.txt

Azrael
30 december 2004, 13:52
En dat drumwerk in het nummer is ook niet echt moeilijk.......slechte drummer als hij dat niet kan spelen.

Reel Big Fish
30 december 2004, 14:20
Het klinkt gewoon kut als ik het doe, dat is nog het probleem nu :razz:

bloempot
30 december 2004, 23:24
En dat drumwerk in het nummer is ook niet echt moeilijk.......slechte drummer als hij dat niet kan spelen.
natuurlijk kan hij het nummer drummer hij kan het zelf supergoed maar ik had het erover wanneer hij het eens op gitaar probeerde te spelen

@megadeth: ik vind het zelf ook geen complex nummer, om eventjes te illustreren ,ik heb eigenlijk geen enkel metallica nummer waar ik moeilijkheden mee heb, maar ik ben nogal een perfectionist en die slide bij enter sandman klonk gewoonweg niet "lekker" dus wou ik eens weten hoe jullie het doen

bloempot
30 december 2004, 23:32
manmanman hoe dom kon ik nou zijn, ik heb nu de tabs van bekeken en gezien dat je vlak na de slide 6-5 moet spelen op de E en nu klinkt het goed :-D

Megadeth
31 december 2004, 00:05
Mooi zo! :-D

Reel Big Fish
31 december 2004, 14:04
Joepie, mij lukt het hele nummer nu

!!!

>>> Nu van SLayer - Angel Of Death leren spelen, gaat al aardig, alleen die snelle palm mute is gaar :-(

Flufster
31 december 2004, 18:58
Joepie, mij lukt het hele nummer nu

!!!

>>> Nu van SLayer - Angel Of Death leren spelen, gaat al aardig, alleen die snelle palm mute is gaar :-(

ja visseman oefenen he :)

Grave Fillé
5 januari 2005, 14:43
Enter sandman is niet zo'n heel moeilijk nr. Ik speel hem zelf met de band en daat gaat al aardig goed. Nu alleen de solo nog echt goed in het ritme plakken en dan is het klaar :D . En we moeten nog een zanger :(

@megadeth: Jouw tab is niet helemaal goed, wat kleine foutjes en ik mis de solo.

Grave Fillé
5 januari 2005, 14:44
Enter sandman is niet zo'n heel moeilijk nr. Ik speel hem zelf met mn band en daat gaat al aardig goed. Nu alleen de solo nog echt goed in het ritme plakken en dan is het klaar :D . En we moeten nog een zanger :(

@megadeth: Jouw tab is niet helemaal goed, wat kleine foutjes en ik mis de solo.

Fumi SG
27 januari 2005, 13:14
Enter Sandman is idd niet zow moeilijk!!..... hij speelt ok heel lekker vind ik :wink: :wink:

@ Grave Fillé.... ik speel hem ook met de band en ook wij missen een zanger :(

Grave Fillé
12 februari 2005, 13:50
Ja best kut he. Waar vind je deze dagen nog een goede zanger. :???: