PDA

View Full Version : Behringer lx1200 h, ultrastack BG412H



gitaarhaantje
24 december 2004, 18:40
Heeft er iemand ervaring met deze combinatie???

Ik heb nu een line 6 spider 50 watt. En wil graag naar iets groters. Ik heb er zelf al opgespeeld bij musik produktiv en was er wel over te spreken. Maar is er iemand die mischien een andere tip heeft???


Laurens

Squier4ever
25 december 2004, 11:47
Behringer word hier over het algemeen niet zo gewaardeerd geloof ik
maare als jij ut lekker vind klinken, waarom niet?
of een spider II halfstack.
evt Valvestate Halfstack
offe RANDALL

Wormaap
25 december 2004, 13:48
Dat cabje heb ik zelf onder m'n Fireball staan hier, en hij klinkt zeker niet slecht. Niet geweldig maar ook zeker niet verkeerd :)

gitaarhaantje
25 december 2004, 16:41
Sorry fireball???
Nooit van gehoord! vertel!

Laurens

Flufster
25 december 2004, 16:52
this one

http://www.drumbankmusic.co.uk/acatalog/engl_fireball.gif

het zijn vrij redelijke amps, niet goed. maar gewoon. kzou als ik jou was ff 2dehands een andere cab proberen te krijgen

Wormaap
25 december 2004, 17:41
http://www.engl-amps.com/engl-amps/amps/tube_heads/fireball/fireball_head.gif
Da's de Fireball, die wat Flufster postte is de Powerball.
Is dus geen Behringer amp, maar de buizenbak waar ik m'n Behringer 4x12 onder heb staan :)

gitaarhaantje
25 december 2004, 19:08
En bijvoorbeeld een line 6 spider II HD in combinatie met een behringer ultrastack is dat wat??

Laurens

Diedo
25 december 2004, 20:20
waarom zou je het niet bij een combootje laten? is zwaar genoeg en heeft een handiger formaat.

gitaarhaantje
25 december 2004, 20:49
Een grotere versterker heeft naar mijn mening een betere spreiding van het geluid. En een klein beetje vermogen over is nooit weg. Want een versterker die op vol vermogen staat te draaien krijg je toch een minder geluid van. Je ziet steeds meer versterkers met meer vermogen omdat dan het cleane geluid veel beter klinkt.


Laurens

Rewind
26 december 2004, 14:51
Volgens mij klinkt een versterker juist veel lekkerder als je 'm effe flink opengooit.

Wormaap
26 december 2004, 15:06
Buizen wel ja :)
Transistor liever niet.

gitaarhaantje
26 december 2004, 20:41
ja dat ben ik wel met je eens. Maar wat heeft iedereen zoal thuis staan?

Ik ben eigenlijk op zoek naar iets goedkoops wat toch goed klinkt en dat is wel moeilijk maar heeft er nog iemand tips naar welke combinatie ik zou kunnen gaan kijken.
Ik heb wel een versterker nodig die zelf effecten aan boord heeft aangezien ik dat nu ook al heb.


Laurens