PDA

View Full Version : Wat is deze Tele waard volgens jullie?



Swoon
29 december 2004, 15:02
http://muziek.2dehands.be/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/7477742_fender_tele_japanse_custum_telecaster_vooe _de_usa_bestemd_body_is_ivoorkleu.html?start=30

Heb van de verkoper nog wat details gekregen:

hallo
het s/n is A005118
koste inder tijd toen ze uitkwamin de usa (beperkte serie) 980 dollar mag
weg voor 700 evt nog
bespreekbaar of ruil andere goede gitaar
mvg
jos

Thanks,

Swoon

iam
29 december 2004, 15:06
ik zou zeggen 600€...
moets het een sunburst zijn max 450

Swoon
29 december 2004, 15:08
Bedankt,

Als ik een ruilvoorstel doe voor mijn vigier + 250 Euro opleg aan zijn kant.. lijkt dat dan redelijk?

Vind enkel de koperen hardware :oops: :oops: :wink:

sir_oinksalot
29 december 2004, 15:12
bah, gouden hardware op een tele, hoe verzinnen ze het

Swoon
29 december 2004, 15:15
Bwa.. Kan er worden af gehaald. :)

michielv
29 december 2004, 15:43
Bedankt,

Als ik een ruilvoorstel doe voor mijn vigier + 250 Euro opleg aan zijn kant.. lijkt dat dan redelijk?

Vind enkel de koperen hardware :oops: :oops: :wink:

Nou, dan doe je jezelf denk ik toch wel nogal tekort. Ik zou eerst eens alleen die Vigier aanbieden. Je kunt er altijd nog geld bij doen.

Persoonlijk vind ik het wel wat, ondanks het hoge Las Vegas gehalte ;)

marc_o
29 december 2004, 16:05
Niet doen, echt veel te duur, moet zeker de helft van de prijs zijn. Die Japanse dingen willen ze ook opeens als de nieuwe classics gaan verslijten, koop gewoon een 2e hands USA, is goedkoper, beter en meer waardevast.

Quink
29 december 2004, 16:07
Niet doen, echt veel te duur, moet zeker de helft van de prijs zijn. Die Japanse dingen willen ze ook opeens als de nieuwe classics gaan verslijten

+1. Voor zo'n Japanner 400-450 max.

Swoon
29 december 2004, 16:15
Bedankt,

Als ik een ruilvoorstel doe voor mijn vigier + 250 Euro opleg aan zijn kant.. lijkt dat dan redelijk?

Vind enkel de koperen hardware :oops: :oops: :wink:

Nou, dan doe je jezelf denk ik toch wel nogal tekort. Ik zou eerst eens alleen die Vigier aanbieden. Je kunt er altijd nog geld bij doen.

Persoonlijk vind ik het wel wat, ondanks het hoge Las Vegas gehalte ;)

Ehm bedoelde dus: mijn vigier tegen zijn tele + 250 :)

mss aan de dure kant, maar ik wil een witteeeeeeee! :razz:

Quink
29 december 2004, 16:19
mss aan de dure kant, maar ik wil een witteeeeeeee! :razz:

Oh god, nou heren, hou maar op met het geven van adviezen. Maakt toch niks meer uit. Hopeloze GAS aanval.
Nou, we zien de foto's van je nieuwe aanwinst wel he.

:razz:

Swoon
29 december 2004, 16:41
mss aan de dure kant, maar ik wil een witteeeeeeee! :razz:

Oh god, nou heren, hou maar op met het geven van adviezen. Maakt toch niks meer uit. Hopeloze GAS aanval.
Nou, we zien de foto's van je nieuwe aanwinst wel he.

:razz:

Hehe... naah. Maar ik speel echt al een hele tijd niet meer op de vigier. Ik vind teles persoonlijk aangenamer spelen. Dus vond het zonde ze hier stof te laten vergaren. Kan toch beter een gitaar nemen waar ik op zal spelen, niet? :???:

Natuurlijk wel best rot dat ik al een Tele heb :razz: :razz:

Stage 1 of GAS is denial! :-D

iam
29 december 2004, 16:45
die witte kom je niet vaak tegen...

de anders japanse RI gaan idd voor minder weg...

marc_o
29 december 2004, 16:46
Nou, nogmaals, je bent echt gek als je 'm voor die prijs koopt, dan heeft die man z'n nieuwprijs terug, en daarbij zullen er wel meer witte tele's zijn zeker? Kom op mensen, het is een Jap!!! Voor dat geld!! Echt belachelijk! Bestemd voor de Amerikaanse markt, load of crap, alsof ze daar staan te wachten op een puur Amerikaans product uit Japan.

Swoon
29 december 2004, 16:50
Yep,

Ik vind het immers ook te veel.
Ik zal wel zien wat hij aanbiedt ivm met een ruil.

Kan het maar vragen. Staat het me niet aan en is het te duur dan laat ik het zo...

Bedankt voor de reacties!

Swoon

guvnor
29 december 2004, 16:54
Marc heeft gelijk. Het is en blijft "slechts" een Jap. Probeer die Vigier er voor te ruilen, maar hou dan de knip dicht... Trap niet in die rare verkooppraatjes.

*edit* ik typ te langzaam zie ik....

imlikeajungle
29 december 2004, 18:47
koop gewoon een 2e hands USA, is goedkoper

hmm... echt? ik zie ze niet vaak onder 700...

vulvasonic
29 december 2004, 22:00
Nou, nogmaals, je bent echt gek als je 'm voor die prijs koopt, dan heeft die man z'n nieuwprijs terug, en daarbij zullen er wel meer witte tele's zijn zeker? Kom op mensen, het is een Jap!!! Voor dat geld!! Echt belachelijk! Bestemd voor de Amerikaanse markt, load of crap, alsof ze daar staan te wachten op een puur Amerikaans product uit Japan.

Het gekke is dat ze daar blijkbaar wel zitten te wachten op die Jappies.

Persoonlijk hou ik niet zo van dit soort dingen. Je betaalt namelijk hoofdzakelijk voor de exclusiviteit en de fraaie versieringen, terwijl het in feite gewoon een standaard Japans product is. Niet dat Japanse gitaren per definitie inferieur zijn aan de Amerikaanse, maar het blijft een feit dat een Japans product als deze veel minder waard is dan een Amerikaanse.

Ik durf er geen prijskaartje aan te hangen, noch een oordeel over te geven. Het is een gitaar die je hier niet of nauwelijks tegenkomt (in die uitvoering), maar daarmee is de gitaar an sich niet beter of minder goed dan willekeurig welke andere Japanse tele.

Zegt u het maar...... :???:

marc_o
31 december 2004, 15:03
koop gewoon een 2e hands USA, is goedkoper

hmm... echt? ik zie ze niet vaak onder 700...


Vaak genoeg anders, iedere week staat er wel 1 op gitaarmarkt, 2dehands of marktplaats.