PDA

View Full Version : Beste budget gitaar volgens jullie?



SilverFoo
28 december 2004, 20:21
Ik ben weleens benieuwd wat jij nou de beste budgetgitaar (laten we het maar even zo noemen) vind die er op dit moment te vinden is. Dus, bespeelbaarheid, sound (van de orginele pups) etc.... les pauls, strats, sg`s maakt allemaal niet uit! Wat vond jij voor een goede prijs nou echt lekker klinken en een aanrader...

AART
28 december 2004, 20:21
wat in mijn sig staat :)

Squier4ever
28 december 2004, 20:36
Squier affinity
jack &danny LP
richwood LP
Squier affinity tele

SilverFoo
28 december 2004, 20:45
wat in mijn sig staat :)

Verkooppraatjes :wink: :razz:

MazeMouse
28 december 2004, 21:11
Dean EVO series
(en de Dean BABY series zijn ook wel netjes)

Flufster
28 december 2004, 21:26
richwood
schecter (schijnt)
dean
vind de meeste goedkope Ibanezsjes ook erg goed klinknen

ToTaL FaKe
28 december 2004, 21:30
peavey wolfgang qt special for sure...

bat
28 december 2004, 21:36
wat in mijn sig staat :)

Verkooppraatjes :wink: :razz:

Nee, dat is gewoon superirritant. Om het topic prijst ie z'n te koop staande gitaar aan en bovendien is die sig bloedirritant.

Prima dat je van je gitaar af moet, Aart, maar daar zijn betere (lees: minder irritante) manieren voor.

John P
28 december 2004, 23:04
Die London City gitaren! Fantastische dingen voor erg weinig!

H.Manback
28 december 2004, 23:56
Dean EVO series
(en de Dean BABY series zijn ook wel netjes)

+1, ben vandaag gaan testen met een vriend van me die er ook aan moest geloven, z'n eerste elektrische gitaar. Nou die Dean Evo XM, ik keek allereerst m'n ogen uit. Een gitaar voor 100 euro en hij is fatsoenlijk afgesteld en ziet er degelijk afgewerkt uit. Daarna getest, nou heel behoorlijk geluid, zelfs in vergelijking met wat duurdere gitaren van 200/300 euro kan ie denk ik goed meekomen.

De keus was dus redelijk snel gemaakt. En daarmee ook de keus voor beste beginnersgitaar wat mij betreft :cool:

AART
28 december 2004, 23:59
wat in mijn sig staat :)

Verkooppraatjes :wink: :razz:

Nee, dat is gewoon superirritant. Om het topic prijst ie z'n te koop staande gitaar aan en bovendien is die sig bloedirritant.

Prima dat je van je gitaar af moet, Aart, maar daar zijn betere (lees: minder irritante) manieren voor.

half januari is het zeker weten minder :razz:

nog even volhouden :D

en ik heb de letters alweer normaal gemaakt. :)

Azrael
29 december 2004, 00:39
De Ibanez GIO! Erg lekker gitaartje , klinkt prima , speelt prima en is lekker veelzijdig.

Bobbel
29 december 2004, 01:37
gewoon een goeie Fender Strat... daar heb je zoveel plezier van... je kunt er alles op spelen!

Franc
29 december 2004, 08:20
gewoon een goeie Fender Strat... daar heb je zoveel plezier van... je kunt er alles op spelen!

Da's ook zo lekker budget... :???:

Doe maar Richwood als het echt goedkoop moet (rond the 250 euro)
en anders inderdaad de Peavey Wolfgang (480) al zou ik dt echt geen budget gitaar willen noemen, maar de prijs is wel laag :D

Bins
29 december 2004, 09:45
Olp mm1.

marc_o
29 december 2004, 10:07
wat in mijn sig staat :)


Heb je er geen foto van?

Davidian
29 december 2004, 11:28
iets uit de ibanez gio series

Reel Big Fish
29 december 2004, 11:57
wat in mijn sig staat :)

^^ lelijk ding (het model vind ik bout) helaas, anders zou ik em genomen hebben... :cry:

SilverFoo
29 december 2004, 11:59
Dat ding van aart ziet er best wel geinig uit, alleen jammer dat ie niet gewoon zwart is. Dat houtachtige vind ik persoonlijk afschuwelijk...

Maar om terug te komen op de topic. Met een budgetgitaar bedoel ik dan wel prijs van rond de 200-250 euro. Dus ja, een fender is wel mooi en aardig maar voor een beetje fender betaal je toch al snel 500 euro (tweedehands dan ook nog). Nog meer? Hoe zijn die richwood gitaren, london city strats, samick, etc etc etc...

SilverFoo
29 december 2004, 12:00
Dat ding van aart ziet er best wel geinig uit, alleen jammer dat ie niet gewoon zwart is. Dat houtachtige vind ik persoonlijk afschuwelijk...

Maar om terug te komen op de topic. Met een budgetgitaar bedoel ik dan wel prijs van rond de 200-250 euro. Dus ja, een fender is wel mooi en aardig maar voor een beetje fender betaal je toch al snel 500 euro (tweedehands dan ook nog). Nog meer? Hoe zijn die richwood gitaren, london city strats, samick, etc etc etc...