PDA

View Full Version : Zelfstudie of meteen lessen ?



Paulus2004
26 december 2004, 13:48
Had in het "lessen" forum ook al gepost.....voor de zekerheid ook nog even hier navragen:

Ik heb inmiddels het boek van Ralph Deneyer doorgespit en ben net begonnen met de akkoorden oefenen.

Heeft het zin om meteen al te gaan lessen (ik speel elektrisch) of eerst nog maar eens goed oefenen (barree akkoorden) totdat het in de vingers zit ??

Probleem is dat ik vrij weinig tijd heb en als ik wekelijks (of 2 wekelijks) zou gaan lessen ik in ieder geval een "stok achter de deur" heb..

Nog tips op het gebied van volgorde ? akkoorden - barré akkoorden - toonladders - 3 akkoorden theorie - power chords ?

Davidian
26 december 2004, 13:50
echt wel lessen IMO

AART
26 december 2004, 13:55
ik heb eerst de basis geleerd en heb daarna lessen genomen.

en die lessen hebben echt goed geholpen. zit nu al wat jaren op les en ik word nog steeds beter.. :)

doncker
26 december 2004, 14:39
Kheb alles mezelf geleerd. Maar ik kom er wel achter dat ik techniek mis die ik wel had kunnen gebruiken.
Mijn raad is om gewoon lessen te nemen zodat je al de nodige technieken onder de knie hebt, daarna kun je jezelf beter maken door te oefenen.

greets

kristof

bert k
26 december 2004, 14:50
Svp niet crossposten. Het onderwerp staat hier: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43707
Bij deze gesloten.