PDA

View Full Version : Kopen: Morgan WG20???



Ritch
26 december 2004, 20:30
'lo gitaristen van de Benelux,

Mijn maat heeft een acoustische gitaar te koop staan. Het betreft een Morgan WG20 in natural finish:



http://www.morganinstrument.com/Bilder/Morgan%20git.%20bilder/Gitarer%202003/WG-20CE.jpg

Topp: Gran
Sarg/Bunn: Rosentre
Hardware: Krom
Pickup/preamp: 4 bånd aktiv
Finish: Blank
Farge: Natur, Sort TS


Hij is 3 mnd oud, alleen is de input van de gitaar een beetje los. niet het schroefje ofsu, mn maat is een keer toen de plug erin zat op een stoel gaan zitten waardoor de plug er scheef in ging staan. Dus is het hout meegebogen. (tis wel weer teruggebogen) Over het geluid ben ik wel tevreden, voor zo'n budget gitaar een mooie klank, lekker crispy. Tis niet zo'n kwaliteitsgitaar, leuk voor erbij. Nieuw kost ie 275. Iemand op/aanmerkingen / tips / kan ik beter een andere gitaar kopen (Stagg Ovation imitatie ziet er ook grappig uit) / etc.? Thnx, Richard (alias Steve)

Ritch
28 december 2004, 12:42
please iemand?!

bert k
28 december 2004, 22:05
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar hij is uit de laagste prijsklasse, en daar wemelt het van de onbekende merken. Ik zou eens rustig testen hoe hij speelt.Wat vraagt je maat ervoor?

Ritch
29 december 2004, 00:46
Ik zal eens vragen... hij zei "doe maar eens een goed bod" ... ik denk ongeveer de helft - het akkefietje rond de input. Als ik meer info heb, zet ik het direct in het topic