PDA

View Full Version : gitarist zoekt band in deventer: prog/grunge



coal
12 juni 2002, 16:58
Ik zoek een band die qua stijl ergens ligt tussen: metallica/tool/coal chamber/dream theater en therapy?. Ik speel al een aantal jaren gitaar, maar ben nu op zoek naar een band in Deventer, omdat ik ben verhuisd en je moet je muziek toch bij de deur hebben...

alhambra
14 juni 2002, 13:25
Ik zoek ook al tijden een band of bandleden in deventer maar tot nu toe nog niks. Het lijkt wel of er helemaal geen bands meer zijn in Deventer. Ik zoek wel een andere stijl dan jij Rock/blues. Misschien moet je is naar de Jam sessies in het Burgerweeshuis gaan ik dacht elke zondag avond.

coal
14 juni 2002, 15:11
He dank je. Da's misschien een idee... Hoelaat begint dat? Ik neem aan dat er een backline aanwezig is? Watvoor soort blues/rock trouwens?

alhambra
19 juni 2002, 08:57
Ik dacht dat het tegen 8ten begon maar weet het niet zeker, ben er zelf nog steeds niet geweest. Neem telkens voor om er heen te gaan maar het komt er maar niet van.

De term blues/rock moet je ruim zien voorkeur gaat uit naar het wat stevige spul, ben trouwens ook nog drummer dus als je dat eventueel nog is zoekt.................

Jam sessie zijn trouwens in het cafe als ik het goed heb. Voor de rest valt het me trouwens erg tegen wat er op muziek gebied is in deventer. Dat was zo'n 10 jaar geleden wel anders.

alhambra
24 juni 2002, 08:30
In Walhalla (1 of andere soos) zijn ook 1 keer in de week jamsessies. Weet niet wanneer en hoe laat maar daar kan je zelf wel achter komen. Moet er zelf ook maar is langs, word toch echt is tijd dat ik een band heb.

coal
10 juli 2002, 15:39
Ja, daar las ik ook iets van. Op http://www.hollandsmetaal.nl stond dat er een of ander metalfestivalletje daar werd gehouden. Maar je kunt ook drummen? Het enige wat we dan nog nodig zouden hebben is een bassist en een oefenruimte en dan zijn we klaar...