PDA

View Full Version : [Gert-Jan] Eerste track met mijn nieuwe doedelzak



Gert-Jan
25 december 2004, 09:24
Hey Kerstkneuzen,

Ik heb vorige week mijn nieuwe slaghout opgehaald bij Patrick Koopman.

http://www.pkguitars.nl

Patrick RULES. Wat een vakman!!!

De eerste opname is nog wat wennen. Tis eigenlijk ook nog niet af. Als iemand zich geroepen voelt ?? (Bosch misschien) Dan is er halverwege de track nog een uitdagend stukje op te vullen met een heerlijk shredpartij.

Dus uit de serie JAT (Just another track) hier nummer 5.

http://www.gjvanwijk.nl/jat5.mp3

Backing:

Alle gitaren : ik dus
Bass en Drums : Fruity Loops

Mazzel

Gear:
Model Ibanez JS
Body: Alder met maple top
Neck: Canadian maple
Fingerboard: Rosewood, compound radius, dot inleg, 22 frets
Pick ups: DiMarzio FRED DP 153 en EVO Neck
Bridge: Ibanez Low Pro Edge tremolo
Cellulose Sunburst

http://www.gjvanwijk.nl/git1.jpg

Toffe gozer
25 december 2004, 12:20
Gaaf man wat een lekkere sound komt uit die doedelzak.
Ook wel een lekkere nummer trouwens nou nog een echte drum&bass backing en dan klinkt ie helemaal super :)

Axl Rose
26 december 2004, 14:34
Niet mijn persoonlijke stijl maar wel erg mooi gedaan!!

8-)

Azrael
26 december 2004, 23:20
GEWELDIG!

SUPER TOON EN HEERLIJK NUMMER!

:-D
Lekker ritme en melodie. Er zou inderdaad een sneller stukje in het midden kunnen maar ik zou dat liever zelf inspelen dan door Bosch laten doen. Jouw geluid en nootkeuze vind ik veel beter.
Alleen de drums zouden beter kunnen maar je bent dan ook geen drummer. Het is niet zozeer het ritme van de drums dat slecht is maar de kwalieit ervan. Er zijn betere drumkits voor Fruity Loops op internet te vinden.

Luc-O
27 december 2004, 22:15
Waanzinnig dit! Deze track verdient het om uitgewerkt te worden. Ik vind vooral het refrein errug cool, blijft meteen hangen. Geluid is ook weer dik in orde, maar dat is niet nieuw. En: mooooie gitaar!

Gert-Jan
28 december 2004, 07:05
Hey Fellows,

Bedankt voor de replies. Ik zou het wel geinig vinden wanneer anderen de track verder zouden willen invullen.
Ben benieuwd.

FrankS
28 december 2004, 10:01
Heya :-D

Ik had al een reactie geplaatst, maar deze is weer eens op miraculeuze wijze verdwenen, maar samenvattend :

RRRRRRRROCK \m/
Erg gave backing, heerlijk gespeeld met echt een mooie toon en feel, riffs en thema is erg gaaf, mooi aangevuld met 2e stemmen ook. Ik heb er van genoten.

Misschien kan de mod mn post terugzetten?

thanx

En GJ, zou me gaaf lijken hier wat mee te doen maar voorlopig moet ik zelf nog veel opnemen, maar ben erg benieuwd wat hier aan toegevoegd gaat worden. :D

grtz

Frank

Ritch
30 december 2004, 17:30
vet man, vooral dat ene stukje op 0:29 tot 0:34! vette shred..

JvD.
30 december 2004, 19:47
super mooie gitaar, super mooie sound, super mooie noot keuze, super mooie melodie enz...

Gert-Jan
2 januari 2005, 09:06
Jvd, FrankS en stevelukather,

Bedankt voor de gave replies..........

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 16:24
wow GJ, vette satch axe, beetje laat maar toch. Waarom heb je 'm trouwens ook niet laten verchromen :wink: 8-) ?

Vet stukje trouwens ook @ 0:35, mooi melodisch!