PDA

View Full Version : klassiek - eigen compositie (nog niet af en alleen midi)



delphiro
24 december 2004, 21:25
Het is kerst en dus heb ik eindelijk weer eens tijd (genomen) om zelf wat te schrijven (zeker nu twee nagels gescheurd zijn.. funest voor het geluid van een klassieke gitaar :-D ). Het is nog (lang) niet af en het moduleert nogal raar maar ik vind het wel aardig klinken :)

De laatste maat 'moduleert' naar en vrolijke toonsoort en de rest moet ik nog verzinnen maar ik wilde het toch al laten horen.

commentaar is uiteraard welkom

( 3Kb midibestand )
http://www.xstaze.nl/temp/winterwals.mid

bladmuziek
http://www.xstaze.nl/temp/winterwals.pdf

Groeten,
Rob

VHsologitarist
25 december 2004, 00:14
Knap verzonnen,


echt heel mooi gedaan (leuke melodie lijn),
toch jammer dat ik geen gitaar hoor,
dynamiek valt nu helemaal weg en dat is jammer.

Maar twijfel er niet aan dat je het weer tot een mooi stuk maakt!!


complimenten!!

groeten
ferry

Gert-Jan
25 december 2004, 10:51
Hey Mister Bach 8-)

Ik ben benieuwd naar de nylon versie!!

Negative K3 fan
25 december 2004, 12:10
klinkt erg veelbelovend rob! als hij af is ga ik hem ook wel instuderen, wil je er aub dan wel voor zorgen dat er 'nummertjes' voor de vingerzetting bijm staan, scheelt een hoop tijd!!1

delphiro
25 december 2004, 13:53
he bedankt.. ik had niet verwacht dat nog zoveel mensen naar een midi bestand zouden gaan luisteren :D

Ikheb gisteren nog een poging gedaan om het zelf op te nemen maar het klinkt gewoon shit zonder nagels. Dan is midi nog beter maar je mist zeker de dynamiek (al schijnt dat met midi best te kunnen maar zo goed ben ik daar niet in)


wil je er aub dan wel voor zorgen dat er 'nummertjes' voor de vingerzetting bij staan
:razz:
Dit stuk zit redelijk hoog op de hals (waar het makkelijker te spelen is maar wat wel lastiger leest). Ik wil er zelf dus ook wel graag vingerzettingen bij zetten. Komt goed! :cool:

Gegroet,
Rob

Das Schaap
25 december 2004, 16:26
Wow best leuk enzo, ik heb me nog niet echt verdiept in waltzen enzo, maar dit is wel geinig man. :cool:

ResNovae
25 december 2004, 16:27
Rob, dit klinkt veelbelovend!! Vooral de laatste vijftien seconden waarin je qua dynamiek opbouwt naar een climaxmoment zijn goed gevonden.

Ben benieuwd naar het geheel straks.

AcousticFreak
31 december 2004, 01:52
Ow... dode links.. ben ik te laat? :cry: