PDA

View Full Version : Multitone



yanto
28 december 2004, 14:08
Hoi,

Wil binnenkort de buizen van mijn Multitone vervangen, alleen hoe haal je de top uit elkaar. Biassen enzo is verder geen probleem. alleen wil wel zeker weten dat ik de juiste schroeven losdraai.

Squier4ever
28 december 2004, 20:52
mottie helemaal uit mekaar dan? :-D

e_lukather
28 december 2004, 21:18
gewoon eerst het voorkapje halen denk ik. Daarna het roostertje eruit schroeven. Heb er verder niet veel ervaring mee maar dit lijkt me meest logische. Corrigeer me als ik fout zit.

Succes

yanto
29 december 2004, 10:42
Bedankt voor de reacties. Van dat roostertje snap ik, maar dan kan je alleen bij de eindbuizen. Waar kan je dan de bias veranderen en hoe kom ik bij de voorvertsterkerbuizen.

Metoshade
29 december 2004, 11:07
Als je het hele chassis eruit schroeft, kun je waarschijnlijk wel goed bij de voorbuisjes. Het chassis zit gewoon met een stuk of 4 schroeven vast aan de houten behuizing. Als je die schroeven los hebt, til je het hele zaakje er zo uit en kun je overal gewoon bij. Je ziet dan ook gelijk het binnenwerk en de punten waar je kunt biassen (als je er verstand van hebt natuurlijk :wink: )

Anders Destium
29 december 2004, 11:52
Volgens mij staat dat in de handleiding, als je die niet hebt kun je die denk ik op de site van Koch downloaden.

http://www.koch-amps.com/manuals/index.cfm?liststart=2

yanto
29 december 2004, 14:41
@metoshade bedankt, kreeg net ook een mailtje van Koch met een duidelijke beschrijving.

@ anders destium staat namelijk niet in de handleiding, ook niet in die op hun site staat.

yanto
29 december 2004, 14:42
@metoshade bedankt, kreeg net ook een mailtje van Koch met een duidelijke beschrijving.

@ anders destium staat namelijk niet in de handleiding, ook niet in die op hun site staat.