PDA

View Full Version : Conquest



Richwoodje
29 december 2004, 11:24
weet iemand wat van dit merk?

(behalve dan dat ze alleen in den Bosch verkocht worden door Rob's Music Store, want daar ben ik al achter :razz: )

Lord Abortion
29 december 2004, 15:22
www.bobsmusicstore.com dacht ik, en daar staat een link naar de engelse site. Nog nooit gehoord, maar op papier zien het er goede amps uit.

Mitch
29 december 2004, 17:33
Ja, da's zijn Vlaamse handelsbroeder, die site gaat niet méér info geven dan hij al heeft :D
Rob zelf zit hier ook op het forum onder de naam rupke als ik me goed herinner.

Ik heb er ook een tijdje over gedacht om ze eens te gaan testen, maar door aanschaf van een andere amp is daar niets meer van gekomen. Ik vind de specificaties zeer aantrekkelijk klinken en de prijs sowieso !
Ik weet dat er iemand was op het forum die er één had met een bijpassende 4x10 en die was er erg tevreden over. Clean bleef erg lang clean, tot behoorlijk hoog volume en de crunch gaat tot ongeveer GNR niveau.

Richwoodje
29 december 2004, 19:02
Ja, da's zijn Vlaamse handelsbroeder, die site gaat niet méér info geven dan hij al heeft :D
Rob zelf zit hier ook op het forum onder de naam rupke als ik me goed herinner.

Ik heb er ook een tijdje over gedacht om ze eens te gaan testen, maar door aanschaf van een andere amp is daar niets meer van gekomen. Ik vind de specificaties zeer aantrekkelijk klinken en de prijs sowieso !
Ik weet dat er iemand was op het forum die er één had met een bijpassende 4x10 en die was er erg tevreden over. Clean bleef erg lang clean, tot behoorlijk hoog volume en de crunch gaat tot ongeveer GNR niveau.

die specs zijn precies wat ik zoek 8-)

toch maar ff naar den Bosch bellen dan

Mitch
30 december 2004, 16:20
Meld je bevindingen als je geweest bent !

Nocki
5 januari 2005, 08:23
en. persoonlijk wil ik instaan voor rupke. het is een erg nette jongen...heb ook een amp van m gehad. alleen geen conquest....


NOcki

Nocki
5 januari 2005, 08:23
en. persoonlijk wil ik instaan voor rupke. het is een erg nette jongen...heb ook een amp van m gehad. alleen geen conquest....


NOcki

Mitch
5 januari 2005, 12:44
Waar komt Richwoodje vandaan ? Wellicht kunnen we gezamenlijk naar Den Bosch om te testen ?

Bij deze een algemene oproep aan iedereen om het Profiel in te vullen !
Dan weten we ten minste met welk dialect men op het forum spreekt :wink:

BartL
5 januari 2005, 13:18
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?p=447197&highlight=vul+profiel#447197
Juist, dat heb ik dus ook al eens uitgebreid voorgesteld, maar heeft blijkbaar geen zin :-?